MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Fuuu, morgenmiddag theorieexamen en heb nog niet geleerd.
 
wat een graf weer, motor vandeweek helemaal gepoetst en wta kleine dingen aan veranderd dus wil rijden!
 
heeft iemand een forum over overzicht waar ik informatie kan vinden?

Ben geïnteresseerd in een naked. Vind zelf de kawasaki z1000 echt geweldig. Ben op zoek naar verschillende modellen en inspiratie
 
Google, en als je nou eens godver leest. Die vraag is nog 3 reacties terug gevraagd en ook beantwoord.
 
motor-forum staan alle verschillende types etc.
 
Is er ook ergens een forum waar ik gebruikservaringen kan vinden per type motor?
Heb een bepaald type op het oog maar ik wil geen kat in de zak kopen.

op motor-forum.nl hebben ze allemaal threads met verschillende motoren

http://www.motor-forum.nl/forum/list_category/2/Motoren.html

ga terug in je hok, hier heb ik niks aan.



welk forum?

edit; heb em: http://www.motor-forum.nl/forum/list_category/2/Motoren.html

Nee, phaggot.
 
Nice filmpjes man, wat een weer en bochten!

Heeft men hier trouwens verstand van Duitse Import fietsen?

Mijn R6 heb ik paar dagen terug op de bank gehad, en het resultaat was teleurstellend.

1ste run was met EXUP kabels erop.
2de run was met exup kabels eraf
3de run was met exup kabels er weer op. En gewoon goed afgesteld volgens de dealer.

1ste run: 95,5PK @ 15033rpm / 50Nm @ 11694 rpm.
2de run: 99,5PK @ 14885rpm / 51Nm @ 11755 rpm.
3de run: 94.2PK @ 15042rpm / 50Nm @ 11440 rpm.

Max vermogen was 'maar' 99,5PK. Hij moet toch wel een goeie 10PK meer hebben.

Nu komt deze fiets oorspronkelijk uit Duitsland, en daar heb je de 100PK grens.
Nu denk is dat hij hierop begrensd is. Maar zal dat dan op ECU zijn, of ergens in het blok zelf? Ik denk zelf ECU, maar kan er enorm weinig over vinden.
 
Laatst bewerkt:
Moet idd zeker meer zijn dennis. wat had je.oude R6?
 
Moet idd zeker meer zijn dennis. wat had je.oude R6?

Mijn oude R6 had 103PK op het achterwiel.
Deze had dan volgens het boekje 120pk op de krukas.

Is een verlies van 14%, die motor is dan wel 11 jaar oud toen.

Deze heeft 127PK op de krukas (133PK met ram-air)
Haal er 12% vanaf en ik kom uit op 113PK.

Hangt beetje welke bank ik hem opzet, maar moet toch wel minimaal 10PK meer verwachten.
 
Ik doe deze zomer mijn praktijkrijbewijs. Rij zelf al 6j lang rond met viertakt honda's (50cc dax en monkey's). Jammer genoeg komt de moto er pas volgend jaar aangezien ik toch een halfjaar int buitenland zit.

Ik zou gaan voor een ducati monster 795 gaan, ik kan nu al niet wachten godver!
 
ik koop mij waarschijnlijk een Honda CBF 500 binnen een maandje :D
 
Back
Naar boven