AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Het ging meer om me rug... die 50kg was makkelijk te doen:o

even serieus he, wat is eigenlijk het probleem met je rug precies? heb ik ook last van gehad namelijk. miss kan ik helpen
 
Haha j/k hoor! @ miss H ben ik het niet mee eens, 50 blijft licht hoe je uitvoering ook is natuurlijk. Maar goede techniek gaat wel altijd voor natuurlijk ;)
 
even serieus he, wat is eigenlijk het probleem met je rug precies? heb ik ook last van gehad namelijk. miss kan ik helpen

Heb sinds een week ofso echt last van mijn onderrug bij bepaalde bewegingen. Zitten of staan bijvoorbeeld niet... maar als ik ver naar achteren toe wel. Pijn zit net boven mijn kontspier precies in het midden op mijn wervel/bot(?)
 
ik denk zelf dat je buttwink te erg is onderaan de squat, maar ik denk dat een (ervaren) pl'er daar meer over kan zeggen.
 
Ik gaf het alleen aan ter vergelijking.. als je last had van je rug en daardoor die 50kg pakte..prima
Maar bij heel veel mensen lijkt het soms meer een wedstrijd van ik pak,trek,duw meer dan jouw dan dat er op een uitvoering gelet word..
Ik irriteer mij daar mateloos aan..
Dan vervolgens ook echt nog stoer gaan doen..pff zo jammer

Miss moet je je een keer laten masseren..en heb je gewoon last van een heel vervelend spiertje or so??
Nee ik doe geen massages:P
 
ik denk zelf dat je buttwink te erg is onderaan de squat, maar ik denk dat een (ervaren) pl'er daar meer over kan zeggen.

Ja klopt, dat heeft bart ook al gezegd... Daarom doe ik het even rustig aan nu... Denk zelf ook dat het probleem daarvan komt en niet de 160 deadlift

Ik gaf het alleen aan ter vergelijking.. als je last had van je rug en daardoor die 50kg pakte..prima
Maar bij heel veel mensen lijkt het soms meer een wedstrijd van ik pak,trek,duw meer dan jouw dan dat er op een uitvoering gelet word..
Ik irriteer mij daar mateloos aan..
Dan vervolgens ook echt nog stoer gaan doen..pff zo jammer

Miss moet je je een keer laten masseren..en heb je gewoon last van een heel vervelend spiertje or so??
Nee ik doe geen massages:P

Jammer :sad:

Marcel wel he? :gay:
 
don't be affraid:) if it works..
Je kan het allicht er even met hem over hebben waar je klachten vandaan komen..
 
vanavond rug biceps :D
 
Oh yeaa zet hem op ! :)
 
vandaag rustig deadlift opgepakt, nog wel BOR vermeden
6x100 deadlift max
8x70 wide grip lat pulldown PR
8x50 straight arm pulldown PR
nog wat rug/biceps
 
Kijk maar uit met die onderrug, heb het ook op die plek na bijv leg presses in verkeerde houding, keer nacht wakker gelegen omdat ik t tot in mn hamstring voelde zon pijn :(
 
Wanneer kom je eens op een maandag rug schouders doen?
Wil wel eens zien hoe jij dat doet met die gewichtjes!
 
Heb sinds een week ofso echt last van mijn onderrug bij bepaalde bewegingen. Zitten of staan bijvoorbeeld niet... maar als ik ver naar achteren toe wel. Pijn zit net boven mijn kontspier precies in het midden op mijn wervel/bot(?)

Werken aan je heup mobiliteit.
 
Biceps meten gespannen 37 cm, +2 cm in ongeveer maand :D i like
Nog steeds last van me onderrug... Heb vorige rug training gedeadlift... was misschien niet zo handig.

Ga aankomende week geen deadlift/squats doen.
 
Biceps meten gespannen 37 cm, +2 cm in ongeveer maand :D i like
Nog steeds last van me onderrug... Heb vorige rug training gedeadlift... was misschien niet zo handig.

Ga aankomende week geen deadlift/squats doen.

Nice mijn meten ook 37 :) Als moet ik wel zeggen dat ik 3 weken niet heb kunnen trainen en ook al 3 weken op vloeibaar voedsel zit :D
 
Nice mijn meten ook 37 :) Als moet ik wel zeggen dat ik 3 weken niet heb kunnen trainen en ook al 3 weken op vloeibaar voedsel zit :D

Hoe dan? je bent ~even lang en 10 kilo zwaarder ???
 
Back
Naar boven