MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Was de bedoeling deze te quoten :P

Ja is toch geweldig. Whahaha Ik heb me echt kapot gelachen. En gisteren kreeg ik dezelfde opmerkingen.
Echt wel goed voor je ego. Nu die buik nog weg.
 
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10
Pre-WO Nr. 1 & Magic creatine 8/10
Tijdens training Muscle protect 8/10
Post-WO Magnificent en Whey Pro XL 8/10
Trainingstijd: 55 minuten

Training Back to the Roots. Krijg er steeds meer zin. Ik begin gelijk met maximaal trainen. Houdt de focus op de spiergroep die getraind moet worden. :o
Denk bij elke uitvoering om de spiergroep aan te spannen. Zalig dit. :D Geeft zoveel voldoening. Mis de 2 uurs trainingen die ik normaal deed helemaal niet. :p

Front pulldown wide grip 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55
1x10 60kg
1x8 65kg
extra setje 1x6 70kg Deze gooi ik omhoog.

Bor 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55kg
1x10 65kg
1x8 75kg heerlijke pomp in de onderrug.

Vertical row wide grip 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55kg
1x10 60kg
1x8 65kg Heerlijke focus op de schouderbladen actie. :rolleyes:

Deadlifts 3 sets 12,10,8 reps gewoon omdat ik het mis
1x12 75kg
1x10 95kg
1x8 115kg moest wel even straps omdoen. Verloor mijn grip :(

Seated Bent over raise 3 sets 12,10,8 reps
1x12 8kg
1x10 9kg
1x8 10kg Heerlijke oefening dit. Voelt gewoon goed en een voldaan gevoel volgde. ;)

Rope face pulls 3 sets 12,10,8 reps
1x12 30kg
1x10 35kg
1x8 40kg Oja het betreft hier 'echte' kilo's. **** wat zwaar, vanavond maar niks uit het bovenste kastje pakken.

Shrugs 3 sets 12,10,8 reps
1x12 50kg
1x10 60kg
1x8 70kg

Crunches op machine
3x25 40kg

Zalig. ik voel de spieren al groeien. Snel gedoucht en gegeten daarna. :D
 
beste training hoor
Doe het je nu ff niet na ;)
zie dat je Nr1 + magic creatine gebruikt (is dat niet het zelfde? dubbele supp)
 
beste training hoor
Doe het je nu ff niet na ;)
zie dat je Nr1 + magic creatine gebruikt (is dat niet het zelfde? dubbele supp)

Ik gebruik Nr1 als een PWO en de crea als opbouw.
Na het sporten pak ik weer crea. Ik zal iets teveel pakken, maar dit voelt wel beter.
Enne wij zijn ouder he. :p
 
Yep wij zijn de opa's hier :)

Heb ook net Nr 1 binnen om te proberen
Ga er morgen mee beginnen denk ik.
bevalt het jou?
 
41, 48 en 49 jaar.;) Lekkere bors.
 
Yep wij zijn de opa's hier :)

Heb ook net Nr 1 binnen om te proberen
Ga er morgen mee beginnen denk ik.
bevalt het jou?

Kan ik niet goed zeggen. Ik reageer niet of nauwelijks op Hard, Jack3d, Noxipro en nog wat andere PWO's die ik gekocht heb.
De enige die mij wat deed was Pre Workout Power. En dan wel alleen maar het tintelende gevoel. Mijn pupillen werden wel altijd groter van alle genoemde, maar dat was het dan ook. :p

Nr 1 in combi met crea tabs doet wel wat voor me. Maar ik ben altijd wel gefocused om te trainen en daar draait het toch om bij die PWO's.
Crea is gewoon een werkbare stof voor elke BB'er.

Ik zie meer in combinatie van middelen om voor tijdens en na de training iets te hebben.

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 17:41 ----------

41, 48 en 49 jaar.;) Lekkere bors.

Dank. Gaf ook een hell of a pump. :D
 
oke heb nog een beetje crea staan hier en Nr1 ga ik er dan zolang ook samen bij gebruiken.
Eerst nog ff van mijn rugklachten af en dan kan ik weer gaan knallen
Vanavond ga ik het voorzichtig weer proberen
 
Overall Score Training 9/10
Motivatie 9/10 niet in de laatste plaats door plezier in het sporten.
Pre-WO Nr. 1 & Magic creatine 8/10
Tijdens training Muscle protect 8/10
Post-WO Magnificent en Whey Pro XL 8/10
Trainingstijd: 55 minuten

Back to the Roots. , zalige training afgerond. Giga pomp en goede focus op de spiergroep.

Bench Press 3 sets 12,10,8 reps
1x12 45kg
1x10 60kg
1x5+2+1 70kg Alweer een stukje beter als de vorige keer. :p Wil toch wel een keertje tot max gaan. Moet dan wel mijn training gaan aanpassen op die dag.

Incline DB press 3 sets 12,10,8 reps
1x12 22kg
1x10 24kg
1x5+P+3 26kg Ging helemaal stuk :eek: :haar: Een paar weken geleden had ik nog moeite om de 24kg in positie te brengen. En nu de 26kg. Gaat goed! :haha:

DB Fly's 3 sets 12,10,8 reps
1x12 14kg
1x10 16kg
1x8 18kg pff wat voel je die goed rekken op je borstspieren zeg. afscheuren die handel.

Dips 3 sets 12,10,8 reps
1x12 -25kg
1x10 -15kg
1x8 -10kg De BW komt dichterbij.

Pushdown cable 3 sets 12,10,8 reps
1x12 25kg
1x10 30kg
1x8 35kg

Overhead presses 3 sets 12,10,8 reps
1x12 20kg
1x10 22kg
1x8 24kg komt mijn "af en toe trainingsmaatje" binnen lopen, vraagt hij wat ik doen met die lichte gewichtjes. Om even op te peppen. Nou ikke kan niet meer. :(

One arm reverse grip push down 3 sets 12,10,8 reps
1x12 6,25kg
1x10 7,5kg
1x8 10kg

Crunches op machine
3x25 40kg

Helemaal kapot en voldaan onder de douche gestaan.
**** man die buik daar wordt ik niet goed van. Iemand een mes voor me. :mad:
 
Overall Score Training 7/10
Motivatie 3/10 Door mijn vette buik, heb er echt een tering hekel aan.
Pre-WO Nr. 1 & Magic creatine 8/10
Tijdens training Muscle protect 8/10
Post-WO Magnificent 8/10
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Back to the Roots. , lekker de beentjes gedaan. Wel gelijk last van stijve hammetjes. Die ga ik morgen voelen.
En ik ga mijn beenoefeningen opvoeren. Ben nu ook klaar met mijn knie. De 15e naar de Orthopeed en dan kijken of ik ooit nog kan hardlopen. Enne anders maar niet. :headbang: :fire:

Leg Extension 3 sets 12,10,8 reps
1x12 45kg
1x10 55kg
1x8 65kg

Hack Squat op de smitmachine 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55kg
1x10 65kg
1x8 75kg Pffff hier giga spierpijn bij de overgang hammetje bilspier. Hellup :eek:

Leg Curl, standing 3 sets 12,10,8 reps
1x12 30kg
1x10 35kg
1x8 40kg lekker hard al die hammetjes

SLDL 3 sets 12,10,8 reps Op een stepper om zo diep mogelijk te gaan. Ga tot mijn tenen.
1x12 55kg
1x10 65kg
1x8 75kg Oei die ga ik voelen morgen.:p

Seated Calf raises 3 sets 12,10,8 reps
1x12 50kg
1x10 55kg
1x8 60kg full load :D

Calf presses on legpress apparaat 3 sets 12,10,8 reps
1x12 100kg
1x10 120kg
1x8 140kg

Leg press (horizontale bank) 3 sets 12,10,8 reps
1x12 140kg
1x10 160kg
1x8 180kg Heerlijk gevoel. Deze oefening heb ik al 20 weken niet gedaan.

Crunches op machine
3x25 40kg VERGETEN :mad:

Afgerond met 30 minuten wandelen op loopband 6km/h 5% hellingshoek.
Maar ik ga de cardio, op aanraden van Ray Simon, naar de ochtend brengen. 20 min 3x per week.
 
Zoals al aangegeven in mijn laatste log. De spierpijn in de beentjes en vooral overgang hammetje bilspier is in volle omvang aanwezig.
 
Fijne beentraining hmmm tja dan ga je het ook voelen
Ik heb zelf na een beentraining minimaal 3 dagen pijn
Soms zelfs verkoudheidsverschijnselen omdat ik dan niet lekker herstel
Sterkte met de pijn ;)

PS ik heb ongeveer de zelfde krachtstats bij de benen als jij zie ik
 
Vanmorgen mijn nuchtere wandeling gemaakt van 25 minuten. op aangeven van Ray Simon.
Best wel lekker ook trouwens. wandelsnelheid 6 km/h

Fijne beentraining hmmm tja dan ga je het ook voelen
Ik heb zelf na een beentraining minimaal 3 dagen pijn
Soms zelfs verkoudheidsverschijnselen omdat ik dan niet lekker herstel
Sterkte met de pijn ;)

PS ik heb ongeveer de zelfde krachtstats bij de benen als jij zie ik

Vandaag nog steeds spierpijn aanwezig. Komt vooral omdat ik een tijdje (2 weken) geen benen heb gedaan.
En die krachtstats vind ik nou niet echt top :rolleyes:. En als ik jou fotos zie zijn je benen best goed in proportie. Mag ik nog wel ff aan werken.
 
Doe je goed. Lekker vroeg aan de wandel.
 
Kracht heeft volgens mij niet veel met de spiergroei te maken.
Ik groei ook wel op minder zwaar trainen (de laatste jaren niet meer zo vlug maar het werkt)
Ik ben al jaren niet zo sterk als al die BB goden hier op het forum ...jammer misschien maar ik zie toch liever in de spiegel een goed lichaam dan dat ik kan zeggen dat ik 100 kg kan benchen.
Moet ook eerlijk zeggen dat de powerlifters op mijn spotschool beresterk zijn maar vaak ook een buik van hier tot Rome hebben. De BB trainen bij ons toch iets lichter en gaan vaker voor de pomp... uiteraard zijn daar ook beesten bij maar kracht is niet altijd belangrijk voor ze. Joh wij ouderen zijn misschien niet zo sterk meer maar hoeveel mannen van onze leeftijd zie jij nou op straat met een goed lichaam...... precies heel weinig.... wij doen het dus best goed :)
 
Kracht heeft volgens mij niet veel met de spiergroei te maken.
Ik groei ook wel op minder zwaar trainen (de laatste jaren niet meer zo vlug maar het werkt)
Ik ben al jaren niet zo sterk als al die BB goden hier op het forum ...jammer misschien maar ik zie toch liever in de spiegel een goed lichaam dan dat ik kan zeggen dat ik 100 kg kan benchen.
Moet ook eerlijk zeggen dat de powerlifters op mijn spotschool beresterk zijn maar vaak ook een buik van hier tot Rome hebben. De BB trainen bij ons toch iets lichter en gaan vaker voor de pomp... uiteraard zijn daar ook beesten bij maar kracht is niet altijd belangrijk voor ze. Joh wij ouderen zijn misschien niet zo sterk meer maar hoeveel mannen van onze leeftijd zie jij nou op straat met een goed lichaam...... precies heel weinig.... wij doen het dus best goed :)

Nou ik loop nog met een buikje rond. En daar ben ik nu hard mee bezig om dit weg te krijgen.
Maar er zijn inderdaad niet zoveel mensen van onze leeftijd bezig met BB.
Dus ik snap je best. hihihi
 
Tja op onze leeftijd is het heel moeilijk om nog een sixpack te krijgen.
Onze methabolisme is anders geworden en ons testosterom gehalte is veel lager.
Dit zorgt er gewoon voor dat we minder vet verbranden en dat we het vet ook eerder rond de navel en in de onderrug opslaan.
Ik blijf er tegen vechten :) maar een heel jaar cutten is ook niet leuk dat is niet vol te houden. Ik probeer nu na de zomervakantie (ca 6 a 8 maanden) iets aan massa te winnen en dan daarna weer iets aan het ook gewonnen vet kwijt te raken zodat ik tgen de tijd dat ik weer in mijn zwembroek mag lopen het er allemaal nog een beetje redelijk uit ziet. Allemaal naturel natuurlijk want AAS op onze leeftijd is helemaal niet aan te raden (legt je productie aan test helemaal stil en probeer het dan maar eens weer op te starten) Gebruik van supps daar doe ik wel aan mee maar vaak twijfel ik wel of ik er nu echt baat bij heb.
Ach soms zien de jonge gasten mij blijkbaar nog als een bedreiging hier want dan krijg ik weer een pm dat ik niet bij dames moet posten of zo... (lijkt af en toe wel een datingsite)
Eigenlijk een compliment dus dat ze mij als bedreiging zien :)
Nou ja Ron we moeten in ieder geval lekker door blijven klooien slechter worden we er niet van :)
 
Zo lekker trainen. De schouders en biceps zijn aan de beurt. Heb er zin in hihihi
Benen zijn nu pas bijgekomen van de vrijdag training.
 
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Pre-WO Nr. 1 & Magic creatine 8/10
Tijdens training Muscle protect 8/10
Post-WO Magnificent 8/10
Trainingstijd: 55 minuten voor de krachttraining

Back to the Roots schema. Komt er een collega/maatje binnen wandelen. Ik was namelijk op mijn werk aan het sporten. Zegt hij ineens "Jeetje mag wel harder gaan trainen, ik haal die spiermassa van jou nooit mee in." hihihi me happy
Altijd lekker een veer in je reet. :roflol: :laugh:

Front press smitmachine 3 sets 12,10,8
1x12 42,5kg
1x8+2 47,5kg
1x3+2+3 52,5kg

Arnold press 3 sets als basis 12,10,8 doe ik alleen als er geen smitmachine voorhanden is. Vandaag even extra gepakt. :p Maar was heavy tering :eek:
1x10 16kg
1x6 18kg
1x4 20kg

Side Raise dumbbell 3 sets 12,10,8
1x12 9kg
1x10 10kg
1x8 12kg Best wel een stap hoor die 2 kilo meer dan de 2e set.

Upright Row 3 sets als basis 12,10,8
1x12 28kg
1x10 35,5kg
1x8 43kg heerlijk en mijn schouderkoppen liepen helemaal vol. Wat een pomp zeg. :D

Biceps Curl seated 3 sets 12,10,8
1x12 16kg
1x10 18kg
1x8 20kg deze oefening heb ik gedaan zoals de grote der aarde. Als je klaar bent met die laatste rep alles uit je klauwen laten donderen. ;)

EZ curl 3 sets 12,10,8
1x12 28kg
1x10 35,5kg
1x8 43kg help mijn spieren staan strak.

Concentration curl
1x10 12kg
1x10 14kg
1x10 16kg :eek:

Crunches
3x25 40kg

En daarna heerlijk die douch opgezocht en lekker lang eronder gestaan.
 
aardige EZ curl van 43kg
ca 35 kg is toch wel mijn max (als ik hem als eerste doe)
en die upright row doe ik je ook niet na
beste training dus (al is het wel een vreemde combi schouders / biceps)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven