MuscleMeat

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat is enkel op pc, op console (ps3 alvast toch) ontplof je bij een crash.
Al te vaak, "bad luck" gezien :p

En rammen tegen ander vliegverkeer?

Kan vaak zat heli's rammen, komt soms wel van pas

Maar dit bijv. zo gewoon een crash moeten zijn natuurlijk.

351e2hc.gif
 
Als ik dat doe, overleef ik het wel, maar mijn jet is dissabled.
Jet tegen jet is ook "bad luck" :p
 
Speel sinds een week of twee met een maat op de ps3. Gewoon via skype babbelen.

Denk dat we ondertussen al 100 vliegtuigen neer hebben gehaald met die stingers xD
 
Als ik dat doe, overleef ik het wel, maar mijn jet is dissabled.
Jet tegen jet is ook "bad luck" :p

Ja, een frontale crash is wel meestal wel gelijk over en uit maar zo net met je onderkant een beuk geven gaat meestal wel.

Had het net ook weer, net als in dat filmpje zweven met de F-35 op Wake Island, paar roadkills and enkele bomen beuken, net niet disabled, opstijgen en doorgaan :o

Probleem is alleen dat je snel een RPG in je hol hebt zitten als je zo laag gaat "hoveren".
 
Volgende week is get to the choppa waarschijnlijk met een transportchopper, lijkt me ook wel eens leuk om te zien :)
Kan je best mee owen, ook al enkele keren gedaan, die kunnen wat meer incaseren, je kan repairen terwijl je vliegt.

Heb het al eens solo gedaan ook, maar op ps3 is dat echt k*t, je kan niet onmiddellijk switchen tussen seats, piloot - gunner. Ik moet zoveel keer weer op X drukken voor ik weer piloot ben. Dus moet al redelijke hoogte halen. Wel graaf als je een attack chopper neerhaalt op die mannier :p
 
Ben het spel ook weer aan het installeren. Toch iets te verveeld geraakt deze week lol
 
Leuke scores :)

Om 1 of andere reden blijft bij die assignment wrench wielder m'n shotgun kills heel lang op hetzelfde aantal staan terwijl ik er allang overheen zou moeten zitten -_-
 
Leuke scores :)

Om 1 of andere reden blijft bij die assignment wrench wielder m'n shotgun kills heel lang op hetzelfde aantal staan terwijl ik er allang overheen zou moeten zitten -_-

Is een bekende bug, zelfde als repairtool kills die niet geteld worden.
 
Ik heb Battlefield 3 altijd goed kunnen draaien, maar sinds ik mijn pc geformatteerd heb en er Windows 7 op staat werkt hij niet meer! Tijdens het spelen loopt de boel ineens vast en moet ik hem sluiten via het taakbeheer. Vaak is dit na een paar seconden al, gister kon ik eerst nog twee minuten spelen.

Iemand hier een oplossing voor?
 
Mij eerste potje van gisteren:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/54073339/4/247358335/

236510 punten , ik vraag me af wat er mogelijk zijn op een 64man server lol, nog meer volk om te killen.
Tegenstanders waren duitsers, werd door een adminn gekilled om naar hun kant te switchen, ben gewoon terug gegaan en hun een pak voor de broek gegeven.
Werd wel amper tot nooit gerevived, mijn team zaten redelijk veel supports en recons.
 
Zijn er nog altijd zoveel problemen met de pc versie? Ik heb het spel namelijk van in het begin legaal aangekocht maar tot op heden nog niet kunnen spelen naar behoren. Kreeg na +/- 5 min altijd een foutmelding waardoor bf3 chrashte.. Na een tijd van proberen heb ik dan maar gelaten voor wat het is.. Nu zijn we toch al vele maanden verder dus binnenkort nog maar eens proberen.
 
Met dat probleem zit ik nu dus ook sinds ik Windows 7 heb ...
 
Pff wat een onzin, word gekicked van servers vanwege te hoge k/d ratio. Ze hebben bijvoorbeeld "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry DEMTEDDIES your K/D is to good! We only accepted K/D >1.8!"

Dat moeten ze verbieden :/

Trouwens blij als ik die Close Quarter assignments heb gehad, wat een schijtzooi is CQ.

Zijn er nog altijd zoveel problemen met de pc versie? Ik heb het spel namelijk van in het begin legaal aangekocht maar tot op heden nog niet kunnen spelen naar behoren. Kreeg na +/- 5 min altijd een foutmelding waardoor bf3 chrashte.. Na een tijd van proberen heb ik dan maar gelaten voor wat het is.. Nu zijn we toch al vele maanden verder dus binnenkort nog maar eens proberen.

Had alleen in het begin crashes, maar m'n pc was gewoon niet goed genoeg. Een nieuwe loste alles op.
 
Laatst bewerkt:
Pff wat een onzin, word gekicked van servers vanwege te hoge k/d ratio. Ze hebben bijvoorbeeld "Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: Sorry DEMTEDDIES your K/D is to good! We only accepted K/D >1.8!"

Dat moeten ze verbieden :/

Trouwens blij als ik die Close Quarter assignments heb gehad, wat een schijtzooi is CQ.



Had alleen in het begin crashes, maar m'n pc was gewoon niet goed genoeg. Een nieuwe loste alles op.

Game disconnected: you were kicked by an admin, dat zie ik ook vaak :(
Op console kan je geen extra boodschap meegeven. Vaak is het omdat je goed bezig bent. Als ik dat niet krijg, killen ze mij en swichten ze me naar hun team, ook erg k*t als je met maten speelt.

Zaterdag colonel 100 gerankt :)
Ik ben ook niet voor close quarters, maar af en toe speel ik wel eens zo'n mapje, puur uit afwisseling, gaat me tegenwoordig goed af.
Lever heavy barrel in voor laser en veel hipfire gebruiken.

Sinds premium, heb ik geregeld dat mijn ps3 freezed, erg k*t. Vorige patch had ik het steeds in conquest Golf of oman, nu is het random. Waarom duurt het ook altijd zo lang voor dat weer gepatched wordt.

Vandaag zijn er weer assignements bij gekomen voor camo's te unlocken, zo'n dingen vind ik wel leuk om te doen.
 
Ik ben ook niet voor close quarters, maar af en toe speel ik wel eens zo'n mapje, puur uit afwisseling, gaat me tegenwoordig goed af.
Lever heavy barrel in voor laser en veel hipfire gebruiken.

Vind de mappen wel mooi vormgegeven maar om 1 of andere reden vind ik het niet zo lekker werken, dat je zo snel kan rennen werkt niet mee en de hoeveelheid detail maakt het soms lastig de vijand te zien op zo'n map als Scrapmetal. :p
 
Back
Naar boven