XXL Nutrition

Robben VS Babel! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik stem voor een poll.
 
Komend seizoen is het weer zo ver. De befaamde strijd tussen Babel en Robben. Wie is de beste buitenspeler van Nederlandse komaf? RichardV is zoals bekend een fel voorstander van Babel. Net als vele andere DBB'ers. Zijn er mensen een andere mening toegedaan?

Misschien een nieuwe topic+poll?

Onnodige discussie lijkt me.

Babel inmiddels al overgenomen door Emmen?
 
babel is eigenlijk compleet mislukt bij the reds
 
babel mislukt? Liverpool spaart hem totdat ze in de finale van het Wereld Kampioenschap zitten.
 
Wat is Babel ook zonder Twitter :roflol:

FA vervolgt Babel na gephotoshopte afbeelding van 'Mancunian' Webb
Maandag, 10 januari 2011 om 19:20
Ryan Babel moet vrezen voor een schorsing. De aanvaller van Liverpool plaatste na de verloren bekerwedstrijd tegen Manchester United een gephotoshopte afbeelding van Howard Webb op zijn Twitter-pagina en de FA gaf direct aan de zaak te zullen bekijken. Nu heeft de bond besloten om Babel te vervolgen.

Babel heeft zich volgens de FA ‘onbehoorlijk gedragen’ en heeft tot donderdagmiddag 16.00 uur de tijd om te reageren. De Nederlander bood al eerder zijn excuses aan: “Ik wil sorry zeggen tegen de mensen die deze foto serieus hebben genomen. Het was gewoon een emotionele reactie na de wedstrijd en ik bedoelde er verder niets mee. Sorry Howard Webb.”

Webb gaf Manchester United al binnen een minuut een strafschop, na een vermeende overtreding van Daniel Agger op Dimitar Berbatov. Steven Gerrard werd bovendien met een rode kaart van het veld gestuurd en dat inspireerde Babel om een foto van Webb in een United-shirt op Twitter te plaatsen. Die grap moet hij nu vermoedelijk bekopen met een schorsing


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Babe
 
Laatst bewerkt:
Robben vs Babel

4-0, twee keer Robben.
 
Wat is Babel ook zonder Twitter :roflol:

Die Babel had ook weer kinderachtig zitten twitteren over Johan Derksen nadat die man zich kritisch over hem had uitgelaten in VI International. Echt een simpele vent die Babel.

Hij en zijn 'mattie' Eljero Elia vielen sowieso al flink door de mand nadat dat dat filmpje was uitgelekt op internet waarin ze samen zaten te gamen in de hotelkamer tijdens het WK en zichzelf als idioten gedroegen met hun straattaaltje.

Ware het niet dat ze zo goed kunnen voetballen, want anders waren beide gedoemd tot een sober bestaan in de Bijlmer.. :roflol:
 
dit topic moet wel gebumpt worden
 
Zou Babel die pingel tegen Celsie gemaakt hebben?
 
Moeilijke keuze, beiden hebben ze het voetbalinzicht van een pindanootje. Dan maar robben.
 
RichardV ging me laatst ook echt pm-en om te zeggen dat Robben er niks van kon :roflol:
 
Babel ownt robben, robben is net zon blindpaard dat altijd naar binnenkomt en dan uithaalt met zijn links. Babel doet tenminste vaker nog eens iets verassends.
 
Haha 2 jaar later en Babel zal nog niet opgeroepen worden als oranje 5 aanvallers zou missen. Misschien zelfs wel 10.
Enige verrassing in de acties van Babel is vanaf welke onmogelijke hoek hij nu weer de bal het stadion uit schiet.

Over Robben, zonder hem is oranje vleugellam. Jammer genoeg erg egoistisch en van suiker. Overmars was misschien niet beter maar wel waardevoller voor een team.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven