XXL Nutrition

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
30 kg presses is erg goed ondanks je een blessure hebt hoor

Thanks bro, moest het helemaal opnieuw opbouwen vanaf 16kg. Mijn pr ligt ergens rond 8x34, die kracht en massa moet snel terug. Zolang de pijntjes wegblijven en keer genezen komt het goed.
 
Bro! Probeerde vandaag te maken, maar niet echt succesvol. Maar is onderweg. Gaat goed, behalve dat herstel uberlang duurt wordt er gek van. Tis nu vooral na training de pijn. Hoe gaat bij jou verder?

Ja kan ik me voorstellen man, zou er ook gek van worden. Maar volgens mij zit de consistentie er wel redelijk in toch ondanks de vakantie? Hier istie wel chill, weekje wildkamperen in Italië en Zuid-Frankrijk, tegekke foto's gemaakt en totaal niet met trainen/eten bezig geweest. Vanmorgen gewoon op 79kg ingewogen en vandaag 2 wendler 5/3/1 dagen gemaakt :p Zondag wss weer twee en dan weer een weekie weg. Ben veel weg in de vakantie maar nooit langer dan een week achter elkaar :)
 
Ja kan ik me voorstellen man, zou er ook gek van worden. Maar volgens mij zit de consistentie er wel redelijk in toch ondanks de vakantie? Hier istie wel chill, weekje wildkamperen in Italië en Zuid-Frankrijk, tegekke foto's gemaakt en totaal niet met trainen/eten bezig geweest. Vanmorgen gewoon op 79kg ingewogen en vandaag 2 wendler 5/3/1 dagen gemaakt :p Zondag wss weer twee en dan weer een weekie weg. Ben veel weg in de vakantie maar nooit langer dan een week achter elkaar :)

Ja ik vind ub/lb wel een heel fijn schema, als ik tijd heb schroef ik het op na 4 dagen maar ligt beetje aan komend studiejaar.

Ik ben binnenkort ook wel even weg denk ik, wil in ieder geval de massa terug die ik verloren heb en misschien ga ik eind juli nog snel 2 weken cutten maar ligt ook aan blessure voor herstel heb ik food nodig.

Haha ja las ik in je log goed bezig man, ach ja deze weken gewoon relaxen en dan erna weer vol knallen! Heb je bb poses gedaan? Fuark.
 
LB1

deadlift
3x138
6x148 (straps)

leg press (PL)
12x210
2x12x200

lying leg curl (PL)
10x14+3x3-1

db split squats
12x14
12x16

standing calf raises
3x12x110

Note
Aardig, wel vrij intensief.

-------------------------------------

Ik ben van plan om i.p.v. 3 daagse split naar 4 daagse ub/lb split te gaan de komende 2-3 weken, maar dat moet ik even kijken wat mijn blessure ervan vindt.

Ook wil ik voordat studie begint (of voordat vakantie begint) denk rond mid augustus het PSMF dieet van Lyle Mcdonald proberen voor 7-10 dagen.

Het houdt kort in:
- 2,5-3gr eiwitten per kg lichaamsgewicht
- no carbs en enkel essentiele vetten (6gr visolie)
- vitamines en mineralen (supplement)
- wat groenten voor verzadiging en vezels

Dan zit ik >50% onder mijn behoefte hele week lang dan verwacht ik geen vvm te verliezen door hoge eiwitinname in combinatie met krachttraining. Ik wil dan naar de 10% heen, als ik na die week niet tevreden ben doe ik of een full dieet break of refeeds en plak ik een week erbij. Wel houd ik IF aan natuurlijk.

Dan train ik ook niet meer op ub/lb split maar switch ik naar fullbody 2/3x in de week.
 
Nice train bro!
Wat die voeding betreft, ik weet niks van de methode af maar je kan het vergelijken met mijn laatste week nu.
Hoog in eiwitten > laag in carbs > vetten ga jij nog lager in als ik het goed begrijp..
high/med/low lijkt me een betere keuze en dan aanpassen naar jouwn gevoel.

just my 2 cents
 
Nice reps op die 148 KG DL bro, werkt dat PSMF dieet zonder refeed ?
 
Nice train bro!
Wat die voeding betreft, ik weet niks van de methode af maar je kan het vergelijken met mijn laatste week nu.
Hoog in eiwitten > laag in carbs > vetten ga jij nog lager in als ik het goed begrijp..
high/med/low lijkt me een betere keuze en dan aanpassen naar jouwn gevoel.

just my 2 cents

Thanks man. Haha ik ken je voeding, klopt met betrekking tot vetten.
Lichaam heeft naast eiwitten, vitamines/mineralen, essentiele vetten niks anders nodig om te overleven. In principe is het een crashdieet, maar je hebt ook pro's die dan een week of 2 dit doen. Ligt net maar aan je vetpercentage hoe lang je dit kan doen.

Haha carb cyclen is niet mijn ding. Dit heb ik ondervonden tijdens mijn eerste cut, dikke faal. Tweede cut met IF recomp ging vele malen beter.

Nice reps op die 148 KG DL bro, werkt dat PSMF dieet zonder refeed ?

Thanks bro. Ja werkt prima, maar je kan het natuurlijk niet te lang doen. Heeft voornamelijk te maken met leptine, als goed is ben je wel bekend met de term door ud2, als je lager in vp zit neemt dit af in het lichaam waardoor je stofwisseling langzamer gaat en nog dieper moet, maar dat is met PSMF niet echt praktisch.

Na 7-10 dagen verwacht ik rond 10-12% zitten, dan dus refeeds of een dieet break waar ik weer een week op onderhoud ga zitten.

Tis wel een heel zwaar dieet moet nog even goed overwegen, maar de ervaring lijkt me erg leerzaam.

Voor meer info over dit dieet:
http://www.victormooren.com/2012/05/maximaal-vet-verliezen.html

Boek van Lyle staat online op een server:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ok nice, zal het boek es uitdraaien dan heb ik nog wat te lezen tijdens m'n vakantie.
Maar in principe verschilt het dan niet gek veel van UD 2.0 met uitzondering van het geheel schrappen van de carbs en een kortere refeed.
Heb dit trouwens de laatste week ook zo gedaan, maar dan alleen wel alleen wat dextrose tijdens m'n workout (20 carbs) en een langere carb-load na 4 dagen.
 
Dat is inderdaad het grote verschil (en dat er echt nauwelijks vet wordt gegeten). Je bevindt je ook in een ketose door dagen no-carb, ben benieuwd hoe de trainingen dan zullen gaan.
 
Dat is inderdaad het grote verschil (en dat er echt nauwelijks vet wordt gegeten). Je bevindt je ook in een ketose door dagen no-carb, ben benieuwd hoe de trainingen dan zullen gaan.
niet veel soeps bro!
 
Dat is inderdaad het grote verschil (en dat er echt nauwelijks vet wordt gegeten). Je bevindt je ook in een ketose door dagen no-carb, ben benieuwd hoe de trainingen dan zullen gaan.
zou een pre workout nemen man , trainingen gaan zkr k*t worden
 
Ben benieuwd bro, nocarbweek klinkt heftig, ben benieuwd hoe je trainingen gaan. Met wat voor voedsel wil je aan zoveel eiwit komen? Ik zou gek worden van dergelijke hoeveelheden kwark, tonijn en whey.
 
Ben benieuwd bro, nocarbweek klinkt heftig, ben benieuwd hoe je trainingen gaan. Met wat voor voedsel wil je aan zoveel eiwit komen? Ik zou gek worden van dergelijke hoeveelheden kwark, tonijn en whey.
kwark is al 50 g eiwit, makkelijk imo
 
Ben benieuwd bro, nocarbweek klinkt heftig, ben benieuwd hoe je trainingen gaan. Met wat voor voedsel wil je aan zoveel eiwit komen? Ik zou gek worden van dergelijke hoeveelheden kwark, tonijn en whey.

Ik heb met vorige cut paar dagen no carb gezeten, trainde ook maar 2-3x (ivm blessure en tentamens) toen deed ik wel refeeds.

Die nocarb dagen zijn persoonlijk easy, maar ook no fat dat is wel zwaar op rust want dat geeft je wel energie en verzadiging.

Vraag me ook af hoe ik ben na een training zonder carbs te eten.

Misschien dat ik het plan veeg van tafel en gewoon een IF cut doe met refeeds en op rustdag 50% onder onderhoud. Maar dat duurt wel langer.

Haha ja, maar aan eiwitten kom je wel snel aan denk ik zoals littledaddy al zei. Gewoon 400-500gr kipfilet, casseine, pangafilet, whey, ei-eiwitten, kogelbiefstuk etc
 
trainingen gaan wel aardig zie ik. No Carb + No Fat = No life brah:) berekend volgens de wet van bartje uiteraard
 
Ik ben benieuwd brah, niet bang voor spierverlies of dat je zo weinig energie hebt dat je niet meer behoorlijk kan trainen?
 
trainingen gaan wel aardig zie ik. No Carb + No Fat = No life brah:) berekend volgens de wet van bartje uiteraard

Haha, eens aankijken!

Ik ben benieuwd brah, niet bang voor spierverlies of dat je zo weinig energie hebt dat je niet meer behoorlijk kan trainen?

Op papier zou ik nauwelijks vvm moeten verliezen, vooral omdat het een korte termijn is van 7-10 dagen. Daarbij eet ik dus ruim voldoende eiwitten en tijdens het dieet zullen er 2-4 trainingsessies zijn in totaal d.m.v. fullbody met hoge intensiteit en low volume puur voor spierbehoud.

Ik weet het nog niet zeker hoor, maar wil het even op papier hebben. Tis een experiment en ik zal het (uitvoerig) loggen misschien dat er mensen geïnteresseerd zijn in het dieet door mijn ervaring (of niet). Eerst nog 2-3 week door recompen en hopen dat ik tot die tijd van blessure af ben.

Of anders gewoon toch weer een IF cut zoals jij het doet.

no carbs no fat? :S aware me bro

Ja zoals ik op vorige pagina zei, lichaam heeft om te overleven niet meer nodig dan eiwitten, essentiële vetten, vezels in zekere zin en vitamines/mineralen. Op de vorige pagina staan ook 2 links van schrijvers over dit dieet.
 
LB1

db press
8x28
7x30
6x32

db row
8x34
2x8x36

cgbp
4x70
8x60
8x50

chinups
8xBW+3x2

seated db side raises - strikt as **** evenwijdig aan de grond
12x7
2x12x8

curl (ex.ezbar)
8x28+3x3

skullcrushers (ex.ezbar)
2x15x14

Note
Chins vielen zwaar, omdat ik rows eerst deed. Ik heb nu voor het eerst veel minder last van schouder/biceppees, denk dat het te maken heeft door de rows en light raises dit maal niet met duimen/armen naar binnen, maar evenwijdig aan de vloer. Db press bijna terug op niveau.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven