Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Toch erg sterk op die DL hoor
 
Thanks!

UB

db press
8x22
8x24
8x26
6x28

chin ups
7xBW+12x3+3-1-1

cgbp
8x60
6x64
8x54

db row
8x34
8x38
6x40

db side raises
2x12x12
12x14 (semicheat)

ez-curl (ex.bar)
7x28+3x3 PR

ez-skullcrushers (..)
2x15x10

Note
Nauwelijks pijn gehad tijdens training, feelsgood. Nu weer terug kracht krijgen in presses en massa terugwinnen. Niet tevreden over chins, kracht wordt alleen maar minder.
 
Top dat het weer de goede kant op gaat, met een net volume op de db press.
De db side raises zien er goed uit, maar is het wel handig om daar mee te gaan cheaten gezien je blessures.
 
Top dat het weer de goede kant op gaat, met een net volume op de db press.
De db side raises zien er goed uit, maar is het wel handig om daar mee te gaan cheaten gezien je blessures.

Ga je door te cheaten niet eerder een blessure uitlokken of erger maken?
 
Top dat het weer de goede kant op gaat, met een net volume op de db press.
De db side raises zien er goed uit, maar is het wel handig om daar mee te gaan cheaten gezien je blessures.

Ga je door te cheaten niet eerder een blessure uitlokken of erger maken?

Helemaal waar, maar heb t eigenlijk beetje voor mezelf opgeschreven. Met semicheat bedoel ik dat ik de laatste rep of de 2 laatste met iets mindere vorm heb dus mijn lichaam is dan naar voren gebogen heeft verder niks met de hoek te maken die me arm maakt.

Ik ben niet gek dat ik het voormezelf erger ga maken :D
 
Hoe bevalt LB/UB je tot nu toe trouwens? Mooi dat je weer fatsoenlijk kunt trainen ;)
 
Hoe bevalt LB/UB je tot nu toe trouwens? Mooi dat je weer fatsoenlijk kunt trainen ;)

Tot nu toe prima. Elke week ub/lb afwisselen is wel fijn, maar kijken hoe met de gains gaan want ub (chest/shoulder bv) is nog wel te beperkt imo om te groeien.

Ja, eindelijk een prima cgbp zonder pijn. Wel heb ik na de training, wanneer spier kouder wordt, nog steeds een irriterende pees wat pijn doet denk dat t nog wel even tijd nodig heeft. Ga maar weer eens aan de ice pack.
 
Mooi dat je weer bijna pijnloos kan trainen brah!!
 
Wanneer heb je pics?? Ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat. Heb je log dikke half jaar niet meer ingekeken.
 
Mooi dat je weer bijna pijnloos kan trainen brah!!

Ja bijna, nog even doorbijten!

Wanneer heb je pics?? Ben wel benieuwd hoe je er nu bij staat. Heb je log dikke half jaar niet meer ingekeken.

Dunno, afgelopen jaar niet veel gegained door omstandigheden. Na mijn blessure ga ik op vakantie als studiejaar begint dan begin ik weer bij nul en dan zal ik wel pics schieten dan pak ik wel snel mijn verloren massa terug.
 
LB2

rdl
12x80
12x84
12x90

leg press (PL)
12x260
12x280
12x300 PR

lying leg curl
10x50+2x3

db split squats
12x28
2x12x32

standing calf raise
3x12x110

Note
Goed.
 
Mooi die progressie in je leg-press bro ;)
 
Mooi die progressie in je leg-press bro ;)



Thanks man! Ik heb de indruk dat benen beginnen te groeien en dat zonder back squats. Moet keer ff meten om progressie bij te houden sinds knieblessure heb ik benen beetje verwaarloosd, omdat ik niet elke week een vast schema hield.


+1, sterke press!
Hoe gaat het met de blessure?

Thanks, gaat beter! Heb eindelijk na een lange tijd spierpijn in me pecs, feelsgood.
 
UB1

db press
8x24
8x28
6x30

chin ups
6xBW+10kg+3x2-1

cgbp
6x65
8x60
8x54

db row
8x40
5x46 PR/pfieuw heavy, er is helaas geen kleinere stap. Vorm was niet geweldig, onderrug is sore nu.
8x34

db side raises
2x12x12
12x14

ez-bar curl (ex.bar)
7x28+3x2

skullcrushers (ex.bar)
2x15x14

Note
Heavy rows hebben tol geeist, het voelde wel lekker tijdens training en nergens last van maar nu echt pijnlijk bij arm. Stupid me, maar tis een les voor me.

Ik train nu bij een andere gym, waar ik vorig jaar in de zomer ook heb getraind, her en der zijn dingen wat veranderd. Plek om te deadliften bijv. kijken hoe en wat deze week dus. Mijn onderrug voelt ook niet zo lekker.

Ik schiet missen wel binnenkort wat pics @ nieuwe gym.
 
Nette pr erbij. Doe wel rustig aan ivm je blessure

En doe pics morgen
 
Thanks bro

LB

deadlift
4x134
6x144 (straps)

leg press (PL)
3x12x200

lying leg curl (PL)
11x40+3x3

db split squats
12x12
12x14
12x16

Note
Doel dl niet gehaald 6 rsp 8 reps, maar had ook nog last van lowerback door db rows en niet herstelde hamstring. Dus volgende week gewoon weer verhogen. Verder was LP en curl improviseren vanwege nieuwe apparaten, kon wel zwaarder bij curl. Vandaag wel goed boven onderhoud gegeten om te herstellen.
 
Hey Mister Revalidatie, doe eens pics dan :) Hows life?
 
UB2

db press
8x26
7x28 - 1 rep overgehouden
8x30

chin ups
10xBW+3x3-1

cgbp
6x68
8x60
8x54

db rows
8x34
2x7x38

bent over lateral raise
3x12x10

curl (ex.bar)
10x24+3x3

skullcrushers (ex. bar)
2x15x14

Note
Een reset gedaan bij chinups volgens het 10/8/6 systeem. Db row rustig aan gedaan in verband met onderrug.

Hey Mister Revalidatie, doe eens pics dan :) Hows life?

Bro! Probeerde vandaag te maken, maar niet echt succesvol. Maar is onderweg. Gaat goed, behalve dat herstel uberlang duurt wordt er gek van. Tis nu vooral na training de pijn. Hoe gaat bij jou verder?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven