MuscleMeat

Anabolen vrij verkrijgbaar in Lorret de Mar of omstreken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rikh

Novice
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
87kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik heb een vraag ik weet niet of ik het hier goed plaats. Maar ik ben op vakantie in Lorret en ik vroeg mij af of hier in de apotheek Test E te verkrijgen is. Gewoon een klein aantal.

Iemand die hier ervaring mee heeft of dat mogelijk is of niet? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

Mvg


****nee sorry julllie begrijpen mij niet, het is niet voor mee te nemen. Maar ik zit in een kuur en durfde de spullen niet mee te nemen. Ik moet maar 2 injects zetten sorry dat ik onduidelijk was*****
 
Laatst bewerkt:
Kost hier in NL maar een paar tientjes, dus wat zul je je druk maken?
 
Wat carbonfibre zegt een paar tientjes hier in NL dus don't take the risk
 
gewoon zo een neger vragen die ook horloges verkoopt
 
  • Like
Waarderingen: tl21
Heb er geen sportschool gezien dus aas zul je er ook niet zo gemakkelijk kunnen krijgen gok ik.
 
In bulgarije was het iig te koop bij de lokale apotheek hehehe ;) Clen voor 3 euro, nolvadex voor 10 euro, allemaal pharm grade. De beste vrouw vroeg me of ik geen test-e wilde kopen toen ik vroeg naar wat ibuprofen... Lang leve de voormalige Oostbloklanden. Helaas is Franco in Spanje al té lang weg om dergelijke praktijken daar ook te laten plaatsvinden :D
 
nee sorry julllie begrijpen mij niet, het is niet voor mee te nemen. Maar ik zit in een kuur en durfde de spullen niet mee te nemen. Ik moet maar 2 injects zetten sorry dat ik onduidelijk was
 
Ik heb al vials en spuiten en 10+ doosjes nolva en proviron vanuit thailand meegenomen en naar turkije ookal mela en insulinespuiten. In je koffer en geen probleem (bij mij althans)
 
Ik heb al vials en spuiten en 10+ doosjes nolva en proviron vanuit thailand meegenomen en naar turkije ookal mela en insulinespuiten. In je koffer en geen probleem (bij mij althans)

Dat je dat risico neemt... Als je daar vast komt te zitten is je leven voorbij :o
 
Maar dat gebeurt niet waarom zou dat gebeuren.
Drugs zijn nog altijd geen medicijnen hoor.
Ken zat mensen die gewoon alles in de koffer steken zelfs vanuit china.
 
Hallo,

Ik heb een vraag ik weet niet of ik het hier goed plaats. Maar ik ben op vakantie in Lorret en ik vroeg mij af of hier in de apotheek Test E te verkrijgen is. Gewoon een klein aantal.

Iemand die hier ervaring mee heeft of dat mogelijk is of niet? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt.

Mvg


****nee sorry julllie begrijpen mij niet, het is niet voor mee te nemen. Maar ik zit in een kuur en durfde de spullen niet mee te nemen. Ik moet maar 2 injects zetten sorry dat ik onduidelijk was*****

Jij bent 10 jaar achter. Dacht je nu echt dat je in Spanje test enanthaat kon krijgen zonder voorschrift. Nolvadex, clomid dat wel. En twee jaar geleden kreeg ik bij sommige apothekers ook proviron. Ik weet niet of dat nu nog zou gaan. En waarom durf je geen test mee naar ginder nemen. Jij komt omdat het een EU vlucht is, niet eens langs de douane. Je moet het wel niet in je handbagage steken.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:44 ----------

Dat je dat risico neemt... Als je daar vast komt te zitten is je leven voorbij :o
Wat weet jij daarvan. Ik durf te wedden dat je niemand kent die in Spanje in de bak heeft gezeten. Ik weet daar per ongeluk wel wat meer over maar ga daar verder niet op in. In Spanje is het niet erger dan in Belgie. Spanje is Zuid-Amerika niet.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jul 2012 om 17:48 ----------

Ik heb al vials en spuiten en 10+ doosjes nolva en proviron vanuit thailand meegenomen en naar turkije ookal mela en insulinespuiten. In je koffer en geen probleem (bij mij althans)
Maar dat is nog iets anders vermits je langs douane passeert. Van Spanje naar Belgie zie je niet eens douane. 't Is dus nog veel minder geriskeerd. En als je de douane op de Spaanse luchthavens als is bezig gezien hebt. Veel goesting om te werken hebben die niet. Ik ben al een paar keer naar Afrika gevlogen via Madrid. Dan moet ik ginder wel door de douane. Die bekijken dat scherm van die scanner nog niet eens als je valies erdoor gaat.
 
Wat weet jij daarvan. Ik durf te wedden dat je niemand kent die in Spanje in de bak heeft gezeten. Ik weet daar per ongeluk wel wat meer over maar ga daar verder niet op in. In Spanje is het niet erger dan in Belgie. Spanje is Zuid-Amerika niet.

Strong reading skills, ik quote iemand die zei dat hij aas mee had in Thailand... Daar wil je echt niet zitten hoor.
 
Over Strong reading skills gesproken.. Hij nam aas mee VANUIT Thailand ;)
 
Heb er geen sportschool gezien dus aas zul je er ook niet zo gemakkelijk kunnen krijgen gok ik.
heb je niet goed gekeken, dat grote hotel wat verder de heuvel op, 2km van het strand.. Wel 10euro/dag 35/weekly
 
Maar dat gebeurt niet waarom zou dat gebeuren.
Drugs zijn nog altijd geen medicijnen hoor.
Ken zat mensen die gewoon alles in de koffer steken zelfs vanuit china.

Straffen voor AAS smokkel zijn ws veel lager dan voor hard drugs (ook vanwege de kleinere hoeveelheden / eigen gebruik), maar ik zou toch maar eens checken wat nu juist het risico is dat je neemt qua boete of misschien celstraf. Als je ooit het programma "Locked Up Abroad" hebt gezien begrijp je wel waarom. ;)
 
heb enkele jaren geleden in barcelona wat apotheken afgelopen,de meeste weigerden een enkeling gaf dan weer zonder probs 24 doosjes ventolase(clen)na wat geloop vind je vast wat test.
 
Straffen voor AAS smokkel zijn ws veel lager dan voor hard drugs (ook vanwege de kleinere hoeveelheden / eigen gebruik), maar ik zou toch maar eens checken wat nu juist het risico is dat je neemt qua boete of misschien celstraf. Als je ooit het programma "Locked Up Abroad" hebt gezien begrijp je wel waarom. ;)
Ik ken ze allemaal gruwelijk programma :D.
Ja ik heb er al wat over opgezocht en ik weet dat je invoert naar de UK daar mag je voor eigen gebruik gewoon invoeren. Kan het voor Belgie niet goed vinden.
 
Als jij je euros showt in een spaanse apo, echt wel dat je de gear krijgt.
Je moet gewoon durven te vragen, weet je het gelijk.
 
Hmm, ik ga naar Bulgarije met de camper en ik kan wel wat clen/test meenemen voor geïnteresseerden, maar hoe zit dat met controle? Kan iemand me wat meer vertellen?

Q

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 05:17 ----------

Hmm, ik ga naar Bulgarije met de camper en ik kan wel wat clen/test meenemen voor geïnteresseerden, maar hoe zit dat met controle? Kan iemand me wat meer vertellen?

Q
 
controle? als je een controle krijgt door de nederlandse marechaussee en ze vinden het dan ben je de klos :) als je 2 pakjes mee hebt en zegt dat het voor eigen gebruik is dan zal het allemaal wel meevallen maar als jij voor een half forum gaat inslaan..
 
Back
Naar boven