MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zit jij aan de testosteron booster of wat. :eek:
Laat je nu Monique los en ga je met een jongere dame ervandoor. :o

Haha. Ik ben gewoon een vrouwengek, maar zij en ik hebben elkaar altijd flink geknuffeld. We hebben gewoon een bepaalde aantrekkingskracht; heb zelfs geen idee of ze singel is of niet....>>>lekker belangrijk.;):D
 
hoppa 40minutjes bezig geweest!
 
Haha. Ik ben gewoon een vrouwengek, maar zij en ik hebben elkaar altijd flink geknuffeld. We hebben gewoon een bepaalde aantrekkingskracht; heb zelfs geen idee of ze singel is of niet....>>>lekker belangrijk.;):D

Haha je bent me er wel eentje, ik zou zeggen ga voor allebei dan heb je altijd prijs :roflol:
Lekker weer bezig (met trainen) ;) en sterkte morgen met het trekken van je kies (toch niet één met verstand erin) :p
 
Bedankt maat.:)



Bedankt Ron. Er spettert nog weinig.;)



Thanks Hendrie.:)

Vandaag met mn duffe kop aan het trainen geweest en plots zag ik iemand het park uit komen. Ik heb altijd gezegd als die wat van me wil dan ga ik daar voor. Dus vandaag mn stoute schoenen aangetrokken en ok mag ik je tel.nr. en adres. Zij: ja is koet (ze komt uit Vietnam) leuk, kan je bij mijn op visit komme. Dat dacht ik ook meteen.:D We hebben flink geknuffeld en handjes vastgehouden. Ze is btw 26 en heet Quynh...kan er ook niets aan doen. Maar van haar ga ik proberen werk te maken en overmorgen met
Monique lopen.

Oh ja de training...
40 minuten met daarin wandelen, snelwandelen, joggen, tempoloop en 10x hakkebillen. (ff voelen;))
Morgen gewichtjes en een kies laten trekken.:)

man marco je bent er maar druk mee - 26 nice man :D op zich een krachttraining op zich
 
Komt ie weer aan met een mokkel ;) whaha, baasje!

Ik snap wel waarom jij elke keer in dat park gaat trainen ouwe tjikmagnet:)
 
Komt ie weer aan met een mokkel ;) whaha, baasje!

Ik snap wel waarom jij elke keer in dat park gaat trainen ouwe tjikmagnet:)

idd , hoe heet dat park , ga ik er ook een keer hardlopen - spreek alleen geen vietnamees
 
hoppa 40minutjes bezig geweest!

Yeah.:)

Haha je bent me er wel eentje, ik zou zeggen ga voor allebei dan heb je altijd prijs :roflol:
Lekker weer bezig (met trainen) ;) en sterkte morgen met het trekken van je kies (toch niet één met verstand erin) :p

Hmmm...2 dames.;) Nee, vandaag was het een verstandsloze kies; over 2 weken gaat mn laatste beetje verstand eruit.:) Best een operatie op zich. Hij is 40 minuten bezig geweest met wrikken en krikken om dat ding eruit te krijgen. Zegt ie na een half uur...drie kwart is er uit.:eek:

Ga je nu op de Vietnamese tour?

I hope so.:D

man marco je bent er maar druk mee - 26 nice man :D op zich een krachttraining op zich

Haha. Mooie leeftijd toch.:)

Komt ie weer aan met een mokkel ;) whaha, baasje!

Ik snap wel waarom jij elke keer in dat park gaat trainen ouwe tjikmagnet:)

Ja, het is een doorlooppark naar vsc wijken. Ik vermaak me er wel. Ga zo maar weer eens bezig daar.:)

idd , hoe heet dat park , ga ik er ook een keer hardlopen - spreek alleen geen vietnamees

Vredehofpark. Loempia is genoeg Vietnamees toch.;)

Ik ga zo weer trainen. Er zit wel een flink gat nu waar die kies zat. De assistente zei je moet wel een paracetamol gebruiken. Ach vlpg gaat het ook zonder.
Ik ga zo plyo doen en een run naar de stad.:)
 
Goed om.te horen loopze straks
 

Haha, wel met een klein hartje hoor.:)

Vandaag voor het eerst weer hss gedaan. Totaal 7km wandeling met daarin 2 korte sprints, wandelen, joggen, 1 steigerung en 2hss-jes onderweg.:)

Morgen ga ik weer volgens een vast schema bezig. Zal dat nog ff posten.

Ik zie veel oosterse dames rondhupsen de laatste paar dagen...erg leuk uitzicht.:)
 
lekker bezig geweest marco. wel concentreren op je sport he, haha. al dat vrouwenschoon is ook niet bevordelijk.... hehe
 
Mooi dat je weer lekker bezig bent. Ben benieuwd naar je nieuwe schema
 
Nou ik wilde net een bericht plaatsen.
Zeg Dumba hoe is het man? Gaat alles wel lekker?

Laat eens wat van je horen vriend.
 
Marcoooooo wakker worden!!!

:trollface:
 
lekker bezig geweest marco. wel concentreren op je sport he, haha. al dat vrouwenschoon is ook niet bevordelijk.... hehe

Haha. gelijk heb je.:)

Niets is veilig voor je he. ;)

:D

Mooi dat je weer lekker bezig bent. Ben benieuwd naar je nieuwe schema

Komt er aan.:)

Gebeurt hier nog wat of heb je het te druk met die loempiavouwers?

Nee, ik had vorige week wat veel therapie vandaar dat ik alleen wat gelopen heb.:)

Nou ik wilde net een bericht plaatsen.
Zeg Dumba hoe is het man? Gaat alles wel lekker?



Laat eens wat van je horen vriend.

Ik had 5x2 uur therapie en kon daardoor weinig anders doen.

Marcoooooo wakker worden!!!

:trollface:

Hehe. V.a. morgen heb ik nog maar 2x2 uur therapie (afbouwend) en dan ga ik weer trainen.

1. Wandelen/joggen/tempoloop/sprints
2. Plyo hss op het veldje
3. KT (8) wandelen/joggen
4.Sprinttraining
5.=2
6.=1
7. KT (8) plyo (5) oefeningen (5) cardio

V.a. morgen ga ik ook weer loggen in andere logjes. FF weekje pauze gehad.
 
Mag, als je maar weet dat we je in de gaten houden. :trollface:

haha. No problem.
Met dit schema wil ik weer gaan opbouwen naar een gebalanceerd sprintschema. Ga me toch wel proberen te plaatsen voor het NK 2014.

Zag gisteren op tv trouwens dat een voetballer die een hartoperatie heeft gehad die binnen een half jaar weer op zn oude niveau zat.:)
 
Ik ben wel weer bezig met het loopwerk, maar mn schema vasthouden lukt nog niet erg. Ik wandel per dag zo'n 5km en jog rond de 2km. Soms nog een sprintje hier en daar.
Ik log daarom ook de trainingen niet, want ze zijn bijna identiek.;):)

Als ik weer met de KT ga beginnen ga ik ze weer loggen. Mss volgende week al, maar ik moet ff zien hoe ik me voel.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven