AndroidHealthClinic

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

ja, vandaag dus een nieuwe weegshaal gekocht, verdict: (of ja verdikt kan ook), 88 ****ing kilo!!! geloof ik al een half jaar dat ik op 78-80 zit T_T ja das dus echt balen e, op zich is het niet erg maar het is wel even ontnuchteren om te weten dat je dus eigelijk niet zo sterk bent als je zelf denkt, maar ja gewoon voortgaan I guess :')

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 18:13 ----------

op zich is dit wel een mooi bewijs dat abbreviated training, compounds en low rep training echt wel werken, het is nog geen jaar geleden dat ik weg ben uit de gym en kben al meer (!) als 10kg bijgekomen! :) zonder enorm veel aandacht aan m'n voeding te besteden :) kben nu gewoon pist omdat ik bijna al mijn lifts op 'advanced' level had gekregen volgens deze chart :D
http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html
ach ja dan duurt het maar een beetje langer :) eerste doel: ECHTE BW PRESS :D
 
Laatst bewerkt:
op naar de 100!

ge staat nog goed droog dus klagen moogt ge niet :D
 
88kg is toch ****ing vette shizzle!:)
 
Was wel te verwachten he.
Aan die rug op je profiel te zien ben je een stuk buffer als mij :(
 
tja op zich vind ik het niet erg ofzo hoor, gewoon een bummer dat mijn krachtstats nu niet veel voorstellen :) Kheb daarnet m'n verdriet dan maar weggevreten met biefstuk, spek, brood en melk :( ksnap echt niet hoe ik die 88kg heb gehaald :trollface:
 
Vandaag naar voorrondes stmv Belgie gaan zien, Guts was er ook, en ziet er 90+kg uit ! Buff 125 benchen doe je niet zomaar.

Nice meeting
 
Aah was Guts er ook? Moest ik weten hoe je er uit zag had ik wel is iets komen zeggen. :)
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Vandaag naar voorrondes stmv Belgie gaan zien, Guts was er ook, en ziet er 90+kg uit ! Buff 125 benchen doe je niet zomaar.

Nice meeting

haha yes it was!! heel aangenaam :) jij ziet er nochtans ook buffer uit int echt dan op je filmpjes, warres zag er gewoon hetzelfde uit :trollface:

Aah was Guts er ook? Moest ik weten hoe je er uit zag had ik wel is iets komen zeggen. :)

ja spijtig, wss liep er veel DBB volk rond maar ja das de anonimiteit van een forum e :) hier een fotootje van mij, moesten we elkaar nogis tegenkomen
Ezekiel-Jackson-wwe-superstar-2.jpg
 
hmm... vandaag zag jer wel wat bleker uit en minder baard ;) nice meeting u brazzer!
 
Ezekiel :p

u wish ja Guts
 
haha 88kg, nice man! 1m76 @ 88kg is wel lekker buff hoor!
ik moet ook maar eens flink gaan bulken...
ga je nu cutten? aangezien je niet boven de 82,5kg uit wil komen :P
(zou lekker voor -105 gaan joh)
 
Laatst bewerkt:
Haha 10kg verschil!:D
U ma zal ook wel pist geweest zijn als ze te weten kwam dat ze 10kg zwaarder woog:D
Geen enkele vrouw wil dit meemaken denk ik:p
 
haha 88kg, nice man! 1m76 @ 88kg is wel lekker buff hoor!
ik moet ook maar eens flink gaan bulken...
ga je nu cutten? aangezien je niet boven de 82,5kg uit wil komen :P
(zou lekker voor -105 gaan joh)

ja **** cutten :P tja dan zal ik maar voor de 90 gaan zeker? :) maar ik blijf gewoon eten zoals ik ervoor deed, niks speciaal anders ofzo

Haha 10kg verschil!:D
U ma zal ook wel pist geweest zijn als ze te weten kwam dat ze 10kg zwaarder woog:D
Geen enkele vrouw wil dit meemaken denk ik:p

haha, nee m'n ouders waren me zelfs aant uitlachen :D omdat ik zelf zo verbaasd was, gelukkig kennen leken niks van dit soort shit dus voor hen is 88kg ook maar een gewicht als een anders denk ik :)
 
Wel grappig dat je nu fysiek hetzelfde bent maar mentaal 10kg zwaarder xd.

Maar bw gewoon rustig op laten lopen, is niks mis mee.
 
ja is wel effe wennen T_T maar ja dan gaan we maar voor het fysiek van G-men, echt een beest :) maar dan moet er wel eens gecut worden rond de 100kg :P
 
ja is wel effe wennen T_T maar ja dan gaan we maar voor het fysiek van G-men, echt een beest :) maar dan moet er wel eens gecut worden rond de 100kg :P

100kg@ 176 is wel behoorlijk ja :-)
 
Heb ik gisteren trouwens met je gesproken na de wedstrijd?
 
Hehe, nice BW. Erg goede bench ook.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Heb ik gisteren trouwens met je gesproken na de wedstrijd?

wel ja ik stond bij koef en warres toen je langskwam, we hebben iig handen geschud ;)
 
Back
Naar boven