XXL Nutrition

Armpje drukken...armpje pijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2003
Berichten
3.356
Waardering
4
En weer heb ik het voor mekaar...afgelopen zaterdag armpje gedrukt met een maat en nu zwaar last van mijn arm.

De pijn straalt bijna uit tot aan mijn pols..maar het ergste is de bovenkant van mijn onderarm..go*dver!

Gisteren kon ik het niet meer verdragen en 4 paracetamollen genomen en later op de avond ibrufen..voelde me er aardig chemisch door :(

Vandaag van een collega indonesische spierbalsem gekregen en heel de dag lopen smeren..

Ondanks dat ik gewonnen heb was dit de laatste keer dat ik armpje druk..flikker maar op met dat hanen gedrag!

Groet JuggernAUWt
 
dat sux BIG time dude.
Armpje drukken is linke shit, laatst ook een gebroken poot post hier op dbb.com.
ik ga nog één keer armpje drukken. daarna kap ik er ook mee. Mn pols krijgt een veel te grote klap van die shit (skate blessure). Maar k ben een tijdje geleden geklopt (voor het eerst een lange lange tijd :( ) door iemand die 15 kg lichter was.... aaargh. revenge! :D
goed, helemaal eerlijk was het ergens niet. Ik k had net rug dag gehad (armen kapoet) en hij een speedpilletje.... en ik zat k*t aan de tafel. nou ja, had ik er ook niet aan moeten beginnen (alhoewel ik dat van dat pilletje nie wist, anders was ik er nie aan begonnen)

Maar ik zou wel oppassen met dergelijke shit. Een ontsteking irgendwo heb je zo te pakken. Voelt het warm en kloppend?
Genoeg rust gunnen!!
 
dat is klote bro, hoop dat het snel overgaat

armpje drukken is puur techniek. :)
 
Ja, oppassen met armpje drukken. Er zijn meerdere verhalen bekend van mensen (ook op dit forum) die er heel slecht vanaf zijn gekomen.


En ik snap sowieso niet waarom mensen altijd willen armpje drukken (niet naar jou toe bedoeld). Als je wint betekent dat zeker niet dat je de sterkste bent, imo. 1½ maand geleden liet ik me een keer overhalen om een paar keer armpje te drukken en ik verloor alles. Een week later duwde ik bij hun wat dumbbells in hun handen, die ze niet eens omhoog kregen, tja, wie is er dan de slapste?
 
builderB zei:
goed, helemaal eerlijk was het ergens niet. Ik k had net rug dag gehad (armen kapoet) en hij een speedpilletje.... en ik zat k*t aan de tafel. nou ja, had ik er ook niet aan moeten beginnen (alhoewel ik dat van dat pilletje nie wist, anders was ik er nie aan begonnen)
al die excuses. :nope:
 
damn ik weet het, ik weet het :D

k mag toch wel eerlijk zijn? :P ik heb verloren, maar de volgende keer pak ik m!
 
oh jee, weer een die zijn macho instincten niet kon laten voor wat ze zijn :P
armpje drukken is een slechte beweging waardoor je snel blessures kan krijgen
 
builderB zei:
Maar ik zou wel oppassen met dergelijke shit. Een ontsteking irgendwo heb je zo te pakken. Voelt het warm en kloppend?
Genoeg rust gunnen!!

Hmm..gisteren was het wel warm en kloppen..kon met moeite een pen vsthouden..nu met typen merk ik het ook..tis wel minder dan gisteren dat wel.

Heb het 2 maanden terug met een klasgenoot gedaan en had daar ook gelijk last van..voor meijn gevoel was de pijn over..totdat ik op de sportschool ene dumbbell vastpakte...gelijk weer die pijn!

Blijf vanaaf thuis..en rukken laat ik aan mijn vriendin over ;)


Voel me wel getroost door jullie medeleven :P

Groet Jugger
 
Het irritante is dat die pijn nooit meer weggaat!
 
Homer17 zei:
Het irritante is dat die pijn nooit meer weggaat!

??? wat is dat nou weer voor stoms, je weet niet eens wat hij heeft.

Suc6 Jug!
 
Angerfist zei:
??? wat is dat nou weer voor stoms, je weet niet eens wat hij heeft.

Suc6 Jug!
armworsteleus traumata = gaat nooit over, algemeen bekend
 
Angerfist zei:
??? wat is dat nou weer voor stoms, je weet niet eens wat hij heeft.

Suc6 Jug!

Ik doelde meer op de psychische pijn...
Iedere keer als ik het woordje armworstelen hoor of lees doet mijn arm auw.
 
ik heb het ook, ik heb het onder aan mijn biceps, ook na het armpje drukken, loop er al 2 maanden mee te k*tten, het is echt een stekende pijn, iedereen die armpje wil drukken kan van mij de ********* krijgen, heb er trouwens met trainen geen last van :0, hoen dat het bij jou wel overgaat
 
Moontribe zei:
En ik snap sowieso niet waarom mensen altijd willen armpje drukken (niet naar jou toe bedoeld). Als je wint betekent dat zeker niet dat je de sterkste bent, imo. 1½ maand geleden liet ik me een keer overhalen om een paar keer armpje te drukken en ik verloor alles. Een week later duwde ik bij hun wat dumbbells in hun handen, die ze niet eens omhoog kregen, tja, wie is er dan de slapste?

jij.. ;)
 
Wel raar als je maat aan de speed zit dat hij de kracht heeft om je te verslaan.
 
anak zei:
Wel raar als je maat aan de speed zit dat hij de kracht heeft om je te verslaan.

que? amfetamine is geloof ik een redelijk pepmiddel.... niet voor niets op de dopinglijst toch?
 
Moontribe zei:
Ja, oppassen met armpje drukken. Er zijn meerdere verhalen bekend van mensen (ook op dit forum) die er heel slecht vanaf zijn gekomen.


En ik snap sowieso niet waarom mensen altijd willen armpje drukken (niet naar jou toe bedoeld). Als je wint betekent dat zeker niet dat je de sterkste bent, imo. 1½ maand geleden liet ik me een keer overhalen om een paar keer armpje te drukken en ik verloor alles. Een week later duwde ik bij hun wat dumbbells in hun handen, die ze niet eens omhoog kregen, tja, wie is er dan de slapste?


Nou het zegt zeker wel iets. Eerst was er zo gast die mij altijd versloeg. Maar toen ik begon met bodybuilding en veel sterker werd versla ik hem nu met gemak...
 
:(succ6 Juggie
 
Back
Naar boven