MuscleMeat

Log Kraft

Bezoekers in dit topic

Gisteren tijdens shrugs beetje hard de straps aangetrokken. Mijn linkerhand heeft allemaal bloeduitstortingen. Bekend fenomeen?
 
60 kg skulls , dat is heavy K
 
oh ja ik las het - het waren er 50 kg - ook niet verkeerd
 
Deadlift 5x5 140/155/165/175/190 ( 3 pron.+ 2 mix in laatste set)
Mp 5x5 50/55/62.5/67.5/72.5 (3) +(2)
Pull ups 5x5 bw/bw+5/bw+10/bw+15/bw+20 (bw 109)
Reverse curls 3x8 20

Was vergeten met 145 te beginnen met deads dus daarom maar laatste set met 5 kilo meer gedaan. Alleen jammer van de mp.
 
Laatst bewerkt:
Squat 3*3 107.5/122.5/140 + Boxsquat 4*140
Bp 3*3 97.5/112.5/130 (2)+(1)
Bor 3*3 100/110/120 (2)
Legcurls 3*8 60
Benchshrugs 3*10 120/130/140
Floorpress 3*5 90/100/110

Squat was barely par. in laatste set. Ik tel m toch! Jammer van de bp. Er na nog een 135 fail rep gemaakt. Ik kon m niet uitstoten. Tot halverwege, zeg maar, kwam ie.
 
Mooie gewichten weer bro. Hoe squat je normaliter? ATG, par of net voorbij par?
En hoe is de stand van je voeten? Had het daar vandaag over en ben benieuwd hoe jij als PL-er staat.
 
Mooie gewichten weer bro. Hoe squat je normaliter? ATG, par of net voorbij par?
En hoe is de stand van je voeten? Had het daar vandaag over en ben benieuwd hoe jij als PL-er staat.

Meestal atg. Soms par. Nooit just above par, maar deze keer ff wel. Had niet zoveel vertrouwen in de laatste set. :o Ken beuren 'n keer. Had ook ff geen powernappie gedaan vanmiddag. Is allemaal psychologische mind****ery.

Schouderbreedte
 
Tuurlijk, heeft iedereen wel eens.. Jij dus ook schouderbreedte.. Ga ik ook maar doen dan.
Powernaps zijn vreselijk als je nog moet trainen, op een of andere manier blijf je in halve sleep-mode.. Maar hey, des te netter vind ik de gewichten die je hebt gepakt.
 
Tuurlijk, heeft iedereen wel eens.. Jij dus ook schouderbreedte.. Ga ik ook maar doen dan.
Powernaps zijn vreselijk als je nog moet trainen, op een of andere manier blijf je in halve sleep-mode.. Maar hey, des te netter vind ik de gewichten die je hebt gepakt.

Mwuah, vandaag tussen 15.30 en 17.00 geslapen. En nu een pot koffie leegdrinken en dan zometeen 20.45 aan de slag. Dan ben ik wel weer wakker ;)
 
Mwuah, vandaag tussen 15.30 en 17.00 geslapen. En nu een pot koffie leegdrinken en dan zometeen 20.45 aan de slag. Dan ben ik wel weer wakker ;)

Succes dan bro.
Te veel korte nachtjes weer?
 
Succes dan bro.
Te veel korte nachtjes weer?

Ik slaap rond de 6.30 a 7 uur per nacht, maar rond 16.00 word ik altijd moe en als ik tijd heb slaap ik een uurtje. Dus denk dat ik wel 8 uur nodig heb.


Deadlift 3x3 170/195/215 (2) Laatste set mixed
Military press 3x3 60/72.5/82.5 (1)
Upright row 8x50/6x55/4x60
Reverse barbell curl 3x8 35

Jammer van de deadlift. Ik denk wel dat ik het red volgende keer 3 maal. Miitary press was ook jammer. Ik hoop niet dat ik weer op een plateautje kom aan de fails te zien.

Ik merk aan de reverse curls dat ik vrij zwakke polsen heb. Ze klappen 'dubbel' als ik de baar op het eindpunt heb.
 
Tja, je gaf zelf al aan dat je vermoeid was vandaag, slapen op de dag heeft doorgaans ook geen goeie uitwerking op mijn workout. Misschien heeft het daar mee te maken en moet je proberen toch 's nachts 8 uurtjes te pakken?
Ondanks je 2 fails zijn het respectabele gewichten. Vorige 3x3 DL dag had je de 3x215 wel gered, om nou aan één training te ontlenen dat je op een plateau komt lijkt me overdreven.
Idee om misschien straps om je polsen te doen, of ben je pertinent tegen hulpmiddelen? In dat geval proberen om een polsoefening in je schema te stoppen..
 
Tja, je gaf zelf al aan dat je vermoeid was vandaag, slapen op de dag heeft doorgaans ook geen goeie uitwerking op mijn workout. Misschien heeft het daar mee te maken en moet je proberen toch 's nachts 8 uurtjes te pakken?
Ondanks je 2 fails zijn het respectabele gewichten. Vorige 3x3 DL dag had je de 3x215 wel gered, om nou aan één training te ontlenen dat je op een plateau komt lijkt me overdreven.
Idee om misschien straps om je polsen te doen, of ben je pertinent tegen hulpmiddelen? In dat geval proberen om een polsoefening in je schema te stoppen..

Maar ik val niet eerder in slaap dan rond een uur of 00.30. Zeker niet als ik daarvoor nog getraind heb.

Vergeet niet dat ik nu in de tweede set 3*195 gedaan hebt en vorige keer 3*190. dus dan is de laatste set ook zwaarder. Ik doe juist reverse als pols oefening omdat Harpep een post had in dat topic van mij over trillende armen tijdens bp. Omdat dat zou kunnen komen door zwakke polsen. Om dan reverse met straps te doen gaat de hele gedachte achter die oefeningen verloren.
 
Sorry, typfout, ik doelde op wraps. Ik heb een tijd last van m'n polsen gehad en ben toen op borst en schouderdag gaan trainen met wraps. Het zijn waardeloze dingen, stabiliteit gaf het niet maar ik lette een stuk meer op dat ik mijn polsen goed hield. Nu heb ik nog zelden last van de polsen. Maar goed, misschien begrijp ik je niet goed.. Allicht dan een oefening voor je polsen in je schema stoppen?
Hey, je hoeft mij niet te overtuigen dat je goed hebt getraind, maar jezelf. Ik had even over het hoofd gezien dat je de 2e set zwaarder had gepakt. Nu heb je meteen de verklaring waarom je laatste rep op DL faalde. Helemaal niet erg nu je de 2e set zwaarder had gepakt.
En tja, wat slapen betreft.. Ik had het vroeger ook.. Misschien minder koffie drinken, ik heb geen idee.. Erg lastig.
 
Ik doe juist de reverse voor polsen, M ;) misschien kan ik nog wrist curls toevoegen. Nja, ik drink al flink minder koffie als voorheen.
 
Misschien een keer melatonine gebruiken ofzo? Ik heb ook altijd problemen met nachtrust/ritme heeft me wel geholpen om eerder in slaap te komen
 
Heb je fatgripz? Erg zwaar voor je polsen bij de presses.
 
Back
Naar boven