Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
......Morgen gaan we samen naar de sportschool en volgende week wsl ff naar het strandje in Hoorn. Small steps baby.;)

Doe je goed. Offe doen jullie goed. ;)
 
Doe je goed. Offe doen jullie goed. ;)

Haha. Zekers. Ze moest zich gisteren legitimeren toen ze sigaretten ging kopen. Ze ziet er ook echt jong uit.:o;):D:)

Vandaag in de sportschool heel relaxed wat oefeningen gedaan.
Lat pully
Dipmachine
Buikmachine
Bicepspreachercurls
Vertical chest

Wsl ga ik thuis ook weer beginnen. Ik heb toestemming van mn arts gekregen.:)
 
Ik was zonder toestemming een arts ook begonnen :) Maar ik heb redenen om ze niet meer te vertrouwen:)

lekker bezig marco.
 
Dumba iron killer. :lifter::clap::cheer:

Haha. In het begin zal ik het meer op lopen houden, maar af en toe weer een dbtje pakken is wel weer lekker. Voel me ook minder moe.:)

Ik was zonder toestemming een arts ook begonnen :) Maar ik heb redenen om ze niet meer te vertrouwen:)

lekker bezig marco.

Thanks Bart. De artsen hebben me prima geholpen en die zeggen dat het goed voor mn herstel is als ik mn favoriete hobby's weer ga uitvoeren. De buren zullen er blij mee zijn, want zingen is ook een hobby van me.;)
 
Nice, ik doe graag aan voor het zingen de kerk uit vooral:0

Wees maar blij dat de artsen bij jullie beter zijn dan, ik loop met een gebroken teen en gebroken vinger rond, hadden ze niet gezien op de foto's in eerste instantie... 2 x in 4 jaar tijd breek ik wat en 2 x zien ze dat over het hoofd op de foto;s, echt wat een volk...
 
goed om te horen dat je weer mag!
 
Haha. In het begin zal ik het meer op lopen houden, maar af en toe weer een dbtje pakken is wel weer lekker. Voel me ook minder moe.:)



Thanks Bart. De artsen hebben me prima geholpen en die zeggen dat het goed voor mn herstel is als ik mn favoriete hobby's weer ga uitvoeren. De buren zullen er blij mee zijn, want zingen is ook een hobby van me.;)

http://www.youtube.com/watch?v=D1hWOQxaPvE

leef je uit marco :D
 
Waarom mag je trouwens binnen 6 weken na de operatie al weer sporten? Borstbeen is al genezen?
 
Nice, ik doe graag aan voor het zingen de kerk uit vooral:0

Wees maar blij dat de artsen bij jullie beter zijn dan, ik loop met een gebroken teen en gebroken vinger rond, hadden ze niet gezien op de foto's in eerste instantie... 2 x in 4 jaar tijd breek ik wat en 2 x zien ze dat over het hoofd op de foto;s, echt wat een volk...

Das klote als ze zoiets niet zien.

goed om te horen dat je weer mag!

Ja, geeft een goed gevoel.:)


Haha. Doe mij maar de Bee Gees.:)

Waarom mag je trouwens binnen 6 weken na de operatie al weer sporten? Borstbeen is al genezen?

Ik mag sommige oefeningen die niet borstgerelateerd zijn weer doen. Dus geen BP, rows, DL, SQ, MP. Maar wel sommige curls, leg extensions, etc.

Lopen. joggen, snelwandelen mag wel. Die andere vraag is voor mijn artsen. Volgens hen is gematigd sporten goed voor me.:)
 
Zolang je niks forceerd lijkt mij het oke. En dat zal die arts ook wel hebben. Maar dan moet je wel luisteren naar je lichaam.

Ben blij voor je dat je weer wat mag doen.
 
Mooi dat je weer rustig bezig kan bro! :D Nu niet gaan forceren he :o
 
Zolang je niks forceerd lijkt mij het oke. En dat zal die arts ook wel hebben. Maar dan moet je wel luisteren naar je lichaam.

Ben blij voor je dat je weer wat mag doen.

Ik ben ook blij ermee.:)

Mooi dat je weer rustig bezig kan bro! :D Nu niet gaan forceren he :o

Thanks Sky.:)


Altijd goed.:)

^:D

Succes Dumba!

Bedankt.:)

Vandaag de 1e dag van mn nieuwe schematje.

30 minuten lichte intervalcardio gedaan=30 sec joggen, 1 min wandelen (2x) 15 sec tempoloop 1 min 45 wandelen, 5 sec sprint 1 min55 wandelen en dit herhalen. Erg licht nog, maar dat komt nog wel. Totaal 30 minuten bezig geweest.:D
 
Vind dit toch een flinke training dumba!
 
Mooie training Dumba. En hoe is het met de liefde. Spat het al?
 
hoppa Dumba is weer lekker bezig hier!
 
Vind dit toch een flinke training dumba!

Bedankt maat.:)

Mooie training Dumba. En hoe is het met de liefde. Spat het al?

Bedankt Ron. Er spettert nog weinig.;)

hoppa Dumba is weer lekker bezig hier!

Thanks Hendrie.:)

Vandaag met mn duffe kop aan het trainen geweest en plots zag ik iemand het park uit komen. Ik heb altijd gezegd als die wat van me wil dan ga ik daar voor. Dus vandaag mn stoute schoenen aangetrokken en ok mag ik je tel.nr. en adres. Zij: ja is koet (ze komt uit Vietnam) leuk, kan je bij mijn op visit komme. Dat dacht ik ook meteen.:D We hebben flink geknuffeld en handjes vastgehouden. Ze is btw 26 en heet Quynh...kan er ook niets aan doen. Maar van haar ga ik proberen werk te maken en overmorgen met
Monique lopen.

Oh ja de training...
40 minuten met daarin wandelen, snelwandelen, joggen, tempoloop en 10x hakkebillen. (ff voelen;))
Morgen gewichtjes en een kies laten trekken.:)
 
Bedankt maat.:)



Bedankt Ron. Er spettert nog weinig.;)



Thanks Hendrie.:)

Vandaag met mn duffe kop aan het trainen geweest en plots zag ik iemand het park uit komen. Ik heb altijd gezegd als die wat van me wil dan ga ik daar voor. Dus vandaag mn stoute schoenen aangetrokken en ok mag ik je tel.nr. en adres. Zij: ja is koet (ze komt uit Vietnam) leuk, kan je bij mijn op visit komme. Dat dacht ik ook meteen.:D We hebben flink geknuffeld en handjes vastgehouden. Ze is btw 26 en heet Quynh...kan er ook niets aan doen. Maar van haar ga ik proberen werk te maken en overmorgen met
Monique lopen.

Oh ja de training...
40 minuten met daarin wandelen, snelwandelen, joggen, tempoloop en 10x hakkebillen. (ff voelen;))
Morgen gewichtjes en een kies laten trekken.:)

Zit jij aan de testosteron booster of wat. :eek:
Laat je nu Monique los en ga je met een jongere dame ervandoor. :o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven