MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

LAs ik niet ergens dat Zyzz "form" belangrijker vond dan gewicht? Waarom trekt die deadlift dan op niks? ALsook die sitting dumbbell shoulder press. Als dat zijn training is, dan snap ik niet hoe hij aan zo'n lijf komt. Of erger nog, aan zo'n fanclub.
denk je nou echt dat hij zo de hele dagen traint :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was niet naar jij maar naar panzer, dat hij er dus overheen las....

Ok, damn ben verstrooid vandaag. Fuarkin' moe.
Ik ga maar eens slapen, maar eerst nog een ode aan Zyzz

Do not stand at my grave and weep, I am not there; I do not sleep. I am a thousand pounds of whey, I am the oats that start your day, I am the squats down to the grass, I am the gains in your muscle mass. When your strength begins to drift I am the rush that helps you lift of helpful bros that inspire. I am your charm when all the girls mire

Ok, damn ben verstrooid vandaag. Fuarkin' moe.
Ik ga maar eens slapen, maar eerst nog een ode aan Zyzz

Do not stand at my grave and weep, I am not there; I do not sleep. I am a thousand pounds of whey, I am the oats that start your day, I am the squats down to the grass, I am the gains in your muscle mass. When your strength begins to drift I am the rush that helps you lift of helpful bros that inspire. I am your charm when all the girls mire

hier ook ja morgen eindelijk eens uitslapen :heart:

Onze held zyzz moet toch zeker elke keer wel 10 talle foto's hebben gemaakt als die is wezen stappen of een festival heeft bezocht, damn heb nu echt al 10talle video's gezien met beeld en foto matriaal maar elke keer kom ik weer nieuwe foto's. Echt sick.

Forever mirin'

btw voor de echte die-hard fans , en sick cunts:
Zyzz desktop wallpaper:

Voor meer rare pictures stuur mij een prive bericht ;)
28gvzmv.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 11:30 ----------

Meest recente van Supaturk

Zitten wel veel typfouten op die wallpaper. Heb hem ingesteld though

Denk dat ie misschien cut ofzo? Wel veel kleinere borst indd

Back
Naar boven