MuscleMeat

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Jezus, wat een negatieve log (replies). Wordt er droevig van, wou gewoon s rustig logs lezen, krijgen we dit voorgeschoteld :D
 
morgen FB PL training met BBosman :D
 
Zonde dat je over gaat op Powerlifting..
 
Zonde dat je over gaat op Powerlifting..

Als jullie nou eens zouden stoppen met dat kansloze korte termijn denken, PL legt een ontzettend goede fullbody basis. van powerliften word je niet dik, van eten wel, Demian heeft ook geen lichaam voor een -120 of 120+ categorie, in de -93 zal die best passen. als Demian goed blijft eten word het gewoon een monster :D
 
Ook zonder powerlifting kan Demain een monster worden.. :cool:
 
Ook zonder powerlifting kan Demain een monster worden.. :cool:

Wist je dat arnold ook begonnen is met een powerlifting achtig schema?

wat ik er mee bedoel, leg een basis de eerste jaren met veel sq/bp/dl dat is meer dan zat. Skip alle shitty assistance, dat komt later wel. Dat is ook meteen het punt waar velen kapot op gaan in hun eerste trainingsjaren. Te veel assistance en te weinig main lifts.
 
Ik ben al flink vooruit gegaan sinds het begin dus weet niet waar je het over hebt, verder zeg ik niet dat mijn fysiek goed is. Er zijn pics gevraagd en die post ik gewoon?
zoalgn je zelf tevreden bent is het goed toch? :)
Jonggeleerd post jij een pic van jezelf dan :)
doe ik niet aan, heb wel filmpjes in mn log.
Demain is er de laatste maanden absoluut op vooruit gegaan. Qua fysiek en qua kilo's.. Je trekt naar mijn mening te snel je conclusie na één foto..
Ik baseer mijn mening niet op 1 foto.
Inderdaad... sommige maken een foto net naar een training helemaal volgepropt met creatine..

Hij heeft hier gewoon ff snel paar foto's neergezet redelijk ontspannen.. Verschil zie je zeker.

Hij is ook bijna 1.90 .. dan ga je niet zo snel als sommige dwarfs die hier rondlopen ;)
ik ben net zo lang, je doet net alsof hij 2.20 is, 1.88 is gewoon een normale lengte, tegen het lange aan. en lichtinval, aanspannen ofniet boeit niet zo heel veel, hij blijft vettig
Jonggeleerd zn log staat vol met filmpjes heren ;)

idd :)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 15:30 ----------

Wist je dat arnold ook begonnen is met een powerlifting achtig schema?

wat ik er mee bedoel, leg een basis de eerste jaren met veel sq/bp/dl dat is meer dan zat. Skip alle shitty assistance, dat komt later wel. Dat is ook meteen het punt waar velen kapot op gaan in hun eerste trainingsjaren. Te veel assistance en te weinig main lifts.

dikke +1!
 
vandaag met bartje FB getrained

iets van dit aan werksets
6x6 squat 2 high 4 low?
6x3 squat
5x5 front squat
5x5 bench met 5x4 military press
3x5 deadlift met 3x5 row
toen mochten we niet verder deadliften :roflol:
 
Zal je training uit tikken :D'

High Bar Squat met tenen omhoog
6x40
6x50
6x60
6x70

Low Bar PL Squat superset Chin-Ups
6x70 // 3xbw
5x80 // 3xbw
5x80 // 3xbw
4x85 // 3xbw
4x85 // 3xbw
4x85 // 3xbw

Paused Front squat, 3sec zakken 1 sec paused onderin
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

Bench Press Superset Military Press
6x50 // 4x25
5x60 // 4x25
5x60 // 4x25
4x60 // 4x25
4x60 // 4x25
4x60 // 4x25

Deadlift slow up/slow down superset Rows
5x100 // 5x60
5x100 // 5x60
4x110 // 5x60
4x110 // 5x60
 
Mmm, vreemde training, doe je dit vaker bart?

Waarom 2x squat achter elkaar, zoveel verschil is er toch ook weer niet tussen high en lowbar squats?


En waar zijn de curls? :eek:
 
Soortgelijk doe ik 3x per week :D

squat met tenen omhoog is om je hamstrings te rekken zodat je makkelijker op diepte komt. Als je met Toes Up meteen op diepte komt heb je epic flexibiliteit, demian ging tot quarter squats en dan ga je gewoon niet meer verder :p
 
Tenen omhoog door ze bv op een schijfje te zetten?

Maar sinds wanneer supersetten powerlifters? Is dat niet energie verspilling?
 
door ze op een schijfje te zetten idd

doe bijna elke training super sets, why weet ik niet, wel weet ik dat de sterkste dopingvrije landen in PL op een dergelijke manier trainen
 
Dan zijn andere dus niet doping vrij hier op het forum :eek:
 
Owja en de warming up:

5 min crosstrainer

4x10 hyperextentions slow up/down
superset
4x20 sit ups
superset
4x10x8 shoulder DB press op Bosun Bal

aan een stuk door

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 23:06 ----------

Dan zijn andere dus niet doping vrij hier op het forum :eek:

heb ooit gehoord dat ene Unlimited ooit een Dbol pil heeft genomen :eek:
 
:eek:, volgens was demian al kapot na de warming up :roflol:
 
Wist je dat arnold ook begonnen is met een powerlifting achtig schema?

wat ik er mee bedoel, leg een basis de eerste jaren met veel sq/bp/dl dat is meer dan zat. Skip alle shitty assistance, dat komt later wel. Dat is ook meteen het punt waar velen kapot op gaan in hun eerste trainingsjaren. Te veel assistance en te weinig main lifts.

True +1

Ot: dus je bent op pl gestapt? volgens mij wel goede keus, ga je volgen
 
Goede stap? Heb weinig goede armen gezien op de rpb meet, en de gene die wel goede armen hebben zijn dan ook vaak de gasten die toch nog wat met bodybuilding doen.

Als pling een goede manier was om te bodybuilden, had het wel bodybuilding geheten
 
Goede stap? Heb weinig goede armen gezien op de rpb meet, en de gene die wel goede armen hebben zijn dan ook vaak de gasten die toch nog wat met bodybuilding doen.

Als pling een goede manier was om te bodybuilden, had het wel bodybuilding geheten

Grappig is dat ik en dg80 de enige echte PL'ers waren daar
 
Grappig is dat ik en dg80 de enige echte PL'ers waren daar

Nou, strongman dan, denk dat die toch ook net wat meer diversiteit hebben dan een pler.

Maar goed, jouw armen zijn nou niet echt mooi gevormd.
Terwijl je toch al wel op een vrij hoog niveau bezig bent
 
Back
Naar boven