MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iwj hoezo trollen in eigen log?

want een foto vanaf 3 meter met een shirt aan is een goede referentie? je post geen trainingen meer en ik heb weinig duidelijke fotos gezien

out
 
Eerlijk is eerlijk demian, je ziet het niet :(
 
Niet dan? Zou cutten of echt massa aanzetten.
Blocken omdat je de waarheid niet aankunt, pijnlijk.

Ik ben gewoon aan het bulken, sorry dat ik niet binnen 1 jaar buff ben?
 
Zit er aan te denken om log sowieso te sluiten
 
Why not? Zie er geen voordeel meer in, alleen maar waardeloze reacties anyway.

Ajoh je moet die reacties niet zo letterlijk opnemen dr zijn ook mensen die je motiveren en waarderen maar zich niet telkens laten horen.
Als jij gewoon door traint en gewoon zelf nette trainingen neerzet en zelf niet op die ''waardeloze reacties'' op reageren dan houden die mensen er vroeg of laat toch wel mee op.
En als je dan iets hebt bereikt dan zullen we je echt wel complimenten geven en dat voelt natuurlijk ook als kick.
Als jij je fysiek laat zien en je krijgt een compliment van iemand die er verstand van heeft.
Maar goed verder is de keus aan jou ik zou t zonde vinden.
 
Demian, het gaat nou eenmaal niet snel.
Als jij dit soort foto's post en we zien nou eenmaal niks/weinig, moeten we dan gaan liegen?

Niet verwachten wat er niet is, over een tijd loop je er ook gewooon goed bij.
 
Demian, het gaat nou eenmaal niet snel.
Als jij dit soort foto's post en we zien nou eenmaal niks/weinig, moeten we dan gaan liegen?

Niet verwachten wat er niet is, over een tijd loop je er ook gewooon goed bij.

Precies kijk naar killy toen die een log begon en zei dat die flexcup wou doen had die enorm veel commentaar gekregen kijk nu heeft die al heel wat meer respect gekregen.
T gaat niet 1 2 3 te kost gewoon tijd.
 
Idd.. ik was vroeger helemaal de weg kwijt, dacht echt dat ik jay cutler was op 192 en 75kg!

Hoop bagger zooi en gehaat over me heen gehad :roflol:

Nu nog steeds, maar nu zijn ze gewoon jelly :D
 
Bro, kop op. Ik vind je redelijk sterk, vooral voor je lichaam ( no offense ). Beetje bij beetje gaat het alsmaar vooruit. Ik vind Killy daarentegen echt zieke krachtstats hebben voor zijn fysiek en dat is bij jou hetzelfde.

Ik snap dat je boos wordt als mensen zeggen dat het niet lijkt alsof je traint etc, maar dat moet juist extra motivatie zijn om door te knallen. Dus door blijven gaan en met discipline en wilskracht bereik je je goals :)
 
goh je post alleen maar onzinpics en je post geen trainingen, eigenlijk post je nooit relevante informatie, hoe werwacht je dan serieuze reacties?
 
Bench press
8x50
5x60
10x2x65 15 sec rust

Incline press 30*
5x22
8x20
10x20 met 2 spot

Incline flyes 45*
7x12
8x11,5
8x11,5

Decline cable flyes
7xschijf 5
7xschijf 5
12xschijf 4

Small bench
8x38,5
8x38,5
8x38,5

Skulls
8x30
6x30
5x30

Tricep pushdown
8x30 lichte cheat
8x35 meer cheat
12x25 strict

abs crunch
2x8x55
2x8x60

alles met max 1 min rust
trainingsijd; 55 min
 
bench is er wel wat zwakker op geworden?
 
Niet zo negatief Demian, komt vanzelf wel weer in een versnelling hoor. Je moet gewoon ff je draai vinden (daar spreek ik nu uit ervaring ;)). Zit zelf ook te twijfelen of MAX-OT wel gaat werken voor massa bij mij. Maar de tijd zal het leren denk ik.
 
bench is er wel wat zwakker op geworden?

Nee, was nog aan het uittesten.

Is maar (maximaal) 15 seconde rust per set he. Ik wist niet hoe ik zou uitkomen qua failure :) Het einde was zwaar maar kan volgende keer iets zwaarder.

bedenk me btw net dat het 62,5 was. Iemand had de 2,5's opgegierd:mad:
 
ik zou niet gaan kloten met rust tussen sets op compounds, zo kan je je progress niet goed bijhouden, weinig rust (<1min) is ook niet beter voor hypertrofie. beter te veel dan te weinig
 
ik zou niet gaan kloten met rust tussen sets op compounds, zo kan je je progress niet goed bijhouden, weinig rust (<1min) is ook niet beter voor hypertrofie. beter te veel dan te weinig

:stupid:
 
Back
Naar boven