XXL Nutrition

Breaking News Pre-Workouts voor weggeef prijzen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Body en Fitshop Jullie zijn de beste qua prijs,kwaliteit en service!

Is het mogelijk om een product te retourneren? hij is wel geopend

Kan je een geopend blikje tonijn bij de supermarkt retourneren?
 
2 potten wake the freak een een pot creatine besteld, kon het niet laten staan:)
 
Goed bezig deze actie's houden je aan het bestellen haha.
 
Iemand ervaring met WTF?
 
Body en Fitshop Jullie zijn de beste qua prijs,kwaliteit en service!

Is het mogelijk om een product te retourneren? hij is wel geopend
Geopende producten kun je helaas niet retourneren.
2 potten wake the freak een een pot creatine besteld, kon het niet laten staan:)
Bedankt, absoluut een goede koop :)

Wake the Freak loopt echt enorm goed. Absoluut een aanrader voor iedereen die kennis wil maken met een pre-workout of wil afwisselen.

Ralf
 
Gisteren 2 potten WTF besteld, en 2 potten Tested voor een vriend en mij samen.
Ben benieuwd, voor die paar euro kan je er iig geen buil aan vallen :cool:
 
Gisteren 2 potten WTF besteld, en 2 potten Tested voor een vriend en mij samen.
Ben benieuwd, voor die paar euro kan je er iig geen buil aan vallen :cool:

Dank je, voor de order:) Zo denken veel mensen erover, het is nogal DRUK hier:)


***B&F Superacties***
 
gisteren ook maar eens een pot WTF besteld. Kan je zeker niet laten staan voor die prijs.

Ben er erg benieuwd naar!
 
gisteren ook maar eens een pot WTF besteld. Kan je zeker niet laten staan voor die prijs.

Ben er erg benieuwd naar!

Dank voor je bestelling!:cool:

- Eldert
 
Ook gisteren een pot WTF besteld vandaag binnen gekregen, was erg nieuwsgierig dus viel de pot half uit me handen, dus ipv 30 shake`s zouden het er 25 / 28 worden ahaha:P
gelukkig viel het potje niet helemaal om!

Morgen eerste train dag met WTF, was der alleen nog niet achter welke verhouding (qua water)

Graag hoor ik de reactie :)
 
WTF is redelijk, noxipro of 1MR van BPi zijn beter, maar zijn ook "ultra concentrated"
 
Body en Fitshop Jullie zijn de beste qua prijs,kwaliteit en service!

Is het mogelijk om een product te retourneren? hij is wel geopend

Geopend is dat helaas een lastig verhaal.. Je kan me PMen voor meer info!;)

- Eldert
 
Ik begin me al net een vrouw te voelen, denk dat ik straks ook gelijk maar een bikini ga kopen.

idd, ik ben verslaafd aan de aanbiedingen van B&F.

---------- Post toegevoegd Wed 11 Jul 2012 om 20:45 ----------

Iemand ervaring met die Tested-preworkout??
 
Oke dus als je iets wil ruilen, wat je hebt opgemaakt, moet je bij eldert wezen :D
Staat genoteerd :P

Haha geopend retourneren zit er helaas niet in:D

- Eldert
 
ook benieuwd naar WTF ervaringen

Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!

Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.

Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.

Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:45 ----------

Body en Fitshop,

Hoeveel koolhydraten zitten er in die pannenkoeken per stuk trouwens? Ik zit namelijk op low-carb.
 
Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!

Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.

Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.

Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jul 2012 om 20:45 ----------

Body en Fitshop,

Hoeveel koolhydraten zitten er in die pannenkoeken per stuk trouwens? Ik zit namelijk op low-carb.

ik kreeg mijn 2 potten vandaag binnen en maakte 1 pot open om ff te kijken, maar het poeder zat ook vast aan elkaar, 1 grote massa is het???
 
Ik heb WTF bij bodyenfit besteld. Als je ervaring hebt met preworkouts zou ik meer dan 1 schep nemen. Ik werd er erg aggresief van. Lekker hard getraind.
Dit is een enorm pluspunt van het product!

Minpunten:
- Crash en moeilijk slapen 's nachts. Daarom zou ik hem niet te laat nemen. Persoonlijk zie ik een crash niet echt als een minpunt.
- Soms bittere en hete smaak. Leek wel alsof er chillipepers in zaten haha.
- Ik ben later gestopt omdat ik er wat misselijk van werd waardoor ik weer terug ging naar Jack3d. Ik zat op een gegeven moment op 3 scheppen.

Na 3 a 4 maanden wilde ik weer trainen op WTF omdat ik er zo hard op ga. Helaas was het product niet meer te gebruiken. Alles was aan elkaar geplakt. Mogelijk heb ik het in een te warme omgeving bewaard.

Al met al is het zeker een goed product en zeker voor zo'n prijs.

Zit er dan 1,3dim in? Daar reageer ik namelijk ook slecht op (crash, slechte slaap).
 
Back
Naar boven