AndroidHealthClinic

bijna-dood ervaring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben eens in dronken toestand achterover (liep achterwaarts om te zien of de security mij niet gevolgd was want had net de stekker van het frietkraam uitgetrokken:o) gevallen in een meer dan 2 meter diepe put in een huis waar ze werken aan het doen werken. Die put lag vol met oud ijzer en zaten ook een paar van die ijzeren staven uit. Gelukkig zat die ene staaf vlak naast m'n been (heb er nog steeds een litteken van) en de andere ook naast m'n lichaam, maar moest 1 van die staven juist op de zone gezeten hebben waar ik met m'n rug op beland ben was ik gewoon doorboord geweest. Heb dus echt wel veel geluk gehad toen.

Ben ook nog eens bijna dood geweest toen ik 14/15 was. We kwamen van familie uit Aalst en m'n pa reed, m'n ma en zus waren half aan het slapen en ik was samen met m'n pa de enige die nog echt wakker was.(gelukkig) En opeens zag ik de auto precies van de rijbaan gaan richting de gracht..:eek: Ik keek naar m'n pa en zag dat hij een epilepsie aanval had (krijgt hij ong 1 keer om de 6 maand maar normaal altijd snachts en zeker niet als hij in auto rijdt).. De adrenaline schoot dus meteen door m'n lijf, was deftig in paniek en nam onmiddellijk het stuur vast en zorgde ervoor dat we terug op de rijbaan waren. Ondertussen was ook m'n ma helemaal wakker en nam ook zij het stuur vast, ook volledig in paniek. Probleem was echter doordat de spieren opspannen als je zo'n aanval hebt, hij het gaspedaal steeds verder indrukte. In plaats 120km/u werd het dus al vlug 140, 150 enz.. Ik en m'n ma dus beiden aan het stuur en m'n ma die ondertussen ook probeerde zijn been van het gaspedaal te krijgen. Na een helse rit waar we auto na auto voorbij staken heeft m'n ma dan uiteindelijk toch zijn voet van het gaspedaal gekregen, vertraagden we terug, en hebben we uiteindelijk op de pechstrook tot stilstand gekomen. Gelukkig was het al bij al nog redelijk rustig op de autosnelweg want anders hadden we beslist gebotst en waren we er zeker niet zo goed vanaf gekomen. Zo'n ervaring wil ik iig nooit meer meemaken en sindsdien rijdt m'n pa ook nooit meer op de autosnelweg.
 
Laatst bewerkt:
Ik was laatst in de wildy met Runescape... Was een groepje van 5 die mij aanvielen, ik had niet genoeg zalm bij me dus kon nog maar ternauwernood ontsnappen.
 
Ben eens in dronken toestand achterover (liep achterwaarts om te zien of de security mij niet gevolgd was want had net de stekker van het frietkraam uitgetrokken:o) gevallen in een meer dan 2 meter diepe put in een huis waar ze werken aan het doen werken. Die put lag vol met oud ijzer en zaten ook een paar van die ijzeren staven uit. Gelukkig zat die ene staaf vlak naast m'n been (heb er nog steeds een litteken van) en de andere ook naast m'n lichaam, maar moest 1 van die staven juist op de zone gezeten hebben waar ik met m'n rug op beland ben was ik gewoon doorboord geweest. Heb dus echt wel veel geluk gehad toen.

zo'n dingen zocht ik dus:roflol:
 
Ik was laatst in de wildy met Runescape... Was een groepje van 5 die mij aanvielen, ik had niet genoeg zalm bij me dus kon nog maar ternauwernood ontsnappen.

Teleport tab meedoen noob.
 
Een paar jaar geleden ben ik door een etalageraam gevallen (op vooralsnog onbekende manier ;) )

Gevolg: paar flinke japen, uiteindelijk 34 hechtingen en veel te veel bloed verloren waardoor ik knock-out ging...was natuurlijk geen levensbedreigende situatie, maar voor mijn gevoel was ik al half dood ;)

Ook ooit eens met 70 km per uur van de scooter gevallen, halve meter langs een lantaarnpaal gevlogen, zonder helm met hoofd vooruit...had ook anders kunnen aflopen
 
Paar keer close calls gehad met de auto. Niet door mijn fout, maar meer in de trant van sukkels die plots voorrang pakken terwijl ze het niet hebben.
 
Ja ben buschauffeur en schrok van een fors gebouwd mannetje dat een bal tegen zijn harses kreeg en reed tgen een forse wilg aan, gevolg was dat bets en gerdine (ik rijd voornamelijk het oudere slag rond) vol tegen de ruit klapten. Gelukkig hadden ze op een donkere dinsdag al een afspraak voor euthanasie gemaakt. Vanwege hun al ietwat afgebrokkelde schedels hebben die het niet gehaald maar gelukkig was ik goed verzekerd (grote ruit dus vrij duur) en weet ik dat ze het me vergeven om dat het niet mijn fout was.
 
In een dronken bui vrij gaan klimmen op een rotswand in Spanje, zat al op zo'n 20 meter hoogte voordat ik bij zinnen kwam. Natuurlijk m'n eigen domme k*tschuld geweest maar ik denk dat er toen echt een spreekwoordelijk engeltje op m'n schouder zat.

Ook een keer echt bijna verzopen in een wildwaterbaan als dreumes (bad parenting lol).

Te veel dingen om op te noemen eigenlijk, de meeste zijn niet eens spectaculair.
 
Ik was laatst in de wildy met Runescape... Was een groepje van 5 die mij aanvielen, ik had niet genoeg zalm bij me dus kon nog maar ternauwernood ontsnappen.

:haha:haha epic
 
1x met bestelbus over de kop gevlogen toen ik van de zijkant werd aangereden door een vrachtwagen die 80km/h reed.. Toen was het eerste wat door me heen ging wel ff dat ik de pijp uit ging. Achteraf gezien redelijk goed vanaf gekomen.
Wel paar keer vaker in het verkeer zeer gevaarlijke situatie meegemaakt wat maar nét goed ging. Eén keer reed ik met 200km/h over een vrijwel lege snelweg toen een vrachtwagen een eind voor me opeens ging inhalen. Toen moest ik zo ontieglijk hard op de rem trappen dat ik wegslipte en alarmlichten spontaan aansprongen. Hart klopte zo hard in mn keel toen heb ik me echt 2 maand lang voorbeeldig gedragen op de weg :D
Nog wel een paar dingen, maar die vergeet je snel weer als het goed afloopt.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik jaar of 7-8 was eens op straat gevallen met de fiets en kwam plots een hardrijder aan (Jonny rijdertype) die aan zn radio was aan het foefelen en niet naar de baan keek. Stond ondertussen al recht maar versteef van angst en kon niet meer bewegen.

Op het laatste moment kijkt hij op en ontwijkt mij op een haar met scheurende banden.
 
bump. Stond op de trein de wachten, oordoppies in, muziek niet te zacht (station, herrie).
Keek vanaf het randje van het perron of de trein er al aankwam, hoofd een beetje over het spoor stekend omdat je anders niks ziet.
ZOEF!
Komt er van de andere kant, vanaf achter mij dus, ineens een intercity langsrazen op een paar cm van mijn hoofd. Ik denk dat mijn hartslag in één seconde van 100 naar 200 ging, en alle kleur in mijn gezicht wegtrok.
Als ik mijn hoofd net een paar cm verder had gestoken lag hij eraf.
 
Ikzelf niet, wel een gozer die ik kende, die was aan het oversteken bij een spoorwegovergang toen er zo'n intercity langskwam. Stond erbij en droom nu soms nog dat zijn halve zonnebril langs me kwam stuiteren, gelukkig kan ik me er verder niet zoveel van herinneren, denk dat die beelden ergens weggestopt zitten? Idk
 
danm, wat hebben jullie toch allemaal een super spannend leven. :(
 
uhm,

Paar bermbommen, mortieren en kogels om me oren gehad..

Voor de rest was mijn leven saaai :P
 
Jep, ik heb na een bwc operatie een inwendige bloeding gehad die niet meer stopte!:( toen ben ik een nacht out geweest met alle gevolgen van dien, bloedruk die daalde en een hele zwakke polsslag, heb er wel wat van gemerkt maar op een vage manier!
Ik merkte de paniek aan mijn bed en erboven!
En ik kon zelf alleen maar denken, waar maakt iedereen zich druk om??? Ik lig hier heel relaxed, laat me maar lekker liggen... :-S :-(

Achteraf ben ik volgens de arts door het oog van de naald gekropen en heel veel geluk gehad!!

Moet zeggen dat ik me dat pas een paar weken later realiseerde en toen kwam er een soort belletje, dat het leven dus makkelijk door je vingers glipt! Sindsdien doe ik alleen maar dingen van dat ik weet het de moeite waard is en super veel genieten!!! :D
 
Ben eens in dronken toestand achterover (liep achterwaarts om te zien of de security mij niet gevolgd was want had net de stekker van het frietkraam uitgetrokken:o) gevallen in een meer dan 2 meter diepe put in een huis waar ze werken aan het doen werken. Die put lag vol met oud ijzer en zaten ook een paar van die ijzeren staven uit. Gelukkig zat die ene staaf vlak naast m'n been (heb er nog steeds een litteken van) en de andere ook naast m'n lichaam, maar moest 1 van die staven juist op de zone gezeten hebben waar ik met m'n rug op beland ben was ik gewoon doorboord geweest. Heb dus echt wel veel geluk gehad toen.

Heb ik ook een keer gehad maar toen was ik zelf nog maar 145cm en had geen idee hoe te phuck ik eruit zou komen. Als ik mijn armen omhoog strekte was de put zeker nog 1 meter te hoog voor me.
Heb daar een tijdje gezeten tot een vriend mij eruit kwam halen.
Ik scheet hem echt hard want stel dat die bouwvakker die deksel erop mieteren zonder te kijken..

Die keer dat ik met idee kwam om stenen bij iemand tegen zijn raam aan te gooien omdat we ons verveelde en heel turkije naar buiten kwam rennen in de auto sprong en achter ons aan reed.
Toen we dachten dat we ontsnapt waren komt een turk om de hoek gedrift (ja gedrift) en spring ik in de ****ing doornstruiken zat helemaal vast.
Die kerel uitstappen om weet ik het ons te pakken of slaan maar ben toen net ontsnapt en we zijn toen een weiland in gerend over slootjes heen en hebben daar een half uur op de grond gelegen om te zien hoe die turk de hele tijd langs reed.

Vriend van me heeft sinds half jaar zijn rijbewijs en kwam dan af en toe langs om ff ritje te maken en rondje boulevard te maken. Maar een keer op tussendoorweg zat die gek zijn whatsapp te lezen en stopt een auto voor ons vanuit het niets, ik ****ing schreeuwen en blerren dat is moest remmen toen ik hem sloeg remde hij uit reflex en stonden we srs 1 cm voor die auto stil.


Ook nog een keer mijn broertje gered van de dood, ik zie alles nog zo voor mijn neus afspelen.
Het sneeuwde like phuck en wij waren ff gaan sleeën op de plaatselijke slee heuvel. Op de terugweg liepen we langs de gewone weg en komt er vanuit het niets een auto met volle snelheid met zijn zijkant naar ons toe gegleden.
Dat ding was volledig out of control. Ik liep een paar meter voor mijn broertje uit en ik zag die auto dus aankomen.
Alsof alles toen in slow-motion ging sprong ik naar mijn broertje en gooide hem opzij en dook toen zelf ook weg. Auto denderd er langs en kwam later tot stilstand.
Het vage was dat mijn broertje helemaal flipte en die auto deur probeerde open te trekken. Vrouw die erin zat was scared as phuck en ging er weer vandoor.
Minuut later was ik weer bij reden vatbaar en kon ik alleen maar denken, WTF just happened.
 
Laatst bewerkt:
We hadden een schiet gevecht georganiseerd, west tegen noord, 21 kogels opgevangen dat was echt een bijna dood ervaring. pfu
 
Ooit met mijn fiets tegen een geparkeerde vrachtwagen gereden tegen redelijke snelheid (had hem niet gezien, don't ask :p). 2 grote kappen in mijn hoofd. Bij de grootste kon je volgens mijn pa mijn schedel zien, maar die was blijkbaar net niet geraakt, anders schedelbreuk.
Ik had een vrij zware schooltas op mijn rug. Na de aanrijding viel ik (uiteraard) van mijn fiets, maar de fiets bleef gewoon recht staan, zat helemaal in de truck gereden. Enige wat ik zelf voelde, was een doffe klap tegen mijn hoofd. Het regende, maar ik had het gevoel dat er meer "regen" van mijn hoofd kwam dan normaal kon zijn, dus ik voelde even en merkte toen dat mijn handen vol bloed hingen. Om terug recht te gaan staan, vond ik de kracht niet door die zware schooltas. Ik ben toen dan maar beginnen om hulp roepen. Ik moet ook enkele keren het bewustzijn verloren zijn, denk ik, want ik herinner het me maar in flarden.
Desondanks dat ik op de zijkant van een drukke steenweg lag waar constant auto's langs rijden, met een fiets naast mij die in de truck gedrukt zat, stopte er niemand. Na een tijd heb ik me met wat moeite van de schooltas ontdaan, en ben ik zelf richting het dichtsbijzijnde huis gekropen om daar aan te bellen. Gelukkig waren die mensen thuis, want als ik op die oprit terug buiten bewustzijn gegaan was, lag ik uit het zicht van de voorbijrijdende auto's.

Kon veel misgegaan zijn, maar ik ben er vanaf gekomen met een groot litteken op mijn hoofd en een weekje hersenschudding :)
 
Back
Naar boven