AndroidHealthClinic

Welke schoenen tijdens krachttraining? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Wat voor schoenen gebruiken jullie tijdens de krachttraining?

Ik heb laatst m'n Nike AirForce weggegooid wegens stank, mn Vans zijn flinterdun dus niet fijn, en m'n hardloopschoenen wil ik niet slopen..

Welke schoenen sporten jullie op?

Stel Asics halen bij de Scapino en die gebruiken?
 
Train zelf op Asics Onitsuka Tiger, zijn half hoge sneakers maar zool zit super lekker en om te squatten vind ik allstars fijn omdat ze platte zool hebben
 
Gebruik op maat gemaakte sportschoenen uit m'n militaire periode :p
Maakt geen hol uit als je 't maar sportschoenen zijn die lekker zitten, waar je niet een zwembad van zweet in achterlaat en geen strepen op de grond lijkt me..
 
Sokken meestal, en heb slippers aan voor als ik rondloop e.d

geen probleem op de gym dus dat is wel fijn.
 
Gewichthefschoenen, worstel/boks-schoenen, allstars (of soortgelijk).
Beste keuzes.
 
Gewichthefschoenen, worstel/boks-schoenen, allstars (of soortgelijk).
Beste keuzes.

Denk wel dat er een verschil zit in schoenen met jouwn gewicht en die van mannen die rond de 80 wegen. Jij zou die asics van de Scapino sneller slopen denkik.
 
Denk wel dat er een verschil zit in schoenen met jouwn gewicht en die van mannen die rond de 80 wegen. Jij zou die asics van de Scapino sneller slopen denkik.

negro, please
 
Zo goed als altijd gewichthefschoenen.
 
Het was positief bedoeld.

je vraagt toch wat de beste schoenen zijn? dan ga je toch geen scapino asics halen?
Worstelschoenen kan je voor 40 euro hebben van Adidas en zit veel beter, veiliger en steviger.
 
je vraagt toch wat de beste schoenen zijn? dan ga je toch geen scapino asics halen?
Worstelschoenen kan je voor 40 euro hebben van Adidas en zit veel beter, veiliger en steviger.

Het was meer off-topic bedoeld.
Maar 40 euro is geen geld, eens even kijken bij de sportzaken morgen.
 
Daar zul je ze niet vinden. Wel e-bay, maat is hetzelfde als andere adidas sportschoenen.
 
Vlakke zool, geen demping. Eventueel een klein hakje als je squat, maar niet voor het deadliften.
 
ik gebruik deze, lekker cheap en werkt prima tot nu toe...

[Link niet meer beschikbaar]
 
Je kan ook van die zaalvoetbalschoenen kopen. Die hebben ook een vlakke zool ;) Alleen wel wat duurder dan die vans.
 
Hoge All Stars bevallen mij het beste tot nog toe (65 euro).
Merk echt een verschil bij deadliften en squatten in vergelijking met 'normale' sportschoenen met demping bij de hak.

Voor eventuele cardio neem ik ook een paar Asics mee, dat vind ik wel lekkerder rennen. :)
 
Back
Naar boven