MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Heeft borstbroer synthol gespoten in zijn armen? Wel goed bij getrokken.
 
Nee das gewoon de pomp en roided up van zijn 100000ste kuur.
 
Ja precies, echt triest. Net als die Feyoso lol.
 
Haters gonn' hate

Wel grappig hoe sommige Zyzz / de aesthetic crew afbreken terwijl ze zelf alleen kunnen dromen van zo'n fysiek.
 
Ik denk dat het voor de meeste gaat op de manier waarop ze het fysiek hebben gekregen.
 
Ik denk dat het voor de meeste gaat op de manier waarop ze het fysiek hebben gekregen.

Ja en 99% van de personen die hier posten hebben niet eens wat research gedaan hoe ze het bereikten of weten niks van hun af en toch geven ze commentaar.
Wat ik las over Zyzz is vooral dat hij heel strict at en trainde...

STILL MIRIN'
 
Lawl, als je denkt dat je dit bereikt met alleen strikt eten en trainen, leef je echt in een droomwereld :roflol: Zijn al meerdere screenshots voorbij gekomen waaruit blijkt wat ze gebruikt hebben.. Volgens mij zijn ze al begonnen met kuren, voordat ze een goede basis hadden :rolleyes:
 
het feit dat ze op vroege leeftijd zonder goede basis zijn gaan gebruiken , neemt niet weg dat het alsnog veel inspanning en moeite kost om zo'n fysiek te krijgen. dat je gebruikt betekent niet dat je meteen een buffel wordt terwijl je op je luie reet zit tv te kijken.
 
l.jpg

zyzz voor das steroids
 
Lawl, als je denkt dat je dit bereikt met alleen strikt eten en trainen, leef je echt in een droomwereld :roflol: Zijn al meerdere screenshots voorbij gekomen waaruit blijkt wat ze gebruikt hebben.. Volgens mij zijn ze al begonnen met kuren, voordat ze een goede basis hadden :rolleyes:

het feit dat ze op vroege leeftijd zonder goede basis zijn gaan gebruiken , neemt niet weg dat het alsnog veel inspanning en moeite kost om zo'n fysiek te krijgen. dat je gebruikt betekent niet dat je meteen een buffel wordt terwijl je op je luie reet zit tv te kijken.

dafuq is wrong with u

5a4.jpg
 
Ze hebben allemaal een prima fysiek, met of zonder aas maakt mij niet uit. Maar dat er van die jochies achteraan blijven hobbelen of ze helemaal geweldig zijn maakt het zo triest.
 
weet je zeker dat pre roidz echt pre roidz is?
 
Lame excuus. Zo kun jij weer zeggen; de meeste doen het met aas, dus zyzz ook.

ik denk alleen dat hij op die eerste foto ook al aan de roids zat, thats it
 
Back
Naar boven