XXL Nutrition

Herbalife vs gewone whey

Bezoekers in dit topic

JordyMin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2008
Berichten
232
Waardering
2
Ik heb een vraagje maar vind niet direct iets terug..

Wat is het verschil tussen herbalife eiwit shakes en gewone Whey proteïne shakes?
 
Ik heb een vraagje maar vind niet direct iets terug..

Wat is het verschil tussen herbalife eiwit shakes en gewone Whey proteïne shakes?

De prijs. :)
 
Vergeet Herbalife, is pyramid scheme / scam en dure rommel poeders.
 
Daar is mn tante nog aardig rijk van geworden door dat spul te verkopen xd
 
Vroeger toen ik nog stom was gebruikte ik Herbalife....
 
M'n moeder kreeg het aangeraden om te vermageren, en ik zei ook.. Meh dat is toch ook gewoon whey, maar wou het even zeker weten ;)!
 
Heb al verschillende mensen van die herbalife shit afgeholpen door naar 1 vd boardsponsers te verwijzen. Zou een procentje moeten vragen :roflol:
 
kmoet zeggen sinds ik herbalife gebruik, maak ik de gains van mijn leven. :cool:
 
Ik heb een vraagje maar vind niet direct iets terug..

Wat is het verschil tussen herbalife eiwit shakes en gewone Whey proteïne shakes?

Iemand nodigde mij uit om op een presentatie van aloe vera (volgens hun 1 of andere wonderbaarlijke plant waar door je beter leeft ???) te komen. Een verkoopster zei tegen mij drink je shakes ? Toen ik ja zei ze dat het slecht was en dat de shake van aloe vera veel gezonder en beter was ...

Toen ik terug zei hoe komt het dat jij dan een dike kont hebt en ik niet, kreeg ze een rode kop en bolde ze af :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 01:39 ----------

Daar is mn tante nog aardig rijk van geworden door dat spul te verkopen xd

Als je goed kunt verkopen en je verkoopt zo zaken kan je er veel mee verdienen.
 
Iemand nodigde mij uit om op een presentatie van aloe vera (volgens hun 1 of andere wonderbaarlijke plant waar door je beter leeft ???) te komen. Een verkoopster zei tegen mij drink je shakes ? Toen ik ja zei ze dat het slecht was en dat de shake van aloe vera veel gezonder en beter was ...

Toen ik terug zei hoe komt het dat jij dan een dike kont hebt en ik niet, kreeg ze een rode kop en bolde ze af :roflol:

:cool::thumbs:
 
Back
Naar boven