AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

de nieuwe weegschaal bracht ook goed nieuws: al mijn schijven wegen bijna exact wat ze zouden moeten wegen, alle 20ers wegen exact 20kg (grootste afwijking 19.9!) en de 10kg'ers wegen ook juist, dus barbarian is wel goed spul :)
 
behalve dat die schijven van barbarian te kleine diameter hebben ;)
 
strengthshop barbell is 19.7, Fitness seller barbell 18.9 -_- maar daar heb ik halfjes voor.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 15:27 ----------

behalve dat die schijven van barbarian te kleine diameter hebben ;)

jep, maar eigelijk komt mij dat goed uit, ik Deadlift/clean van rubberen matjes en die zijn 3cm hoog ong, dus dan komt dat ongeveer neer op een 20cm van de grond :)
 
Hahaha, dus de kans zit erin dat ik gewoon even naast je heb gezeten op de tribune waar Wauter ook zat ?!
 
Hahaha, dus de kans zit erin dat ik gewoon even naast je heb gezeten op de tribune waar Wauter ook zat ?!

nee ik zat ergens anders, maar ik heb je wel in actie gezien hoor sanca, ondanks je kuitblessure deed je het echt goed, buiten de medley zag je niet eens dat je met een blessure strugglede :)
 
snelle training vandaag

PC


1x57,5
1x65
1x75
1x87,5
fx102,5
pfoe PC zat er echt niet in, niks boven de 100kg wilde lukken, heb het maar zo gelaten

SQ

3x3 127.5kg

groove was helemaal terug, ging heel vlot en weinig pijn, jeej!

BP

3x87,5kg
3x100kg
3x112,5kg

kracht op overschot, mss volgende week een vijfje maken ipv een triple ;)

goeie vlotte training, buiten de PC :)
 
weer zo vroeg :) begrijpbaar met de hitte... mar toch :) i hate it
 
Easy 3x112,5 bench.. Fml
Powerclean is raar dat het ineens niet lukt? Ach, komt wel. 100kg is iig god sterk!
Vrees ook dat je mijn squat gaat inhalen... :(
 
aan het einde van het schema, binnen 4 weken, zou mijn 1rm 160 moeten zijn, dus je hebt nog tijd genoeg om hem omhoog te halen :)
 
Een maand voor nog 10kg?? Wat schema. Volg je nu dan?
 
ik heb het hier al een paar keer gezet hoor, het is Bill Starr advanced, eerst 4x5 weken zwaar volume 5x5 en 1x5, en dan 5 weken deload en intensification met 3x3 en 1x3, het werkt wonderen, het principe is om altijd een beetje energie achter te houden en dan in de PR weken volop te knallen en kmoet zeggen het werkt echt goed. maar ik het schema nog niet af dus kan niet zeggen hoe de komende weken zullen varen maar kheb er wel vertrouwen in :)
 
Ohh ja sorry, ik hb geen geheugen.... Ga het zelf ook is doen denk ik! Totaal 13 weken ofzo?
 
9 tot 10 weken maar :) het is echt da shit voor mij maar kwenie of jij er iets aan zou vinden omdat je uiteindelijk maar 4 weken 'hard werkt' en de rest is opbouw, en ik weet hoe jij van je volume en intensiteit houdt ;)
 
kracht op overschot, mss volgende week een vijfje maken ipv een triple ;)

goeie vlotte training, buiten de PC :)
Misschien doordat je 88kg weegt ipv 78:trollface:

9 tot 10 weken maar :) het is echt da shit voor mij maar kwenie of jij er iets aan zou vinden omdat je uiteindelijk maar 4 weken 'hard werkt' en de rest is opbouw, en ik weet hoe jij van je volume en intensiteit houdt ;)
Als je een bepaald niveau bereikt heb je dit nodig. De theorie achter dit schema is dat je supercompensatie na een paar weken komt en dat zijn dan die pr weken.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
dat zat ik ook te denken, 5-6 weken easy doen hou ik echt niet van haha. ga gewoon progressief laden voortzetten ;)
ik doe gewoon alles 5x5 ongeveer, elke keer 2,5kg erbij
dan deloaden dat de gewichten weer lekker easy gaan en dan weer opbouwen.
zo pak ik elke keer wel PR's.
ach, als ik is vastloop kan ik het wel proberen.
nu voor de zomer nog ortmayer deadlift program doen, en squat resetten naar 5x5x117,5kg, en bench naar 3x5x105 brengen. in het najaar smolov en misschien nog een deadlift program en mijn goals zijn gehaald hoop ik :D
 
Laatst bewerkt:
ik heb mijn jaar ook al helemaal uitgepland denkik :D nog eens smolov in het najaar? dayum
 
focking vroege training

MP

3x3 70kg

mp plz

PS

1x45kg
1x50kg
1x55kg
1x62,5kg
1x70kg
1x65kg

Pull ups

3x3 +10kg

easy allemaal
 
Ging 3x3x70 zwaar? Wel netjes man 70kg ps, hoe krijg je het voor elkaar xd
 
mp was helemaal niet zwaar, 1 minuut rust tussen de setjes, PS zou normaal al een pak hoger moeten zijn maar ik hem hem lang verwaarloosd, mss dat ik er daarom snel op gain kwenie, ik PC ook al veel langer :)
 
Back
Naar boven