AndroidHealthClinic

Breaking News Pre-Workouts voor weggeef prijzen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben toch best benieuwt naar dit product niet duur wel wat werk en je kan vooruit
 
Is de whey prijs omhoog gegaan ?
 
Bestelling gedaan!

Referentie nummer: 482017

Bedankt voor de mooie aanbiedingen!
 
Ja, ietsje. Doen we niet graag maar we konden helaas niet anders. (prijsverhogingen Volactive) We blijven nog steeds de voordeligste:)

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 18:56 ----------



Top! Jij bedankt voor de bestelling!:)

Pre-Workouts voor weggeef prijzen!!

Ik neem het jullie ook niet kwalijk, er zal vast een reden achter zitten;). Morgen de witte choco smaak bestellen:D
 
Ik neem het jullie ook niet kwalijk, er zal vast een reden achter zitten;). Morgen de witte choco smaak bestellen:D
Bij ons weet je in ieder geval wel dat je kwaliteit koopt. Je hebt geen bulkwhey uit China oid. Je weet bij ons altijd waar de eiwitten wegkomen (Carbery, Volactive of Fonterra) en daardoor weet je dat het goed is en je krijgt wat je besteld. Dat met heerlijke smaken, snelle service e.d. Op den duur is dat het ook waard!

Ralf
 
Ik had net Noxipro besteld, wat ik tot nu toe het beste pre-workout product vind. De aanbieding van Tested Nutrion pre-workout kon ik helaas niet laten liggen, en moet gezien de beperkte houdbaarheidsdatum eerst op.
 
Ik had net Noxipro besteld, wat ik tot nu toe het beste pre-workout product vind. De aanbieding van Tested Nutrion pre-workout kon ik helaas niet laten liggen, en moet gezien de beperkte houdbaarheidsdatum eerst op.

Dank je. Noxipro is de topfavoriet voor velen. Een echte klapper! Tested idd wel snel opmaken.:)
 
Hoor net op het nieuws dat de voedselprijzen gestegen zijn. En dat duurt meestal een half jaar :(
 
Back
Naar boven