Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ja dat weet ik ook wel maar ik hoef daarvoor zijn schaamstreek echt niet te zien hoor.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 21:32 ----------



Je moet leren begrijpend lezen. Vind je zelf niet dat deze hype rond Zyzz zwaar overdreven is?
Welke hype, je zit in het zyzz topic.
 
ik snap niet dat mensen op zyzz lopen te haten in het ZYZZ toppic... dat is toch verspilde moeite alsof je in dit toppic als hater gelijk gaat krijgen lol.

@hype overdreven ? >> definitie van hype : "Een hype is een verschijnsel dat tijdelijk bovenmatige media-aandacht krijgt en daardoor belangrijker lijkt dan het in werkelijkheid is"
een hype is dus per definitie overdreven ;)

hype of niet, zyzz is gewoon baas
 
page 600 komt ie terug. in
 
''I wish you a merry Zyzzmas and a shredded new year.

May the aesthetics be with you''

:roflol:
 
Welke hype, je zit in het zyzz topic.

En dan?
Omdat dit een zyzz topic is mogen alleen de fans reageren of zo? Wat een hypocriete instelling. Maag ja, op die manier kan je als puber jezelf overtuigen dat je iemand aanbidt die door iedereen bewonderd wordt.
 
Ziet er echt uit als een gayfest op die wc lol.
 
Ze een pak rammel geven. :)
 
Ze een pak rammel geven. :)

ethug2_120.jpg
 
Volgens mij zit die hele Aesthetic crew meer ON als off heel het jaar door. Maar goed meeste van de fanboys denken natuurlijk dat het natty haalbaar is :o iets met een zekere plaat voor het hoofd hebben....

Fanboy of niet, ik denk met goede voeding, goede training en goede genetics dat je tog aardig dicht in de buurt kan komen natty ... mss niet zo droog maar tog ..
 
http://www.youtube.com/watch?v=AdBoybKnzZw

Toch wel vet rond minuut 4.50 met dat nummertje eronder en dan lekker met groepie gaan. In Nederland kan je dan binnen 10 minuten een matpartijtje verwachten lijkt me ?

Haha nee man, verschilt per feest/festival. Zag op awake ook een aesthetic crew van 3-4 man toen ik met Anu liep, zaten stuk voor stuk te lachen, dansen en genieten
 
Back
Naar boven