Fitness Seller

Log Kraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ga nou eens die 82,5 drukken, opa! :D
 
Uhu, op naar de gym, ouwe!
 
Ga nou eens die 82,5 drukken, opa! :D

Uhu, op naar de gym, ouwe!

Net getraind, knullen ;)


Deadlift 3x3 175/195/215 (laatste set mixed)
Military Press 3x3 60/72.5/82.5
Pull ups 3x3 bw 109+ 15 kilo tussen benen
Upright row 3x8 50
Reverse bb curl 3x8 30/32.5/35

Hele lichte legdrive bij laatste 2 reps bij mp. Het is maar een training. Who cares? Volgende keer gewoon verhogen. Ik kreeg trouwens wel in die set kramp in mn quad.

Zeer tevreden over de deadlift. Volgende keer dl 3x3 in laatste set 220! Ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Kramp komt gewoon door je leeftijd.

:trollface:

(All jokes aside: knappe training, weeral! 'Jammer' van de legdrive, al zou ik het daardoor ook niet als een fail zien.)
 
Yeah buddy! Hele dikke DL, MP gehaald, goede training gewoon. En dat op zaterdagavond..
En knul.. Ben maar 2 jaar jonger hoor :D
 
door mijn onregelmatigheid qua werk , slaap ik op elk moment van de dag als ik kan , die hond van ons komt er dan ook vaak bijliggen - tja
mooie mp - 82.5 is sterk , beetje legdrive is not so bad man
 
Kramp komt gewoon door je leeftijd.

:trollface:

(All jokes aside: knappe training, weeral! 'Jammer' van de legdrive, al zou ik het daardoor ook niet als een fail zien.)
Eerste keer dat ik kramp heb op die plek, tbh.
Yeah buddy! Hele dikke DL, MP gehaald, goede training gewoon. En dat op zaterdagavond..
En knul.. Ben maar 2 jaar jonger hoor :D
Heb door de weeks weinig tijd dus maar in het weekeinde inhalen. Wou vandaag ook trainen, maar ben pas net klaar met mn dingetjes.
door mijn onregelmatigheid qua werk , slaap ik op elk moment van de dag als ik kan , die hond van ons komt er dan ook vaak bijliggen - tja
mooie mp - 82.5 is sterk , beetje legdrive is not so bad man
Nee is niet erg, maar een mp hoort strict eigenlijk. Maar zoals ik al schreef; het is maar een training.
 
Squat 5*5 102.5/107.5/115/120/125
Benchpress 5*5. 95/100/105/110/117.5
Bent over row 5*5 70/80/90/100/110 (1)

Ging goed. +je
 
Mooie training weer! Bor ook weer +10kg zag ik.
Doe je BP trouwens paused of t&g?
 
Mooie training weer! Bor ook weer +10kg zag ik.
Doe je BP trouwens paused of t&g?

Benchen gaat lekker, idd. Ik probeer zo snel en explosief mogelijk te drukken dus touch en go. Ook al gaat dat wat moeilijker in de laatste set.
 
117.5 - nice
 
die () duidt die op extra reps in het laatste setje, of het totaal behaalde aantal reps?
 
Deadlift 5*5 145/155/170/180 (4)/-
Mp 5*5 50/57.5/62.5/67.5/72.5 (2)

Gripfail bij dl ook mp k*t. Ik doe een deloadweek.
 
Geen slecht idee, je hebt alweer een tijd flink lopen knallen man.
Doe je alles pron of ook mix grip?
 
Geen slecht idee, je hebt alweer een tijd flink lopen knallen man.
Doe je alles pron of ook mix grip?

Ik wou dat net ook typen. Ik ben al weken misschien wel maanden hard aan het knallen en mooie pr's gezet. Een weekje kalm aan doen heb ik wel verdient en ook nodig want de pijp is leeg merk ik. Ik doe alles pron. tenzij anders vermeld.

Net ff bordje bami als post work out meal gegeten. Héérlijk ;)
 
Haha nice, eten is zó lekker na hard trainen!
Deload heb je inderdaad wel verdient man. Zal je zeker goed gaan doen.
Alles pron, srs sterk man.:thumb:
 
Haha nice, eten is zó lekker na hard trainen!
Deload heb je inderdaad wel verdient man. Zal je zeker goed gaan doen.
Alles pron, srs sterk man.:thumb:

Ja, lekker ff een weekje kalm aan doen. Moet ook wel want ik merk dat 5x5 deadlift dag aanpoten is met deze weights.

Iemand trouwens een idee met welke gewichten ik zal beginnen na mn deloadweek? Gewoon weer doorgaan waar ik mee bezig was of 10 a 5 kilo er afhalen?
 
Ja, lekker ff een weekje kalm aan doen. Moet ook wel want ik merk dat 5x5 deadlift dag aanpoten is met deze weights.

Iemand trouwens een idee met welke gewichten ik zal beginnen na mn deloadweek? Gewoon weer doorgaan waar ik mee bezig was of 10 a 5 kilo er afhalen?

Als ik deload heb gedaan ga ik meestal verder waar ik gebleven was.
Op zich kan 10 kg teruggaan ook heel fijn zijn, omdat het iets minder zwaar is kan je je net weer wat extra op je techniek concentreren. Je techniek kan nooit te goed zijn. Als ik veel progressie heb gemaakt ga ik vaak weer een stapje terug om deze reden.
 
Ja, lekker ff een weekje kalm aan doen. Moet ook wel want ik merk dat 5x5 deadlift dag aanpoten is met deze weights.

Iemand trouwens een idee met welke gewichten ik zal beginnen na mn deloadweek? Gewoon weer doorgaan waar ik mee bezig was of 10 a 5 kilo er afhalen?

Voor een oude vent als jou zou ik zeker 20kg er afhalen! :trollface:

Nee, all jokes aside, na je deloadweek zou ik er inderdaad even 5 à 10kg afhalen. Mentaal zal je volgens mij sterker staan omdat je zo een kleine 'aanloop' neemt en door je vorige PR's kan stoten ;)

PS: Dat is persoonlijke voorkeur en ervaring hé. Weet niet hoe het met je mentale stootkracht staat momenteel, maar je zei vorige week dat die een beetje aan het wegebben was, dus misschien even geen 'risico's' nemen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven