XXL Nutrition

Guts Forever (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat zag er makkelijk uit!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
idd, op vid zag hij er makkelijk en clean uit, maar toen ik de rep deed dacht ik echt dat het een 'ragged rep' was :) er zat zowiezo meer in, mss zelfs 125 maar ik wou mezelf niet onnodig uitputten :)
 
Komt ook pmdat je geen deadlifts meer doet he. Maar bijneat filmpje dacht ik dat het 110 was zo makkelijk ging het. Echt epic gains je begint ook goed buff te worden!
 
Komt ook pmdat je geen deadlifts meer doet he. Maar bijneat filmpje dacht ik dat het 110 was zo makkelijk ging het. Echt epic gains je begint ook goed buff te worden!

Ik doe nog wel Deadlifts, ik doe ze gewoon totaal niet graag :P daarom ben ik er echt bijna zeker van dat ik DL ga laten vallen en mij volledig ga focussen op OL, I know, haterz gonna hate :D ik heb nog altijd een trap bar, die gebruik ik dan ook nog wel eens van keer tot keer ;)
 
140 bench einde vh jaar guts! 100kg clean doe ik je echt niet na iig. Ben zo traag als dikke stront.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Als je deadlift links laat liggen, hoe spijtig ik het ook vind, wil ik wel 180 squat zien dit jaar :D
 
Als je deadlift links laat liggen, hoe spijtig ik het ook vind, wil ik wel 180 squat zien dit jaar :D

dat zal sowieso wel moeten dan!! :D

@jongeleerd: je moet de clean gewoon helemaal anders aanpakken dan een powerlift, bij powerlifts is een psych up nodig, terwijl je bij een OL net sereen moet zijn, omdat je dat beter in sync bent met je lichaam, wat wss gaat leiden tot betere timing / meer explosiviteit.
 
dat is het misschien
ik sta al te kloten met 70kg, terwijl ik dat qua kracht makkelijk moet kunnen halen (haal het ook wel, maar niet easy)
 
Laatst bewerkt:
Gratz man op de press PRs
 
e-p-i-c gainz daar :) mooie PR!!
 
Tering, ik voel die brul helemaal in mn borstkast trillen. :p feli met je mp!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
congratz guts! sterke press!
 
hehe thx all!! deze rep kwam ook vaan hééél diep na al dat volume :D mind > body!
 
spijtig kan ik geen karma geven, eerst over de rest verdele ;)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
teringsterk man, zeker na 5x5x67,5kg! me jelly
 
^binnen 4 jaar lach jij al mijn stats uit :D je staat nu al even ver als mij!
 
Een milestone guts! Congratz met je PR!
 
Back
Naar boven