Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Weer lekker getraind Grosje. Lekkere BOR ook.
 
Zo vandaag een alternatieve training gedaan.
De hele woonkamer leegmaken omdat ze morgen mijn parket komen schuren en lakken.
Wat een lekker k.tbaantje is dat (sorry dames)
Ben vanaf 10.00 tot 16.00 bezig geweest met van alles en nog wat... wat een rotzooi heb je in je huis staan. 100x de trap op en af in je huis met spullen die je kwijt moet en diverse keren slepen met kasten en andere troep.
Gek genoeg geen last van spierpijn gehad van de training van gisteren.
Voorlopig zit ik 2 dagen in de troep en daarna mag ik alles weer gaan terug zetten.
Vrees dus dat deze week niet zo gezellig gaat worden - de slaapkamer wordt zo'n beetje mijn woonkamer
 
Maar goed dat je geen spierpijn in je benen had :)
 
Nee daar had ik gelukkig Donderdag al op getraind en was nu van de spierpijn af
Maar van trap op en trap af krijg je ook spierpijn hoor :)
Mijn kuiten voelen aan als stenen blokjes
Heb een partytent opgezet en daar staat geheel in plastic gewikkeld mijn leren bank en houten tafel onder (heb ik weer klote weer)
Zit nu in de herrie want ze staan te schuren beneden :(
Woensdagavond kan ik weer de kamer gaan inrichten, zal wel tot het weekend duren voordat alles er weer staat (weinig trainen deze week vrees ik)
 
Laatst bewerkt:
helaas deze week nog geen sportschool gezien
Gisterenavond na 3 dagen kamperen in mijn eigen huis konden we weer beginnen met het inruimen van de woonkamer. Ik heb mijn workout wel gehad maar op een andere manier :)
Vanavond gaan we verder met het sleep en sjouwwerk.
Zaterdagochtend pak ik de training weer op voorlopig gaat het werk in huis even voor
 
en of dat ook training is.. Bah! Maar dan op een net even andere manier. Één ding..t Knapt er wel van op.. Je woonkamer dan he.. Succes met zaterdag dan trainen als je daar de fut dan nog voor hebt..
 
t is ff werk, maar je parket kan er weer ff tegenaan, heerlijk toch zo`n vloer die heel je leven meegaat :)
 
en of dat ook training is.. Bah! Maar dan op een net even andere manier. Één ding..t Knapt er wel van op.. Je woonkamer dan he.. Succes met zaterdag dan trainen als je daar de fut dan nog voor hebt..

Tja ik knap er niet van op, ben gesloopt van het staan in in vreemde houdingen en mijn armen zitten vol met blauwe en rode plekken van het tillen en slepen.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 10:53 ----------

t is ff werk, maar je parket kan er weer ff tegenaan, heerlijk toch zo`n vloer die heel je leven meegaat :)

Tja is ook best kostbaar hoor even zo'n vloertje laten schuren en lakken (kan ik niet zelf) maar goed de eerste 7 jaar zijn we er weer vanaf
 
kan mij goed voorstellen.. Daarom zei ik al.. Succes zaterdag.. Ik had als ik jou was lekker maandag begonnen;)
 
Mooie workout die je normaal niet doet toch. Sjouwen en sjorren, slepen en tillen.
Gewoon hardcore training. En dat nog HIIT training, in the bedroom. Giga afterburn. :p
Ik zeg goed bezig. :D
 
Net je blog gelezen. Grave blog, Grosje :thumb:
Inspiring!
 
Mooie workout die je normaal niet doet toch. Sjouwen en sjorren, slepen en tillen.
Gewoon hardcore training. En dat nog HIIT training, in the bedroom. Giga afterburn. :p
Ik zeg goed bezig. :D
HIIT training in de bedroom??? Nee was zo moe gisteren .... dat zelfs al stond mijn vrouw in haar jarretelles boven mijn hoofd te dansen dat ik het zelfs niet door had. Ik zal vanavond ff vragen of ik dat per ongeluk gemist hebt :D

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 15:54 ----------

Net je blog gelezen. Grave blog, Grosje :thumb:
Inspiring!

Dank je, iemand inspireren door in de sportschool te transpireren is altijd leuk
 
Vanochtend training 1 gedaan had gisterenavond erg veel last van maagkrampen en moest dus vaak naar de pot :) vanochtend dus brak begonnen.
Bankdrukken 12x 50 12x60 10x70 8x70 daarna duizelig :( toch iets niet goed
Schuin dumbbelldrukken 4x 12x20 rechterarm is zwakker als de linker
Dumbelschouderdrukken 3x 12x16 8x18
Sideraises 4x12 x 8 kg
Ez stang skullcrusher 12 x 20 3x 12x30 kg
Cabelpushdown 4 x 12x27
Zittend dumbbelldrukken 4x 12x12kg
Ik had hierna geen lucht meer en was vaak d uizelig als ik opstond.. Voel me dus niet echt top
Wel weer een 1e training na een week troep in huis en klusjes
 
Maagkrampen vreten energie uit je lijf. Ergens een bedorven kippetje tegengekomen?
 
Geen fijne training lees ik. Wat is nu het verschil tussen zittend dumbbell drukken en dumbbellschouderdrukken. Ik volg je ff niet.
 
Balen dat je je dus nog steeds niet lekker voelt..had ik toch gelijk dat je maar beter ff rust had kunnen nemen;)
Take care Grosje..
Maar je huiskamer is mooi geworden toch?!
 
Geen fijne training lees ik. Wat is nu het verschil tussen zittend dumbbell drukken en dumbbellschouderdrukken. Ik volg je ff niet.

Ja ik omschrijf het niet goed
Ik deed een schoulderpress met dumbbells
Niet echt een toptraining qua gevoel, denk inderdaad dat ik iets verkeerds heb gegeten. Ben nu alleen maar moe maar straks moet ik ff warm lopen want ik zit zo op de bank:D

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 16:33 ----------

Balen dat je je dus nog steeds niet lekker voelt..had ik toch gelijk dat je maar beter ff rust had kunnen nemen;)
Take care Grosje..
Maar je huiskamer is mooi geworden toch?!

Vloer ziet er goed uit (stinkt nog steeds naar de olie/lak in huis)
Niet alles is alweer op zijn plek terug (kleine dingetjes nog niet)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 16:34 ----------

Maagkrampen vreten energie uit je lijf. Ergens een bedorven kippetje tegengekomen?

Zou kunnen het moet er in ieder geval nu uit zijn:D
 
gvd nog steeds duizelig
gisterenochtend ook opgestaan met duidzelig gevoel en vanochtend weer.
en het blijft de hele dag door voelbaar - (nee het is niet de drank)
mijn vrouw wil al dat ik naar de dokter ga - je hebt vast een te hoge bloeddruk!
Lijkt wel of dit jaar fysiek gezien niet probleemloos verloopt.
Sijve traps / krachtverlies rechterarm en nu weer duizeligheid....... ik wordt nu toch echt een dagje ouder
 
frustrerend....beterschap iig!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven