MuscleMeat

Perfect Protein Pancakes - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De ideale Eiwit Pannenkoek voor spieren en dieet. Met de 6 beste eiwitten in één product ontstaat de perfecte Eiwit Pannenkoek. Perfect Protein Pancakes zijn ideaal voor mensen die af willen vallen door middel van een eiwitdieet en mensen die trainen voor extra spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Heb een paar pannenkoeken gemaakt
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaak goed met en zonder suiker
  • Welke dosis heb je gebruikt? paar pannenkoeken tot ik de perfecte had
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample,keuze uit gratis spulletjes Snelle levering en zeer goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja deze versie is stukken beter dan de oude pancakes.Waar al een review over is vandaar deze nieuwe.

Mijn review:

Ben begonnen met het mixen dit ging gewoon goed net of je een shake maakt.2 schepjes pancake mix in 200ml water goed schudden.Ondertussen een pan op het vuur met boter had een alleen een tefal pan gebruikt en die was net te groot waardoor de pannenkoek uit elkaar viel daarna een kleine pan gepakt deze werkte stukken beter en kreeg dus een mooie pannenkoek.De smaak is met en zonder suiker gewoon goed vanille.Handig als afwisseling op je dagelijkse shakes.Zodra je de juiste pan hebt is het bakken niet zo heel moeilijk.





Perfect Protein Pancakes zijn de perfecte eiwitrijke en low carb maaltijd!
Bak de eiwit pannenkoeken voor je ontbijt, lunch, tussendoor of ´s avonds. Neem ze mee naar school, je werk of waar dan ook. Ze zijn voedzaam, gezond en altijd heerlijk, warm of koud. Zorg dat je nooit zonder Perfect Protein Pancakes zit!
Kwaliteit tot in perfectie - Perfect Protein Pancakes bevatten de 6 beste eiwitten!
Whey Eiwit Isolaat - het meest hoogwaardige eiwit dat er bestaat. Werkelijk perfect voor je spieren en in elk dieet.
Whey Eiwit hydrolisaat - het exclusieve productieproces zorgt voor kortere aminozuur ketens, zo onstaat de snelst opneembare vorm van Whey Proteine.
Whey Eiwit Concentraat - whey is de spreekwoordelijke koning onder de eiwitten. Zeer hoogwaardig en goed opneembaar.
Ei-Eiwit - zeer hoogwaardig eiwit met een hoge biologische waarde. Bevat veel BCAA's.
Casseinaat - een eiwitbron die wat langzamer wordt opgenomen. Vult de werking van de andere eiwitten perfect aan.
Met Caseine krijg je meer vetvrije spieren terwijl je minder afbreekt.
Micellar Caseïne - een unieke eiwitbron en de beste time-release eiwitten. Ideaal voor sporters en mensen die een (eiwit)dieet volgen. De langere werking beschermt de spieren optimaal.
De ideale eiwitten voor spieren en dieet in één product. Met deze 6 eiwitten ontstaat de perfecte Eiwit Pannenkoek!
Perfect Protein Pancakes zijn heel snel en gemakkelijk te bereiden!
Mix per dosering simpelweg 1 maatschep (50 gram) met 150 ml water in een shakebeker. Hiervan kun je 2 heerlijke pannenkoeken bakken. Perfect Protein Pancakes zijn klaar in enkele minuten! Even bakken en omdraaien. Na het bakken kun je de pannenkoeken direct opeten.
Om het nog gemakkelijker te maken kun je enkele pannenkoeken tegelijk bakken en ze enkele dagen in de koelkast bewaren. Even kort opwarmen of gewoon koud, je hebt altijd een heerlijke eiwitrijke Eiwit Pannenkoek bij de hand! Altijd gemakkelijk en gezond en bovenal de perfecte keuze in elk (eiwit)dieet en voor spieren.
Perfect Protein Pancakes - ook de smaak is onverslaanbaar!
De smaak, geur en structuur van de Perfect Protein Pancakes is werkelijk fantastisch. Onvergelijkbaar met welke pannenkoek je hiervoor ook gehad hebt. Wij garanderen je, eenmaal aan de Perfect Protein Pancakes wil je nooit meer een andere Eiwit Pannenkoek. Zelfs de smaak is perfect!
Op elk front de beste koop, zelfs de prijs is onverslaanbaar!
Elke verpakking van 1500 Gram kunnen wij aanbieden voor 19,90. Dat is omgerekend 33 cent per Perfect Protein Pancake. Dat is gegeven de onverslaanbare kwaliteit een sensationele prijs!
Aanbevolen gebruik Perfect Protein Pancakes:
1 dosering - mix 1 maatschep (50 gram) Perfect Protein Pancakes met 150 ml water.
Gebruik hiervoor een shakebeker.
Per dosering kunt u 2 heerlijke pannenkoeken bakken.

Bereiding:
Verwarm een scheutje olie of een klontje bakboter om middelhoog vuur. Wanneer de olie of boter warm is de Perfect Pancake Mix in het midden van de pan gieten en gelijkmatig over de pan verdelen. Wacht tot de bovenkant van de pannenkoek niet meer vloeibaar is, dan omdraaien en nog kort laten bakken.

Neem 2-3 maal daags een Perfect Protein Pancake als aanvuling op de dagelijkse voeding of ter vervanging van een eiwitrijk maaltijd of shake.
Eet smakelijk!

Introductieaanbieding:
1500 gram (60 pannenkoeken) 19,90!

panccake.jpg
 
Heb dus een nieuwe review omdat deze nieuw en verbetert zijn ten opzichte van de oude review en zo blijft het makkelijker dan weet iedereen over welke het gaat.
 
Top! Dank je voor de review:)

Perfect Protein Pancakes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-Slechts 33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-100% de beste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!

 
Ze zijn wel echt lekker vanille smaak leuk om af en toe af te wisselen met een shake
 
Bedankt voor je genomen review. Dat noem ik niet echt een review als ik eerlijk mag zijn. We hebben ontzettend veel moeite gedaan om een goed en leuk product op de markt te brengen, wat de beste moet zijn in zijn klasse. Dus iets met foto's, mening ed. zou leuk zijn. Ik kan me herinneren dat Zuipschuit destijds een leuke had gemaakt, zie: http://forum.dutchbodybuilding.com/...nkoeken-body-and-fit-sports-nutrition-271447/

Helaas werken de plaatjes niet, maar voor de rest zou ik zoiets wel leuks vinden. Over de bakbaarheid, oplosbaarheid, smaak, geur, uiterlijk, korte samenvatting van alle voor en nadelen etc etc.

Ralf
 
Ok ja zit wat in inderdaad
 
man, juist zo een pannekoek gegeten en de smaak is zeer goed. enige nadeel tegenver de vorige pancakes is iets minder eiwit.

voor derest is het een grote verbetering body en fit.
 
Net ^5stuks gemaakt voor vandaag nog, damnn wat zijn ze lekker haha vond de vorige al goed maar deze zijn echt lekkuuuurrr
Men vriendin zit er nu wel ook aan.. haha :D
 
wauw ze zijn erg lekker! :D net gegeten hmmmmm!
enige waar ik nog mee zit is om de juiste verhouding te vinden voor in de pan. ze worden namelijk snel koekerig in de pan. enige tips?
voor de rest is de smaak heerlijk. net eentje met stroop gehad echt lekker die vanille/stroop smaak :D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:38 ----------

Ah ik heb de oplossing! ik had mn vuur steeds heel hoog staan, je moet hem op een zo laag mogelijk vuurtje zetten. het gaat dan wel wat langzamer, maar hij blijft dan lekker 'soepel' en niet zo koekerig. ik vind deze pannenkoeken nog veel lekkerder dan de normale :D
 
wauw ze zijn erg lekker! :D net gegeten hmmmmm!
enige waar ik nog mee zit is om de juiste verhouding te vinden voor in de pan. ze worden namelijk snel koekerig in de pan. enige tips?
voor de rest is de smaak heerlijk. net eentje met stroop gehad echt lekker die vanille/stroop smaak :D

---------- Post toegevoegd Thu 28 Jun 2012 om 17:38 ----------

Ah ik heb de oplossing! ik had mn vuur steeds heel hoog staan, je moet hem op een zo laag mogelijk vuurtje zetten. het gaat dan wel wat langzamer, maar hij blijft dan lekker 'soepel' en niet zo koekerig. ik vind deze pannenkoeken nog veel lekkerder dan de normale :D

Klopt, zo heb er zelf ook 2 gemaakt vandaag:) Heerlijk!

- Eldert
 
Het is dat ik een pannenkoekenliefhebber ben, dus heb ze maar besteld, ben benieuwd :)
Had de vorige versie ook een keer, tijdje geleden, vond die ook wel lekker, nu deze dus proberen.
 
Dat wordt:meal: De nieuwe Perfect Protein Pancakes zijn heerlijk:)
Dat is mooi, had er eerlijk gezegd ook niet over getwijfeld hoor, aangezien de ingredienten, bevalt me wel zo. Alleen wel een vraagje, de vorige versie pannenkoeken vulden wel aardig, is dit ook het geval met deze versie? (is trouwens geen slecht iets, totaal niet juist)
 
perfect protein muffins

Aangezien het bakken van de pannenkoeken niet zo vlot gaat (kleven en uiteenvallen) heb ik eens geprobeerd de perfect protein pancake mix te gebruiken om muffins te maken.

Heb bij het normale recept ( 150 ml water en ppp) een tas havermout en een eitje gedaan en in de blender geworpen.

Dan een half uur in zo van die siliconen muffin bakvormpjes van mijn vriendin in de oven op 180°

Het resultaat is zeker niet slecht. Ze zijn wel zodanig gerezen dat ze uit de bakvorm gegaan zijn en dan zowat opengebroken. Dus volgende keer maar tot de helft de vormpjes vullen.

Maar al bij al is het goed gelukt.

Ik ga de volgende keer experimenteren met honing en cacaopoeder als extra smaakmakers...
 
Aangezien het bakken van de pannenkoeken niet zo vlot gaat (kleven en uiteenvallen) heb ik eens geprobeerd de perfect protein pancake mix te gebruiken om muffins te maken.

Heb bij het normale recept ( 150 ml water en ppp) een tas havermout en een eitje gedaan en in de blender geworpen.

Dan een half uur in zo van die siliconen muffin bakvormpjes van mijn vriendin in de oven op 180°

Het resultaat is zeker niet slecht. Ze zijn wel zodanig gerezen dat ze uit de bakvorm gegaan zijn en dan zowat opengebroken. Dus volgende keer maar tot de helft de vormpjes vullen.

Maar al bij al is het goed gelukt.

Ik ga de volgende keer experimenteren met honing en cacaopoeder als extra smaakmakers...
Bedankt voor je review! Ziet er goed uit :D Ik eet ze nu elk ontbijt, heerlijk :)

Ralf
 
Is iedereen bang voor olie??? :(
 
Lastig te maken, gister eentje goed gelukt eindelijk. Vandaag even een andere pan gebruiken misschien lukt het dan beter.
 
Back
Naar boven