AndroidHealthClinic

Weerwolf Game 5 : Special Edition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja dat was idd beetje obvious van me. Naja het is jammer dat ik de eerste dag mijn vermoedens naar jou en Lork niet wat harder gespeeld had. Uiteindelijk voor Xavier63 gestemt, omdat ik bang was voor de wolf. Maar sowieso vertrouwde ik jou niet. Maar jij speelde het vorige spel ook al zo extreem.

Op zich is dat geen probleem, het maakt je ook een beetje moeilijk te peilen.

Naja, het was voor mij de eerste pot. Vond het erg cool. Maar je moet er wel de tijd voor hebben. Volgende keer ben ik er iig denk ik wel weer bij.

Het probleem van cult is dat je under the radar moet blijven tov de burgers, maar dat je dan weer riskeert gemold te worden door de wolf. Terwijl als je obvious bent, wordt je gemold door de burgers. Je bent mij beginnen te verdenken nadat ik Lork typte als jager of slet. En terecht. Ik hoopte eigenlijk dat Roth daar iets mee had gedaan, dat was alleszins de bedoeling. Maar lork had me dan wel letterlijk en figuurlijk genaaid mocht de wolf daar iets mee gedaan hebben, want hij is als slet die nacht mij een verwenbeurt komen geven!
 
Die R had het voor ons helemaal verdoet. Zonder die R hadden ze nu nog niet door hoe de vork aan de steel zit en hadden we geen vage acties moeten ondernemen om de executie van Roth uit te stellen. Was best wel pissed om die hint. Waren maar 3 man in het spel wiens naam met een R begon.
lol ik zat er gewoon boenk op met mijn vraag in nacht 5 aan de spelleider of Roth al dan niet de wolf was

anders zag ik jullie wel winnen, moeste we niet zoveel chance hebben gehad
 
De slet pm't een naam waarmee ze de nacht doorbrengt, dan is ze niet thuis en kan de wolf of assasin haar niet vermoorden of het zou moeten zijn dat ik bij diegene zit die de wolf wilt opeten.

Een leuke rol btw, een rol die andere burgers er beter niet uitstemmen.

Pm't ze niet dan is ze thuis en kan ze vermoord worden.

1e nacht feedback gefdoet, 2e nacht xavier, 3e nacht Luc M, 4e nacht Sid, 5e rothgebackstabbed

Oh oké niet gemerkt dat die rol verandert was naar een echte slet :o

feedback gedoet voorspelbaar :rolleyes:
 
lol ik zat er gewoon boenk op met mijn vraag in nacht 5 aan de spelleider of Roth al dan niet de wolf was

anders zag ik jullie wel winnen, moeste we niet zoveel chance hebben gehad

Idd, denk dat we als cults erg blij waren dat we die eerste ronde dat iedereen massaal naar Roth neigde hadden kunnen afweren. We zagen dat Rob G en Markrot Lork verdachten en er waren nog enkele andere mensen die hoog in de burgers hun hitparade stonden... de offering van feedback moest wat vertrouwen geschept hebben... Het zag er een beetje uit alsof Roth wat naar de achtergrond verschoven was, maar dan kom JIJ als heks onmiddellijk weer af met Roth. Op dat moment denk ik dat de meesten van ons cults wel wisten dat het game over was/kwestie van tijd was.

Wat doe je dan? Begin je de retard uit te hangen en alles in twijfel te trekken, of blijf je discussiëren? Het plan van Jonas was waterdicht, de volgorde kon veranderd worden, maar we stonden gewoon schaakmat, ook omdat de jager nog leefde. De jager/iedereen wist dat Jonas de assassin was. De assassin was gebrand om Roth of Kane te killen, afhankelijk van wie de stemronde overleefde. Zou hij Peer gemold hebben, en Roth overleefde de stemronde, dan nog werd hij gemold door de stemronde de dag nadien wanneer gebleken was dat Kane gewoon echt de heks was.
 
Oh oké niet gemerkt dat die rol verandert was naar een echte slet :o

feedback gedoet voorspelbaar :rolleyes:

COME AT ME BRAH

ik heb haar niet horen klagen alleszins...
 
Idd, denk dat we als cults erg blij waren dat we die eerste ronde dat iedereen massaal naar Roth neigde hadden kunnen afweren. We zagen dat Rob G en Markrot Lork verdachten en er waren nog enkele andere mensen die hoog in de burgers hun hitparade stonden... de offering van feedback moest wat vertrouwen geschept hebben... Het zag er een beetje uit alsof Roth wat naar de achtergrond verschoven was, maar dan kom JIJ als heks onmiddellijk weer af met Roth. Op dat moment denk ik dat de meesten van ons cults wel wisten dat het game over was/kwestie van tijd was.

Wat doe je dan? Begin je de retard uit te hangen en alles in twijfel te trekken, of blijf je discussiëren? Het plan van Jonas was waterdicht, de volgorde kon veranderd worden, maar we stonden gewoon schaakmat, ook omdat de jager nog leefde. De jager/iedereen wist dat Jonas de assassin was. De assassin was gebrand om Roth of Kane te killen, afhankelijk van wie de stemronde overleefde. Zou hij Peer gemold hebben, en Roth overleefde de stemronde, dan nog werd hij gemold door de stemronde de dag nadien wanneer gebleken was dat Kane gewoon echt de heks was.
Het feit dat ik die vraag stelde was natuurlijk door toedoen van RobG, Jonas (en weet ik wie nog) die Roth tegenover feedback zette. Ik wou het gewoon weten, plus die R in het plaatje ook (wat toeval bleek).

Jullie hadden als cultisten wel voor Peer kunnen gaan. Denk dat er toen wel enkele mensen raar gingen opkijken en ik zou die nacht gestorven zijn door de assassin. De wolf maakt dan nog even een kill, en hoe staat de stand evil-good dan...

Had wel eens anders kunnen aflopen zo maarja 't was plezant :D Heb mij echt de laatste ronde goed geamuseerd, nog wat trollen hier en daar.
 
Het feit dat ik die vraag stelde was natuurlijk door toedoen van RobG, Jonas (en weet ik wie nog) die Roth tegenover feedback zette. Ik wou het gewoon weten, plus die R in het plaatje ook (wat toeval bleek).

Jullie hadden als cultisten wel voor Peer kunnen gaan. Denk dat er toen wel enkele mensen raar gingen opkijken en ik zou die nacht gestorven zijn door de assassin. De wolf maakt dan nog even een kill, en hoe staat de stand evil-good dan...

Had wel eens anders kunnen aflopen zo maarja 't was plezant :D Heb mij echt de laatste ronde goed geamuseerd, nog wat trollen hier en daar.

Kon er ook wel om lachen je laatste rondje, vooral toen remi ook nog eens meetrollde :p
 
Zouden de mensen die me nog geen pm gestuurd hebben met beste speler dit alsnog kunnen doen.

Momenteel heb ik 13 pm's gehad. Vanavond na 8 uur kan niemand meer stemmen
 
pm is verstuurd.
 
ik sta bekend om mijn onvoorspelbaarheid.
 
Idd, denk dat we als cults erg blij waren dat we die eerste ronde dat iedereen massaal naar Roth neigde hadden kunnen afweren. We zagen dat Rob G en Markrot Lork verdachten en er waren nog enkele andere mensen die hoog in de burgers hun hitparade stonden... de offering van feedback moest wat vertrouwen geschept hebben... Het zag er een beetje uit alsof Roth wat naar de achtergrond verschoven was, maar dan kom JIJ als heks onmiddellijk weer af met Roth. Op dat moment denk ik dat de meesten van ons cults wel wisten dat het game over was/kwestie van tijd was.

Wat doe je dan? Begin je de retard uit te hangen en alles in twijfel te trekken, of blijf je discussiëren? Het plan van Jonas was waterdicht, de volgorde kon veranderd worden, maar we stonden gewoon schaakmat, ook omdat de jager nog leefde. De jager/iedereen wist dat Jonas de assassin was. De assassin was gebrand om Roth of Kane te killen, afhankelijk van wie de stemronde overleefde. Zou hij Peer gemold hebben, en Roth overleefde de stemronde, dan nog werd hij gemold door de stemronde de dag nadien wanneer gebleken was dat Kane gewoon echt de heks was.

Thx Sid, vanaf nu hou ik weer van je :D. Ik kwam echt serieus gefrustreerd dat je me maar bleef verdenken, je zat al in mijn hoofd om na Roth af te maken als cult :p. Van toen pas voor de rest heb ik je ook altijd vertrouwd dus eigenlijk ook wel mooi gespeeld!

Orgineel en IMBA waren gewoon fouten, geef ik zeker toe. Zou me geen 2e keer gebeuren.

Lork, meh :p, ik vond het wel leuk, vooral Rob zijn reactie van morgen ga ik mijn cumbucket op Lork storten, fantastisch. Dus ik dacht **** it ik maak Lork gewoon vannacht af dan denken ze meteen dat Rob de assasin is en is de assasin rol veilig(er). Suicide Sid die dan meteen die link maakt ( thx brah ). Verschiet ik mij dood als ik opsta en zie dat Rob gemold is door de wolf, had ergens verwacht dat de jager hem ging beschermen. Had mezelf nog eerder dood verwacht eigenlijk.

For the sake of the game moest ik dan ergens wel mijn rol proberen aan het licht te brengen zodat de jager mijn rug had. Anders kon dat leuke plan van gisteren ook niet uitgevoerd worden.

Ook zo jammer dat Kane en Markie plots helemaal euforisch werden en mij daarmee vooral echt deden twijfelen. Bio ook wel maar moest Kane niet al zijn reacties van : "vanavond feest etc..." gezet hebben dan was ik nooit verandert, ik had echt het gevoel dat hij er als cult zijnde mee aan het lachen was.
 
ik sta bekend om mijn onvoorspelbaarheid.

Je mag niet op jezelf stemmen;)

Ik heb je een PM gestuurd.


Gaat onze Kwark de volgende ronde doen? Of is ie er al weer vandoor?
 
Thx Sid, vanaf nu hou ik weer van je :D. Ik kwam echt serieus gefrustreerd dat je me maar bleef verdenken, je zat al in mijn hoofd om na Roth af te maken als cult :p. Van toen pas voor de rest heb ik je ook altijd vertrouwd dus eigenlijk ook wel mooi gespeeld!

Orgineel en IMBA waren gewoon fouten, geef ik zeker toe. Zou me geen 2e keer gebeuren.

Lork, meh :p, ik vond het wel leuk, vooral Rob zijn reactie van morgen ga ik mijn cumbucket op Lork storten, fantastisch. Dus ik dacht **** it ik maak Lork gewoon vannacht af dan denken ze meteen dat Rob de assasin is en is de assasin rol veilig(er). Suicide Sid die dan meteen die link maakt ( thx brah ). Verschiet ik mij dood als ik opsta en zie dat Rob gemold is door de wolf, had ergens verwacht dat de jager hem ging beschermen. Had mezelf nog eerder dood verwacht eigenlijk.

For the sake of the game moest ik dan ergens wel mijn rol proberen aan het licht te brengen zodat de jager mijn rug had. Anders kon dat leuke plan van gisteren ook niet uitgevoerd worden.

Ook zo jammer dat Kane en Markie plots helemaal euforisch werden en mij daarmee vooral echt deden twijfelen. Bio ook wel maar moest Kane niet al zijn reacties van : "vanavond feest etc..." gezet hebben dan was ik nooit verandert, ik had echt het gevoel dat hij er als cult zijnde mee aan het lachen was.

maar ik ging niet dood HAHAHAHAHAHAHAHA
 
Ik heb de pm met beste speler toch gestuurd met BearelleJonas als beste speler. Ook al heeft Bio het geniaal gedaan, hij had imo toch meer uit zijn rol kunnen halen gezien zijn machtspositie.

Jonas had door wie de 1e cult was, hij heeft er voor gezorgd dat we Roth gingen slopen, en het was zijn 1e spelletje. Erg netjes.
 
Je mag niet op jezelf stemmen;)

Ik heb je een PM gestuurd.


Gaat onze Kwark de volgende ronde doen? Of is ie er al weer vandoor?

Ik sta er zeker voor open, tenzij iemand anders het graag wil doen. Misschien is een andere setting wel leuk? Eerder is exorcisme als thema genoemd...
 
Thx Sid, vanaf nu hou ik weer van je :D. Ik kwam echt serieus gefrustreerd dat je me maar bleef verdenken, je zat al in mijn hoofd om na Roth af te maken als cult :p. Van toen pas voor de rest heb ik je ook altijd vertrouwd dus eigenlijk ook wel mooi gespeeld!

Orgineel en IMBA waren gewoon fouten, geef ik zeker toe. Zou me geen 2e keer gebeuren.

Lork, meh :p, ik vond het wel leuk, vooral Rob zijn reactie van morgen ga ik mijn cumbucket op Lork storten, fantastisch. Dus ik dacht **** it ik maak Lork gewoon vannacht af dan denken ze meteen dat Rob de assasin is en is de assasin rol veilig(er). Suicide Sid die dan meteen die link maakt ( thx brah ). Verschiet ik mij dood als ik opsta en zie dat Rob gemold is door de wolf, had ergens verwacht dat de jager hem ging beschermen. Had mezelf nog eerder dood verwacht eigenlijk.

For the sake of the game moest ik dan ergens wel mijn rol proberen aan het licht te brengen zodat de jager mijn rug had. Anders kon dat leuke plan van gisteren ook niet uitgevoerd worden.

Ook zo jammer dat Kane en Markie plots helemaal euforisch werden en mij daarmee vooral echt deden twijfelen. Bio ook wel maar moest Kane niet al zijn reacties van : "vanavond feest etc..." gezet hebben dan was ik nooit verandert, ik had echt het gevoel dat hij er als cult zijnde mee aan het lachen was.


Het doet me echt pijn dat je me de eerste nacht wilde killen...
Dit was een van de beste game tot nu toe, ik had er niet aan moeten denken om de hele week toe te kijken hoeveel plezier jullie hadden.


:trollface: IMBAatwork?
 
Ik sta er zeker voor open, tenzij iemand anders het graag wil doen. Misschien is een andere setting wel leuk? Eerder is exorcisme als thema genoemd...

en de rollen?
 
Back
Naar boven