AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Lol echt grappig wat voor onzin jij allemaal uitkraamt...
De enige die het over 'kuurtjes' etc hebben zijn de haters.

Jij hebt gewoon een gigantische plaat voor je hoofd, klein kind. :) je kunt er gewoon niet tegen dat de realiteit waar jij in geloofd niet zo geweldig is als je denkt. Waarom zou je anders iets proberen te verdedigen wat niet te verdedigen valt.

Gewoon een roider die schijt had aan alles en op jonge leeftijd overleed aan een OD cocaïne. En dat bewonder jij. Vet cool man.
 
Unstoppable. Zyzz is ook qua fysiek mijn voorbeeld, maar die redenering dat ik dan meteen met kuurtjes wil beginnen is onzin. Beetje over een kam scheren vind ik dat. Vind mezelf een sick cunt als ik er enigszins ook bij in de buurt kom zonder AAS.
 
Ik noem toch ook niet jouw naam, maar durf te wedden dat er genoeg jonkies zijn voorbeeld nemen hoor. Zo gaat dat nou eenmaal bij gehypete personages. Niks mis met een voorbeeld/streeffysiek hebben hoor. En ik zou 10x meer respect hebben voor jou als je er natty bij in de buurt zou komen qua massa/vet% :)
 
Ik noem toch ook niet jouw naam, maar durf te wedden dat er genoeg jonkies zijn voorbeeld nemen hoor. Zo gaat dat nou eenmaal bij gehypete personages. Niks mis met een voorbeeld/streeffysiek hebben hoor. En ik zou 10x meer respect hebben voor jou als je er natty bij in de buurt zou komen qua massa/vet% :)
qua massa wil wel maar vet % :o
 
Jij hebt gewoon een gigantische plaat voor je hoofd, klein kind. :) je kunt er gewoon niet tegen dat de realiteit waar jij in geloofd niet zo geweldig is als je denkt. Waarom zou je anders iets proberen te verdedigen wat niet te verdedigen valt.

Gewoon een roider die schijt had aan alles en op jonge leeftijd overleed aan een OD cocaïne. En dat bewonder jij. Vet cool man.

U mad?

En lol al die hypothesen als ' de realiteit waar jij in geloofd blabla' wtf man Zyzz is gewoon een irl troll. Je neemt het veel te serieus... Ik kon genieten van zijn vids en vond zijn fysiek prachtig. De rest waar jij je allemaal druk om maakt zoals hoeveel hij gekuurd zou hebben, dat laat me koud.
 
Ik zeg nergens dat zijn fysiek niet mooi is/was . En ik heb ook wel gelachen om die vids hoor. Maar vind t gewoon overdreven hoe de fanboys hem de hemel in prijzen voor zijn zogenaamde dedication en prestaties :o
 
Sorry, vind het nog steeds niet veel voorstellen. Frame is heel goed maar voor hoeveel die kuurde kan iedereen dit makkelijk evenaren. (zonder de aesthetics :))

Nog steeds niet snappende waarom jullie hem verdedigen / miren.

Maja, moet je eens voorstellen dan, hij heeft zoveel gekuurd en heeft alleen dit bereikt.

Kan je je voorstellen hoever hij was geweest als hij helemaal niet gekuurd had, misschien 50% van wat hij nu was. Niet iedereen heeft epic genetics man, 98% van de bevolking niet. Zie wel gebeuren dat hij dan na 7-8 jaar natty trainen nog steeds niet zon fysiek bereikt had...
Van wat ik heb gelezen was hij iig aardig dedicated in dieet en training...dus daar zal het niet aan gelegen hebben
 
Maja, moet je eens voorstellen dan, hij heeft zoveel gekuurd en heeft alleen dit bereikt.

Kan je je voorstellen hoever hij was geweest als hij helemaal niet gekuurd had, misschien 50% van wat hij nu was. Niet iedereen heeft epic genetics man, 98% van de bevolking niet. Zie wel gebeuren dat hij dan na 7-8 jaar natty trainen nog steeds niet zon fysiek bereikt had...
Van wat ik heb gelezen was hij iig aardig dedicated in dieet en training...dus daar zal het niet aan gelegen hebben

jaaa, dedicated was die zeker.. vandaar die kapot is gegaan aan overdosis drugs. :rolleyes:
 
jaaa, dedicated was die zeker.. vandaar die kapot is gegaan aan overdosis drugs. :rolleyes:
No offence, maar neems een kijkje in het drugstopic.
Genoeg mensen die trainen en eten en drugs gebruiken(recreatief)

Ken ZAT grote dedicated gasten die af en toe wat drugs gebruiken. Zyzz had het pech dat hij een hartconditie had...
 
Nooo Mjita, nu weten ze het allemaal :(
 
Maja, moet je eens voorstellen dan, hij heeft zoveel gekuurd en heeft alleen dit bereikt.

Kan je je voorstellen hoever hij was geweest als hij helemaal niet gekuurd had, misschien 50% van wat hij nu was. Niet iedereen heeft epic genetics man, 98% van de bevolking niet. Zie wel gebeuren dat hij dan na 7-8 jaar natty trainen nog steeds niet zon fysiek bereikt had...
Van wat ik heb gelezen was hij iig aardig dedicated in dieet en training...dus daar zal het niet aan gelegen hebben

Dedicated in eten en trainen zijn ook een groot gros mensen hier... Die worden toch ook niet geworshipped door fanboys. Dat hoort nou eenmaal bij bodybuilding.

Recreatief drugs gebruik moet kunnen. :)
 
Nooo Mjita, nu weten ze het allemaal :(


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


**** it man, mensen moeten niet zo paranoia doen om een beetje drugsgebruik, kans is groter dat je omkomt in een auto ongeluk dan van een pilletje

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 00:32 ----------

Dedicated in eten en trainen zijn ook een groot gros mensen hier... Die worden toch ook niet geworshipped door fanboys. Dat hoort nou eenmaal bij bodybuilding.

Recreatief drugs gebruik moet kunnen. :)
Begrijp ik, bedoel alleen maar te zeggen dat hij misschien wel echt shitgenetics had om spier te bouwen. Want kijk, hij trainde in totaal al 4/5 jaar. Dus het duurde hem 4/5 jaar om een dergelijk fysiek te bouwen met AAS, dan komt bij mij de vraag naar boven, hoe lang had hij er wel niet over gedaan om het naturel te doen?
 
Niemand doet hier paranoia over recreatief drugs gebruik..Geen idee waar je dat vandaan haalt? Overigens is er wel een verschil tussen het nemen van een pilletje wat jij aanhaalt en 't nemen van een overdosis.

Maar de combinatie van zware medicatie (AAS) en drugs is gewoon een fakking retarded combination.. Of wilde je zeggen dat dat niet zo is?

Dat jij zat 'grote dedicated gasten' kent die ook recreatief drugs gebruiken zegt overigens helemaal niks.
 
Niemand doet hier paranoia over recreatief drugs gebruik..Geen idee waar je dat vandaan haalt? Overigens is er wel een verschil tussen het nemen van een pilletje wat jij aanhaalt en 't nemen van een overdosis.

Maar de combinatie van zware medicatie (AAS) en drugs is gewoon een fakking retarded combination.. Of wilde je zeggen dat dat niet zo is?


Dat jij zat 'grote dedicated gasten' kent die ook recreatief drugs gebruiken zegt overigens helemaal niks.
No argument there
 
Ik zie ook niemand zonder shirt aan :p. Maar seriues, k zie em niet.
 
iets voor 6 minuten kijk dan tegoei jonge !11!!!!11!!!1 Zyzz heeft een zwart tshirt aan en is daar nog vies ecto. staat bij da lekker wijf met haar strak wit shirtje aan en zwarte haren die zo soepel shuffled over de vloer. Wat overigens de ex van zyzz was heb ik vernomen.
 
Back
Naar boven