XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Bezoekers in dit topic

Hehe die R idd :D, niet te vergeten toen Jaap ja kwam met 33 als hint en ik dacht "de wolf bevindt zich in ons midden" => 16,5 = Roth ( wat een toeval ook weer ) kwam Remi ertussen dat die 33 geen hint was waardoor ik zowat zeker was dat die R het dan wel was :p. Het heeft jullie sowieso een stuk vroeger de wolf gekost.

Anders hadden de cultisten wel gewonnen denk ik.. maar die R maakte t toch wel spannend Imo.
 
Anders hadden de cultisten wel gewonnen denk ik.. maar die R maakte t toch wel spannend Imo.

Zie mijn toevoeging, moest de r wel een hint geweest zijn was het zeker geen slechte indien je bedoelde dat er een r in de naam van de wolf zat (= nog zat veel mogelijkheden ). Gewoon brute pech dat Roth met een r begon. Ik kan ook wel zeggen dat ik hem er anders ook wet had uitgeknald door zijn tegenargumenten maar dat zou liegen zijn omdat alles qua vermoeden over Roth begonnen is door die R. Achjah het is maar best , dat examen van dinsdag ging anders ook in het gevaar komen :D.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 14:25 ----------

Hoe zit het nu btw met het volgende spel :o?
 
Zie mijn toevoeging, moest de r wel een hint geweest zijn was het zeker geen slechte indien je bedoelde dat er een r in de naam van de wolf zat (= nog zat veel mogelijkheden ). Gewoon brute pech dat Roth met een r begon. Ik kan ook wel zeggen dat ik hem er anders ook wet had uitgeknald door zijn tegenargumenten maar dat zou liegen zijn omdat alles qua vermoeden over Roth begonnen is door die R. Achjah het is maar best , dat examen van dinsdag ging anders ook in het gevaar komen :D.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 14:25 ----------

Hoe zit het nu btw met het volgende spel :o?

Nee ik plaats liever zoiezo geen hints over de wolf. Aangzn t meisje al hints krijgt erover.


Eh volgens mij deed kwarkvarken die toch ?
 
Hey laten we niet vergeten dat ik de Wolf woensdag al wou vernietigen. Daarvoor heb ik het zo gespeeld dat ik mijn rol redelijk in het midden liet. Woensdag heb ik alles of niets move gemaakt door de Roth te laten hangen. Jammer dat Jonas zich liet verleiden door de schuldgevoelens die Bio hem zat aan te praten over het ophangen van een onschuldige burger haha.
 
Hey laten we niet vergeten dat ik de Wolf woensdag al wou vernietigen. Daarvoor heb ik het zo gespeeld dat ik mijn rol redelijk in het midden liet. Woensdag heb ik alles of niets move gemaakt door de Roth te laten hangen. Jammer dat Jonas zich liet verleiden door de schuldgevoelens die Bio hem zat aan te praten over het ophangen van een onschuldige burger haha.

oooooooh Robke ja wat een held was jij. Bij mij of bij jou?

btw k heb geen fck te doen opt werk
 
He gasten, epic pot dit! Was wat voorzichtig at first omdat t mijn eerste pot als speler was en cults vooral in een later stadium met veel moeten zijn.

Kwarkvarken gaat deel 6 weer doen he?

markrot zei:
Ik kijk uit naar een volgende pot met varken, hij is natuurlijk wel de god van de weerwolf game. Ga je het nog doen vark of weer effen ertussenuit :p

Nee ik plaats liever zoiezo geen hints over de wolf. Aangzn t meisje al hints krijgt erover.


Eh volgens mij deed kwarkvarken die toch ?

Ik wil best weer een spel leiden. Vond het ook erg leuk om tebspelen, dus mocht iemand anders graag willen leiden dan vind ik dat ook prima. Misschien een andere setting? Hebben het eerder gehad over Exorcisme... Andere suggesties?
 
He gasten, epic pot dit! Was wat voorzichtig at first omdat t mijn eerste pot als speler was en cults vooral in een later stadium met veel moeten zijn.







Ik wil best weer een spel leiden. Vond het ook erg leuk om tebspelen, dus mocht iemand anders graag willen leiden dan vind ik dat ook prima. Misschien een andere setting? Hebben het eerder gehad over Exorcisme... Andere suggesties?

Jij moet als straf een spel leiden:D
Srs

srs
 
oooooooh Robke ja wat een held was jij. Bij mij of bij jou?

btw k heb geen fck te doen opt werk

Whehe :)

Wie was eigenlijk degene die de assassin Jonas probeerde af te knallen en die beschermt werd door de jager? En waarom had je geprobeerd Lork af te maken Jonas? Was er toen niet al een verdenking op Roth?
 
Whehe :)

Wie was eigenlijk degene die de assassin Jonas probeerde af te knallen en die beschermt werd door de jager? En waarom had je geprobeerd Lork af te maken Jonas? Was er toen niet al een verdenking op Roth?

Orgineel:roflol:
 
Whehe :)

Wie was eigenlijk degene die de assassin Jonas probeerde af te knallen en die beschermt werd door de jager? En waarom had je geprobeerd Lork af te maken Jonas? Was er toen niet al een verdenking op Roth?

Je bedoelt de eerste nacht? toen wou hij mij koud maken!
rj is wel een diesel... hij moest eerst op gang komen!


met mark zat ik er echt naast! was er tot de laatste uurtjes van overtuigd dat hij een cult was.
 
wat ik me trouwens wel afvraag is waarom de slet niet dood ging.
De reden was namelijk dat ze niet thuis was. Maar das ook niet helemaal logisch omdat de wolf eigenlijk elke nacht weg is.
Geen aanval op jouw remi maar wil gewoon weten waarom :).

Ben ik trouwens de enige die telkens aan assassins creed denkt bij de assassin?
 
Jonas had gewoon de naam Lork ge-pm't denk ik vanuit zijn assassin rol. Maar Lork werd gerimt door Sid op dat moment en was dus niet thuis. Toen wisten wij als roddelaars dus zeker dat Lork de slet was. Alleen wist Bio het dus ook, omdat we hem vertrouwde.

We trusted that basterd... That... God... Damn... Cult... FAG!!!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:15 ----------

wat ik me trouwens wel afvraag is waarom de slet niet dood ging.
De reden was namelijk dat ze niet thuis was. Maar das ook niet helemaal logisch omdat de wolf eigenlijk elke nacht weg is.
Geen aanval op jouw remi maar wil gewoon weten waarom :).

Ben ik trouwens de enige die telkens aan assassins creed denkt bij de assassin?

Oh jij bedoeld dat de assassin de wolf wel kan vinden, maar de slet niet?
 
Jonas had gewoon de naam Lork ge-pm't denk ik vanuit zijn assassin rol. Maar Lork werd gerimt door Sid op dat moment en was dus niet thuis. Toen wisten wij als roddelaars dus zeker dat Lork de slet was. Alleen wist Bio het dus ook, omdat we hem vertrouwde.

We trusted that basterd... That... God... Damn... Cult... FAG!!!

Ja maar das allemaal verhaal en had ivm de killvote ook anders geschreven kunnen worden. Dat vond ik namelijk best apart en het heeft ook een redelijke invloed op het spelverloop gehad namelijk.

Misschien verwachtte ik gewoon te veel van onze assassin :p.

p.s. ooit wel eens 3 kwartier college in 150 woorden moeten samen vatten :eek:
 
Vind trouwens dat groepje roddelaars wel echt een goede toevoeging. Niet alleen omdat ik zelf de roddelaar was, maar dat is wel echt een harde mind****.

Als denk ik dat je statistisch gezien wel een hele grote kans hebt dat je er altijd een cult bij hebt zitten dus het kan de kracht van de cults wel vergroten.
 
Ben het ook wel eens dat iedereen MOET stemmen, dat afzijdig houden in het begin is klote.

Is niet haalbaar. Wat doe je dan als enkele mensen gewoon niets van zich laten horen? Het spel uitstellen in de hoop dat ze snel eens inloggen?
 
De slet pm't een naam waarmee ze de nacht doorbrengt, dan is ze niet thuis en kan de wolf of assasin haar niet vermoorden of het zou moeten zijn dat ik bij diegene zit die de wolf wilt opeten.

Een leuke rol btw, een rol die andere burgers er beter niet uitstemmen.

Pm't ze niet dan is ze thuis en kan ze vermoord worden.

1e nacht feedback gefdoet, 2e nacht xavier, 3e nacht Luc M, 4e nacht Sid, 5e rothgebackstabbed
 
Jonas had gewoon de naam Lork ge-pm't denk ik vanuit zijn assassin rol. Maar Lork werd gerimt door Sid op dat moment en was dus niet thuis. Toen wisten wij als roddelaars dus zeker dat Lork de slet was. Alleen wist Bio het dus ook, omdat we hem vertrouwde.

We trusted that basterd... That... God... Damn... Cult... FAG!!!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:15 ----------



Oh jij bedoeld dat de assassin de wolf wel kan vinden, maar de slet niet?

Iedereen die wat oplette wist dat Lork de slet was nadat je hem de dag voordien voor geen haar vertrouwde en dan na die nacht opeens wel. Mja, ik dacht dan dat jij de Assassin was om die reden, en dat de roddelaar met jou in contact stond... Maar je was de roddelaar die met de assassin in contact stond.
 
Iedereen die wat oplette wist dat Lork de slet was nadat je hem de dag voordien voor geen haar vertrouwde en dan na die nacht opeens wel. Mja, ik dacht dan dat jij de Assassin was om die reden, en dat de roddelaar met jou in contact stond... Maar je was de roddelaar die met de assassin in contact stond.

Ja dat was idd beetje obvious van me. Naja het is jammer dat ik de eerste dag mijn vermoedens naar jou en Lork niet wat harder gespeeld had. Uiteindelijk voor Xavier63 gestemt, omdat ik bang was voor de wolf. Maar sowieso vertrouwde ik jou niet. Maar jij speelde het vorige spel ook al zo extreem.

Op zich is dat geen probleem, het maakt je ook een beetje moeilijk te peilen.

Naja, het was voor mij de eerste pot. Vond het erg cool. Maar je moet er wel de tijd voor hebben. Volgende keer ben ik er iig denk ik wel weer bij.
 
Back
Naar boven