XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Wie hier heeft zijn stats al laten resetten dan?

Best interessant natuurlijk.. Alles voor die stats je weet

Je krijgt dan gewoon tijdelijke stats, dus spm,kdr, wlr en acc. worden vanaf dat moment opnieuw geteld. De originele stats zijn gewoon nog terug te vinden.
 
Lvlcap blijft mijn favo youtuber :)

Gisteren ook nog een goeie run gehad in de viper op Golf of oman.
Zat solo en er zaten redelijk wat recons op die kranen en in die gebouwen.
Ik zag die mannen wegvliegen gelijk zot toen ik ze dood schoot, haha.

Volgende week double xp, dan ben ik sowieso wel colonel 100, nog 12 te gaan.
 
close quarters aanschaf waard?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 16:44 ----------

nog 1 ding als ik het bij origin via battlelog koop, heb ik het dan gelijk? of word het opgestuurd
 
close quarters aanschaf waard?

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jul 2012 om 16:44 ----------

nog 1 ding als ik het bij origin via battlelog koop, heb ik het dan gelijk? of word het opgestuurd

Je hebt het gelijk.

Ik zou het niet zozeer kopen voor CQ, wel voor de aankomende uitbreidingen.
 
Daarstraks een potje gespeeld waar ik echt een shitload aan punten had, word ik gvd gekicked net voor het gedaan is :mad: Alles weg.
 
dam vind close.. wel vet, opzich meer cod game style maar toch wel vette afwisseling. en is beter dan cod omdat die kk perks en rapid fire shit zorge dat je nauwelijks kills kan make. ofja ik dan dus geef mij maar bf3 hihi
 
Weet iemand wat de nieuwste damage etc. statistieken zijn voor de AS-val?
Ding bijna geunlocked maar als dat ding het niet gelijk of beter doet dan de m16a3 hoef ik er ook niet veel mee te doen :p
 
Kun je gewoon zien als je op die weapon klikt, op battlelog / weapons inventaris

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 11:47 ----------

Daarstraks een potje gespeeld waar ik echt een shitload aan punten had, word ik gvd gekicked net voor het gedaan is :mad: Alles weg.

Bij kick/drop worden je punten altijd opgeslagen. Staat alleen niet gelijk verwerkt op battlelog
 
Kun je gewoon zien als je op die weapon klikt, op battlelog / weapons inventaris

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 11:47 ----------



Bij kick/drop worden je punten altijd opgeslagen. Staat alleen niet gelijk verwerkt op battlelog
precies punten hou je altijd gelukkig.
 
Kun je gewoon zien als je op die weapon klikt, op battlelog / weapons inventaris

Voor zover ik kan zien zie je daar alleen:
Auto fire
Single shot fire

Burst fire

Rate of Fire

Ammunition

Range

Oftewel geen damage charts. Oude charts vertellen me dat de AS-val dichtbij 20% doet en dan afzakt naar 18.4%. Terwijl de M-16A3 start op 25% en dan afzakt naar 18.4%. Scheelt één kogel per tegenstander van dichtbij. Maar weet niet of dit ondertussen dus veranderd is?
 
precies punten hou je altijd gelukkig.

Nope, ik heb niets gekregen... Vroeger was dat alle sinds wel zo dat je alles kreeg na het afsluiten van de ronde.
Ik was in dat potje een rang gestegen en het was ver gedaan.
Speciaal 15minuten niets gedaan, zodat het zeker beëindigd zou zijn, maar ik was nog steeds de vorige rang.


AS VAL kan je op elke class gebruiken, waarom zou je het vergelijken met de M16A3, je moet er trouwens eerst 200kills mee halen voor je extended mags op vrij speelt (en dat wil je wel :p )

Ik had het ook al gezien, het stukje met de F35 had van mij gerust op 1 mogen staan, dat was ****ing epic
 
AS VAL kan je op elke class gebruiken, waarom zou je het vergelijken met de M16A3, je moet er trouwens eerst 200kills mee halen voor je extended mags op vrij speelt (en dat wil je wel :p )

Omdat ik graag medic speel en een supressed wapen dat niet generft is door z'n suppressor als vervanging voor de m16a3 klinkt dan heel aantrekkelijk :p
 
Mijn mening M16A3 >>> AS VAL,
ik speelde voor de silencer werd generfed ook altijd met supressor, gebruik nu echt zelden of nooit nog 1 :p Enkel soms nog in defence bij squad rush. Maar dan op de recon class.
 
Dat is enkel op pc, op console (ps3 alvast toch) ontplof je bij een crash.
Al te vaak, "bad luck" gezien :p
 
Back
Naar boven