AndroidHealthClinic

Pure aesthetics.. @ 19 jaar oud. 1 jaar en 7 maanden progress ( K ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
nu ook nog zeuren op hoe foto's worden gemaakt... vraag misschien of hij volgende x iemand inhuurt om foto's te laten maken xD richards :rolleyes:
 
say hi to my musculus.trapezius

... kusje hihi

sbsyh5.jpg
 
Waarom post je dit? Ziet er vies uit + het lijkt of je lippenstift op heb, cut die kop en dan zie je er wel geil uit (no homo)
 
vraag eens... aub vraag !
 
uitgaan in zo'n hempje is zo gay
 
uitgaan in zo'n hempje is zo gay
nahh wel chill als het 26 graden is :D

golds gym hemd ( L )

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:44 ----------

14:00 tot 00:00 ... 3 gebanged... 8 gezoend... niet praten aub :)
 
nahh wel chill als het 26 graden is :D

golds gym hemd ( L )

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:44 ----------

14:00 tot 00:00 ... 3 gebanged... 8 gezoend... niet praten aub :)

Goed dat je het erbij vermeld, wel een stoere jongen hoor
 
je bent 17.. niet praten.. je hebt wss nooit gebanged... strong zyzz fanboy
x
 
je bent 17.. niet praten.. je hebt wss nooit gebanged... strong zyzz fanboy
x

Bitch please, ik weet wel beter en praat niet zo dom je bent pas 2 jaar ouder.
Zyzz fanboy ? Kijk naar jou vids, zelfde poses als Zyzz, zelfde muziek als Zyzz, doet zn hempje naar beneden alsof ie Zyzz is, Kijk naar die gay foto met je duckface golds gym singlet, net als Zyzz, dus hoe ben ik een zyzz fanboy? Kijk eerst even naar je zelf, ik heb alleen een avatar van em, jij denkt dat je hem bent LOL
 
Zieke fysiek droom fysiek !!
 
Bitch please, ik weet wel beter en praat niet zo dom je bent pas 2 jaar ouder.
Zyzz fanboy ? Kijk naar jou vids, zelfde poses als Zyzz, zelfde muziek als Zyzz, doet zn hempje naar beneden alsof ie Zyzz is, Kijk naar die gay foto met je duckface golds gym singlet, net als Zyzz, dus hoe ben ik een zyzz fanboy? Kijk eerst even naar je zelf, ik heb alleen een avatar van em, jij denkt dat je hem bent LOL
als ik dacht dat ik hem was.. no way man ;) golds gym hemdjes heeft zyzz die bekend gemaakt ? de zogenaamde zyzz pose.. heeft zyzz die bekend gemaakt.. nee get your facts straight... ullises jr ( hij deed die pose ) zelfs frank zane deed hem ... volgens mij zie je niet dat ik daar een chick optil hahaha faggotron. ga aub groeien man... muscle only pls.. geen vocht thx bye.
 
als ik dacht dat ik hem was.. no way man ;) golds gym hemdjes heeft zyzz die bekend gemaakt ? de zogenaamde zyzz pose.. heeft zyzz die bekend gemaakt.. nee get your facts straight... ullises jr ( hij deed die pose ) zelfs frank zane deed hem ... volgens mij zie je niet dat ik daar een chick optil hahaha faggotron. ga aub groeien man... muscle only pls.. geen vocht thx bye.

Die andere helft wat ik zei ben je vergeten daar een excuusje voor te verzinnen. Het maakt niet uit wie of wat het verzonnen heeft, je doet hoe of wat Zyzz gewoon na en je komt er niet onderuit, wannabee, en trouwens ben niet de enige die dit zegt in dit topic ;)
 
Dit is voor mij persoonlijk het meest indrukwekkende fysiek wat ik ooit heb gezien om heel eerlijk te mogen zijn
 
je snapt wel dat zyzz die jij beschrijft heel veel en voor een te lange tijd anabolen heeft gebruikt in combinatie met drugs en drank ... uiteidelijk zijn dood betekende.

weet niet of dat jouw voorbeeld moet zijn ... kijk eens naar plitt zijn body
 
als ik dacht dat ik hem was.. no way man ;) golds gym hemdjes heeft zyzz die bekend gemaakt ? de zogenaamde zyzz pose.. heeft zyzz die bekend gemaakt.. nee get your facts straight... ullises jr ( hij deed die pose ) zelfs frank zane deed hem ... volgens mij zie je niet dat ik daar een chick optil hahaha faggotron. ga aub groeien man... muscle only pls.. geen vocht thx bye.

Ja hebt zelfs bijna dezelfde tattoo als hem. Zelfde plek, zelfde font, alleen de tekst is zo te zien anders :')
 
Keep the Aesthetics alive! see you in heaven bitch.
 
Ik ga zelfs zo ver om te zeggen dat je niet alleen juiced, maar dat je zelfs flink spuit met tren en andere zware middelen.
****ed up voor de beginners om zulke onrealistische dingen voor te schetsen, maar ach, je komt jezelf nog wel tegen

Hoe hoger de klim, hoe dieper de......
 
dudes.. cool down ffs.. ik ben 19 .. mocht ik ooit roids gaan doen.. dan pas over 2 jaar ofzo...

drugs : gisteren alleen xtc gehad.
 
Woo als jij dat bent zeker mirin shitt!

Alleen no way dat t natty is. Maar boeit verder niet ook voor kuren impressive
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven