AndroidHealthClinic

Demian zo snel mogelijk buff logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou, strongman dan, denk dat die toch ook net wat meer diversiteit hebben dan een pler.

Maar goed, jouw armen zijn nou niet echt mooi gevormd.
Terwijl je toch al wel op een vrij hoog niveau bezig bent

mijn niveau is echt pauper man :roflol: ik train net een jaar :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 00:09 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=CRzhRBEyDvY
 
wel goed diep!
 
Wat is die gast op de achtergrond aan het doen?
 
Wat is die gast op de achtergrond aan het doen?

Bor's jongen! Ongeveer het zelfde wat ik dacht bij jouw squats toen :p

En bart, wat praat je dan eigenlijk met 'de meeste beginners maken de fout'. Hoe kan jij daar over oordelen als je ten eerste geen bodybuilder bent en ten 2de zelf ook nog maar net bezig bent.
 
En bart, wat praat je dan eigenlijk met 'de meeste beginners maken de fout'. Hoe kan jij daar over oordelen als je ten eerste geen bodybuilder bent en ten 2de zelf ook nog maar net bezig bent.

Ik roep gewoon wat de rest op het forum ook roept!!! doe jij toch ook?
 
omdat het algemeen bekend is dat je op een krachtschema (fullbody) als beginner genoeg kan gainen, zeker om een basis te zetten voor als je een split gaat doen. compounds zijn en blijven het belangrijkst
 
Ik roep gewoon wat de rest op het forum ook roept!!! doe jij toch ook?

Tja, ik heb teminsten nog wat kennis uit de (sport)fysiotherapie die soms nog wat bij plakt.
Maar daar komt het wel op neer.

Alleen als je heel simpel gaat nadenken, als je van powerliften een goed fysiek zou krijgen zouden bodybuilders zo wel trainen en waren al de powerlifters niet zo lelijk :p
 
Tja, ik heb teminsten nog wat kennis uit de (sport)fysiotherapie die soms nog wat bij plakt.
Maar daar komt het wel op neer.

Alleen als je heel simpel gaat nadenken, als je van powerliften een goed fysiek zou krijgen zouden bodybuilders zo wel trainen en waren al de powerlifters niet zo lelijk :p

Zeg nou eens eerlijk killy, je zit hier ook al langer op het forum, hoeveel gasten zie jij meteen in de eerste trainings maanden doorslaan met alle soorten en maten van assistance, en vergeten daarbij het accent te leggen op Main Lifts? Of course, Assistance kan je goed je lichaam mee vorm geven, maar, heeft elke rookie hier iemand als Ibo of Oma achter zich staan, like you do?
 
Helpen die squats met schijfjes onder de voorvoeten goed om je squat op diepte te brengen op de lange termijn? Of gewoon bij de normale squats blijven houden?
 
Helpen die squats met schijfjes onder de voorvoeten goed om je squat op diepte te brengen op de lange termijn? Of gewoon bij de normale squats blijven houden?

Ik moet ze zelf doen ivm korte hamstrings, kom namelijk slecht op diepte
 
Even uitproberen morgen hoe dat gaat

Kijk uit dat je niet achterover valt, gebeurde mij toen ik voor de lol eens ging klooien met schijfjes onder me poten....

Demian, jelly op die explosiviteit onderin je squat man!
 
Even uitproberen morgen hoe dat gaat

Zorg dat je je borst goed omhoog houd, niet in de spiegel kijken maar omhoog kijken.

Rustig zakken, als je voelt dat je niet verder kan 1sec pauzeren, en dan volgende rep proberen iets dieper te gaan.
 
Goede stap? Heb weinig goede armen gezien op de rpb meet, en de gene die wel goede armen hebben zijn dan ook vaak de gasten die toch nog wat met bodybuilding doen.

Als pling een goede manier was om te bodybuilden, had het wel bodybuilding geheten

Heb je je eigen armen wel eens gezien, grappenmaker?
 
Zorg dat je je borst goed omhoog houd, niet in de spiegel kijken maar omhoog kijken.

Rustig zakken, als je voelt dat je niet verder kan 1sec pauzeren, en dan volgende rep proberen iets dieper te gaan.


Ik doe normaal altijd schijfjes onder mn hakken waarmee ik wel diep genoeg dan kom, dus idd dit even proberen om uiteindelijk zonder schijfjes en toestand diep genoegbte komen, dank!
 
Back
Naar boven