Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jeetje grosje, dat klinkt niet echt goed. :(
Veel sterkte ermee.......
 
Sterkte kerel!!!

Gewoon ff uitrusten, tijdje rustig aan doen misschien alleen cardio of wat opdrukken en optrekken om je fysiek in shape te houden.

Hoop dat je snel weer de oude bent.
 
Jeetje Grosje. Niet zo raar doen hier hoor. :eek:
Zo'n hartritme stoornis heb ik ook gehad een jaar of 8 geleden. Bij mij sloeg mijn hart elke keer een paar slagen over.
En daar ga je dan op letten ook. Ik voelde mijn hart gewoon stilstaan, echt bizar. :( En omdat ik erop ging letten ging mijn ritme omhoog en voelde ik dat overslaan door mijn hele lijf.
Stress op stress. En ik ging dan ook nog hyperventileren, van de stress dus.

Na een paar weken leren accepteren en na een paar maanden was het ook weer weg. Tot nu toe niets meer. Wel hartslag dus he. ;)
 
Dat heb ik dus ook
Ik voel af en toe een piek of een gemiste slag en daar reageer je dan niet lekker op.
heb wel wat stress dus ik hoop daar snel van af te komen
Nog 2,5 week en dan heb ik 3 weken vakantie - hoop dan alleen een piek in mijn hartslag te hebben als ik wat lekkers voorbij zie komen :)
 
Dat heb ik dus ook
Ik voel af en toe een piek of een gemiste slag en daar reageer je dan niet lekker op.
heb wel wat stress dus ik hoop daar snel van af te komen
Nog 2,5 week en dan heb ik 3 weken vakantie - hoop dan alleen een piek in mijn hartslag te hebben als ik wat lekkers voorbij zie komen :)

Ik ga er niet lichtzinnig over doen, maar hoop wel dat je dan hiermee iets geruster kan slapen. Weet dan dat je ongerustheid dit geen goed doet.
Maar bovenal, ga naar de dokter als je het niet vertrouwd. Je betaald er immers zat voor.
 
bedankt voor jullie reacties
Stress doet vreemde dingen met je lichaam
Hyperventilatie heb ik wel vaker gehad maar dat heb ik meestal binnen een paar minuten weer onder controle. Dat wat ik gisteren voelde was een soort lichte vorm en dan een paar uur achter elkaar en vanochtend voelde ik van alles tintelen en druk op de borst en dan denk je dat je een groot probleem hebt ... Tja dan roept iedereen jij hebt toch een goede conditie door het sporten? Ja maar hier doe je dus niets tegen en dan is het heel moeilijk om zelf de rust te bewaren. Na het gesprek met de dokter waar ik normaal nooit kom was er ook een soort van opluchting en voelde ik ook de stress afnemen.
Tot vanmiddag 14.00 uur had ik nog een rot gevoel maar voel me nu weer een stuk beter.
Vanavond maar ff een wandeling maken of zo om even te ontspannen... het komt wel goed.
 
Vanacht goed geslapen (ik had wat in te halen) ben alleen nog erg moe maar dat gaat wel weer over.
Geen druk op de borst, geen vreemd gevoel, alles lijkt weer onder controle
 
Vanacht goed geslapen (ik had wat in te halen) ben alleen nog erg moe maar dat gaat wel weer over.
Geen druk op de borst, geen vreemd gevoel, alles lijkt weer onder controle

Fijn om te lezen, maar wel rustig aan doen hoor.
 
bijna vakantie.. Dus dan echt even lekker relaxen.. Take care!
 
Goed zo grosje, fijn te horen :)
 
Fijn dat het beter gaat, man
 
Gisterenavond na 2 weken pauze weer eens de sportschool bezocht.
ben nu ook een maand totaal suppvrij en ik eet ook alles waar ik zin in heb
Voel me soms wat opgeblazen maar verder oke
Laag vet% ga ik niet meer halen voor de vakantie :)
Heel rustig aan gedaan - niet te veel - wel zwaar genoeg.
Borst
Bankdrukken 12x40 opwarmen / 12x50 /10x60 / 8x70 / 6x70 zwaar :(
Schuin bankdrukken - 12x40 / 3x 10x50
Dumbbelldrukken op bankje met kleine helling 4x 12x20 kg p/hand (rechts is weer zwakker door slechte schouder)

Triceps
Kickback 12x8 12x10 12x10 12x12
pushdown 4x 12x27kg

Crosstrainer 15min

Niet duizelig - geen ademnood - spieren in de nek/traps voel ik wel weer
Eens kijken hoe ik me de komende 2 dagen voel
Donderdag ga ik pas voor de volgende training
 
Ziet er toch goed uit je training en je cijfers.
Suppvrij snap ik, maar welke supps nam je dan?
 
heb het afgelopen jaar diverse supps gebruikt maar niet tegelijk hoor
Msaar in alles zat wel creatine
Whey natuurlijk als belangrijkste maar dat gebruik ik nog wel 1 schep in mijn havermout in de ochtend
verder heb ik gebruikt TMS / nr 1 / creatine / anabolic WMS / fast diet / vitamine D
Nu dus helemaal geen creatinevorm
TMS (total muscle solution) merkte ik trouwens het meeste van (maar is wel duur)
Kracht was toen ik dat gebruikte een stuk groter.
 
Goede training toch weer? Fijn dat je jezelf een beetje beterder voelt.
 
Tja ging eigenlijk best maar ik merk wel dat ik zwaarder wil dan ik kan bij bepaalde oefeningen en dat geeft dan weer druk op de traps en nek. Het menselijk lichaam blijft een vreemd iets als je probleempjes hebt
Nou ja ik ben in ieder geval weer even lekker bezig geweest.
 
Laag vet% ga ik niet meer halen voor de vakantie :)

Op vakantie gaan staat bij mij synoniem met een stijgend vp. Net terug van 10d Languedoc, goede restaurantjes, wijn, ijsjes, ....: het resultaat is anderhalve kilo erbij. En allemaal rond de buikspieren natuurlijk. :rolleyes:. Dat was toch pakweg 15jaar terug ff anders.

OT: toch goede training. Heb je nou al uitsluitsel vanwaar die pijn in de nek?
 
Nee weet niet exact waar het vandaan komt
Ik zit voor mijn werk 5 dagen minmaal 8 uur/dag achter de computer en dat is ook niet goed voor je spieren. Mijn houding zal niet de hele tijd goed zijn en bij stress dan trek je ook nog je spieren aan. Ik denk dat het spierknopen/drukpunten zijn die niet makkelijk weggaan. Tja ik zal tijdens de vakantie ook wel wat aankomen ook zo iets als jij 1.5 kg (maar dat valt best mee vind ik)
Meer vlees dus ook meer om van te houden zeg ik altijd tegen mijn vrouw ;)
 
Gisteren weer veel last van stijfheid en spierpijn langs de ruggegraad en traps.
Komt waarschijnlijk toch van het bankdrukken of zo
Weet anders ook niet waar het van komt (heb geen rugspieren getraind)
Misschien moet ik nog lichter gaan trainen en meer reps gaan maken (blijft er niets meer van mijn spiermassa over)
Vroeger nooit last van gehad maar het laatste jaar wel :(
begin er ernstig depri van te worden (het lijkt wel of de spieren niet meer herstellen)
 
Ronnie Coleman liet/laat regelmatig sportmassage doen, heb je daar al eens aan gedacht om te proberen? Kan volgens mij wel helpen als ik de klachten zo hoor.

En ja naast het BB misschien eens wat lichtere activiteiten doen zodat je spieren en gewrichten niet altijd onder hoge druk staan, zwemmen bijv.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven