Fitness Seller

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
legpress doet ook fuarking zeer, bij lunges val ik om. Leg curls zou mogen maar op het apparaat hier krijg ik zeer veel last van mijn knieen. Met calve raises belast ik me enkel ook te veel:(
Dat is balen :sad:

Maar nu kan je wel epic sterk worden op je bench! Mensen vragen toch alleen maar: 'hoeveel kan je benchen' :D

Lopen je benen achter kwa massa? Of valt dat mee?
 
Dat is balen :sad:

Maar nu kan je wel epic sterk worden op je bench! Mensen vragen toch alleen maar: 'hoeveel kan je benchen' :D

Lopen je benen achter kwa massa? Of valt dat mee?

ze lopen wel wat achter ja, maar ik kan hier momenteel niet veel aan doen he. ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden door echt zwaar te leg extensionen maar meer kan ik momenteel niet doen.

Maar ach, ben geen BBer maar een powerlifter
 
ze lopen wel wat achter ja, maar ik kan hier momenteel niet veel aan doen he. ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden door echt zwaar te leg extensionen maar meer kan ik momenteel niet doen.

Maar ach, ben geen BBer maar een powerlifter
Zie maar dat je je knieën niet verdoet met die zware extensions!
kan bro science zijn, maar ik dacht dat dit niet de gezondste oefening is voor je knieen
 
Zie maar dat je je knieën niet verdoet met die zware extensions!
kan bro science zijn, maar ik dacht dat dit niet de gezondste oefening is voor je knieen

ik heb er nu geen last van, maar Ielja zal vast wel iets verzinnen na de wedstrijd van wat ik wel kan gaan doen
 
Nette training weer jong! Hoe ga je de komende week trainen voor de wedstrijd?
 
Nette training weer jong! Hoe ga je de komende week trainen voor de wedstrijd?

Maandag Borst schouders
Dinsdag armen
Woensdag benen rug
donderdag niks
vrijdag niks
zaterdag winnen.

Goed idee:D?
 
Ja ok maar hoe ga je het doen met sets/reps/gewicht?
En ja die 3 dagen rust op het eind zonder meer goed idee!
 
Ja ok maar hoe ga je het doen met sets/reps/gewicht?
En ja die 3 dagen rust op het eind zonder meer goed idee!

ik moest licht pakken zei Ielja en gewoon zeer netjes op techniek
 
Precies dat ben ik ook van plan.

dan gaat het goedkomen toch! je moet erin geloven. er gewoon voor gaan. al faal je. je stond er wel en who gives a ****. beter dan een schreeuwende ecto die alleen maar kan schreeuwen vanaf de tribune
 
dan gaat het goedkomen toch! je moet erin geloven. er gewoon voor gaan. al faal je. je stond er wel en who gives a ****. beter dan een schreeuwende ecto die alleen maar kan schreeuwen vanaf de tribune

Helemaal mee eens hoor, ben ook niet bang om te falen als ik maar wel iets neerzet waar ik tevreden over kan zijn, maar dat komt vast goed.
 
Helemaal mee eens hoor, ben ook niet bang om te falen als ik maar wel iets neerzet waar ik tevreden over kan zijn, maar dat komt vast goed.

ik zal je wel opfokken als ik je daar zie!:D
 
ik ga denk ik alleen maandag en dinsdag trainen. de rest rust tot de wedstrijd
 
hoe vaak i nde week train je benen? kan je makkelijk 2-3x in de week als je alleen leg extensions doet
 
hoe vaak i nde week train je benen? kan je makkelijk 2-3x in de week als je alleen leg extensions doet

Momenteel deed ik dat 1x in de week. maar straks(volgende week) bepaald Ielja me schema dus i dont know:P

Ik ook, lekker goed rusten. Gisteren ook nog aardig gedanst dus moeie poten+onderrug.

Ik heb dit weekend veel gefietst was lekker:D maar idd moet echt 3 dagen tussen zitten maar rust kan ik het niet noemen

Donderdag een bruiloft tot 1 uur snachts
Vrijdag examen moet er om 5:45 uit. dan vroeg slapen en zaterdag de big day.
Zondag wordt me zusje 18 dan effe bulken:P
 
deload gaat prima, borst schouders triceps gedaan. nothing to say
 
Vind dat deloaden maar niks. Heb denk ik veel meer aan rust voor de wedstrijd. Dus ik pak me rust en gooi al me woede er zaterdag uit!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven