XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als ik die kerel bezig zie en hoor komt hij bij me over als iemand die zichzelf enorm graag ziet
Ik denk dat bijna iedereen die een beetje met bodybuilding bezig is zichzelf wel graag ziet en minstens zo'n 100x per dag in de spiegel naar zichzelf kijkt... ik iig wel.

zyz zou nooit naar awakenings zijn gegaan..FUU regels

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet zonder t-shirt...U mad ?

wat een k*t feest.... :o mja denk dat er weinig bewakers zijn die je daar op gaan aanspreken hoor...
 
haha ja ik zag dus net toevallig die zyzz moves van hun anders had ik hun ook niet opgemerkt ofzo... mn vrienden wilden helaas doorlopen want die snapte er nix van haha. maar serieus die gasten deden gewoon echt dezelfde moves, echt te ziek.

ze hoopten ook dat hij op 4aug weer terug kwam ofzo :o


Haha! nu zeg jij wat, ik was laatst op dancetour in maastricht, na een ontzettende harde regen bui werd het feestje even afgelast en ging het daarna weer door. Veel jongens liepen shirtless rond ivm natte t-shirts, ik zelf loop nooit zonder shirt omdat ik mezelf nog niet goed genoeg ervoor vind. Ik keek achter me en zag een groepe van 3 a 4 man shirtless rond dansen net zoals zyzz, ik moest gewoon lachen wat die vent bereikt heeft, ik stapte op hun af en ik zij, zyzz is onze motivatie, door blijven pompen en we komen er ook! nog een kleine leuke woordenwisseling gehad en had hem een hand gegeven.
Stond echt met een smile op mn gezicht naar die battie's te kijken hoe ze danste(no homo).

Vond het echt prachtig toen ik hun zag dansen en nu ook al zie dat er steeds meer mensen zoals hem gaan gedragen(dansen).

nu off to the gym!
 
Haha! nu zeg jij wat, ik was laatst op dancetour in maastricht, na een ontzettende harde regen bui werd het feestje even afgelast en ging het daarna weer door. Veel jongens liepen shirtless rond ivm natte t-shirts, ik zelf loop nooit zonder shirt omdat ik mezelf nog niet goed genoeg ervoor vind. Ik keek achter me en zag een groepe van 3 a 4 man shirtless rond dansen net zoals zyzz, ik moest gewoon lachen wat die vent bereikt heeft, ik stapte op hun af en ik zij, zyzz is onze motivatie, door blijven pompen en we komen er ook! nog een kleine leuke woordenwisseling gehad en had hem een hand gegeven.
Stond echt met een smile op mn gezicht naar die battie's te kijken hoe ze danste(no homo).

Vond het echt prachtig toen ik hun zag dansen en nu ook al zie dat er steeds meer mensen zoals hem gaan gedragen(dansen).

nu off to the gym!

Dat dere zyzz fanboys...
 
Haha! nu zeg jij wat, ik was laatst op dancetour in maastricht, na een ontzettende harde regen bui werd het feestje even afgelast en ging het daarna weer door. Veel jongens liepen shirtless rond ivm natte t-shirts, ik zelf loop nooit zonder shirt omdat ik mezelf nog niet goed genoeg ervoor vind. Ik keek achter me en zag een groepe van 3 a 4 man shirtless rond dansen net zoals zyzz, ik moest gewoon lachen wat die vent bereikt heeft, ik stapte op hun af en ik zij, zyzz is onze motivatie, door blijven pompen en we komen er ook! nog een kleine leuke woordenwisseling gehad en had hem een hand gegeven.
Stond echt met een smile op mn gezicht naar die battie's te kijken hoe ze danste(no homo).

Vond het echt prachtig toen ik hun zag dansen en nu ook al zie dat er steeds meer mensen zoals hem gaan gedragen(dansen).

nu off to the gym!
ik ga lekker over 2 weken wel dansen zoals zyzz :trollface:
 
Haha! nu zeg jij wat, ik was laatst op dancetour in maastricht, na een ontzettende harde regen bui werd het feestje even afgelast en ging het daarna weer door. Veel jongens liepen shirtless rond ivm natte t-shirts, ik zelf loop nooit zonder shirt omdat ik mezelf nog niet goed genoeg ervoor vind. Ik keek achter me en zag een groepe van 3 a 4 man shirtless rond dansen net zoals zyzz, ik moest gewoon lachen wat die vent bereikt heeft, ik stapte op hun af en ik zij, zyzz is onze motivatie, door blijven pompen en we komen er ook! nog een kleine leuke woordenwisseling gehad en had hem een hand gegeven.
Stond echt met een smile op mn gezicht naar die battie's te kijken hoe ze danste(no homo).

Vond het echt prachtig toen ik hun zag dansen en nu ook al zie dat er steeds meer mensen zoals hem gaan gedragen(dansen).

nu off to the gym!

haha precies dezelfde ervaring als mij maar dan met gasten uit zweden.
echt je kan zeggen wat je wilt, homo dit dat blabla maar die zyzz heeft zoveel indruk gemaakt op niet normaal veel mensen.

stond echt ook versteld naar die gasten te kijken hahha (yes homo)

ben trouwens benieuwd hoeveel x ik dit nog ga meemaken.. volgens mij staat straks de halve festival gangers zo xD
 
Lol idd is gewoon een grote troll. Ik geloof heilig dat Aziz nog leeft, maar zyzz overleden is.

En al zn tattoo's je bekendheid dan? Hij zit nu in een grot wil je zeggen?
 
507 pagina's over iemand die gestorven is aan een OD.

2e0nus7.gif
 
Iemand ? Zyzz is de grondlegger van aesthetics.

Beetje zoals Arnold voor bodybuilding.

Ga je nu Zyzz op hetzelfde voetstuk zetten als Arnold?
 
Ik breek de dingen die hij bereikt heeft niet af, ik ben gewoon nogal snel geneigd om dokters die de doodsoorzaak onderzoeken te geloven.
 
not even close

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gtfo met die poverty aesthetics van steve reeves

Ik vind dat Zyzz zijn hoofd nogal ver van zijn schouderkoppen staat.
En what's up met die die broek die altijd zo laag hangt. Lijken wel foto's voor een gay-blad.
 
En al zn tattoo's je bekendheid dan? Hij zit nu in een grot wil je zeggen?

Ik geloof niet dat hij nog leeft maar wel een beetje vreemd dat hij voor zijn dood op formspring zette welk lied ze zeker op zijn begrafenis moeten spelen...

azyzz 25 Jul 11
how did you get so famous? im mirin hard brah.

by lifting heavy and taking a multi.

also, track of the day. when i die an untimely death, i want this played at my funeral please. if my spirit is watching and its not played im gonna be pissed

http://www.youtube.com/watch?v=KL4HuUgPkAc
 
Ik vind dat Zyzz zijn hoofd nogal ver van zijn schouderkoppen staat.
En what's up met die die broek die altijd zo laag hangt. Lijken wel foto's voor een gay-blad.

Wat ben jij een ongelovelijke hater man met je gay dit gay dat, volgens mij ben je gwn stink jaloers dat hij zo een fysiek heeft, wie zou dan niet zn body zo showen srsly (nohomo)
 
Begint weer zo'n voorspelbaar topic te worden waar iedere hater dezelfde onzin zegt.
 
Ik vind dat Zyzz zijn hoofd nogal ver van zijn schouderkoppen staat.
En what's up met die die broek die altijd zo laag hangt. Lijken wel foto's voor een gay-blad.

broek lager = meer V-cut = meer aesthetic look.
 
Back
Naar boven