AndroidHealthClinic

Log Machete (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben eens benieuwd hoe dit experiment gaat lukken. Ook even volgen.
 
Iel garnalen :roflol:
Maar ziet er goed uit, hoeveel kcal tekort is het nou ?
En waarom carbs net voor trainen? Is dat niet nadelig met insuline spikes? Of is het maar een heel klein beetje ofzo
 
Ik ben eens benieuwd hoe dit experiment gaat lukken. Ook even volgen.

Welkom! Haha, nu mag ik Lyle niet meer teleurstellen.

Iel garnalen :roflol:
Maar ziet er goed uit, hoeveel kcal tekort is het nou ?
En waarom carbs net voor trainen? Is dat niet nadelig met insuline spikes? Of is het maar een heel klein beetje ofzo

Lol. Lustte ik ook niet, maar viel mee gelukkig haha

Ehm, rond de 250gr eiwitten dus 1000kcal (uitgezonderd de verborgen carbs en vetten van eiwitbronnen en de visolie capsules, 1200 denk ik?) Onderhoud ligt rond 2700-2800kcal volgens Katch formule, maar zal wel 100kcal verschillen. Dus rond de 1600kcal per dag tekort.

De reden voor carbs:

I want to add that the low blood glucose that typically occurs on a low-carb diet can really sap training intensity, especially in the weight room. My hunch is that it’s a central effect, the brain simply isn’t sending neural signals to the muscles as well when blood glucose is low. Consuming 5 grams of carbohydrate (I’ll mention this again in another chapter) about 10 minutes before you train can help a lot with your ability to maintain intensity, by increasing blood glucose back to the normal range.
Ik heb een gewoon een standaard energy drink gekocht met 7-8gr carbs totaal drink het gewoon voor de helft voor de training en de rest tijdens de training.
 
1000kcal oh lawd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Mijn energielevel is aardig hoog vandaag! Ik denk dat het komt door de grotere maaltijden, maar vandaag stelt niet veel voor. Eerst wordt nog de glycogeen in lever verbrand duurt 12-18u daarna begint de vetverbranding..
 
Dieet gaat prima. No fat en no carb is goed vol te houden. Door 3 maaltijden van 70-100gr eiwitten met veggies zorgen dat ik verzadigd ben en energie is ook aanwezig. Dat zal morgen wel anders zijn na een depletion training van ongeveer 2u.

Vandaag door middel van driepuntsmeting bf% vastgesteld: 13.7%. Natuurlijk zal dit wel in realiteit anders zijn, gezien nauwkeurigheid van een dergelijke meting. Is in ieder geval een goede maatstaf.

Meal van zojuist, kogelbiefstuk met champignon groenten, samen met whey ongeveer 70-80gr eiwitten.

 
2 uur? Las toevallig vandaag een klein stukje van lyle mcdonald over zulke trainingen en die had het over 20-40 minuten.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Stoom jij je panga filet Machete?
 
2 uur? Las toevallig vandaag een klein stukje van lyle mcdonald over zulke trainingen en die had het over 20-40 minuten.

Ja, daar twijfel ik over. Ik had beter vandaag of gisteren al kunnen depleten zodat fat oxidatie sneller op gang komt. Dit kost in de geringe tijd dat ik al ga diëten. Dan waren mijn glycogeenvoorraden al grotendeels depleted, want ben nog steeds energiek en spieren zijn aardig vol.

Net dus ook op internet gelezen, dat ik beter een mini-depletion kan doen, omdat 2 dagen no carb ook wat zuigen aan glycogeenvoorraden. Met 2u bedoel ik een FB training en dat weer herhalen. Kan het ook over 2 dagen verspreiden, maar heb ik geen zin. Heb zojuist ook gevraagd aan Victor over het depleten, ben benieuwd.

Kan je het artikel trouwens nog terugvinden?
 
Stoom jij je panga filet Machete?

Ik bak het, maar ik vet de pan in met olijfolie. Is wel te verwaarlozen, het plakt wel eventjes tijdens het bakken maar wat water erbij doet wonderen haha
 
Depletiontrainingen (high reps/lightweight) hoor je zo snel mogelijk te toen met minimaal rust tussen sets.

Ik denk dat je op zo weinig kcal 2u ook helemaal niet volhoudt ghehe :roflol:
 
Fuark, heftig.
Ik zou het mentaal niet aankunnen vrees ik, altijd maar honger hebben & het eenzijdig dieet. Ben benieuwd naar het resultaat na een week, misschien kan je mij ook wel overtuigen :D
 
Depletiontrainingen (high reps/lightweight) hoor je zo snel mogelijk te toen met minimaal rust tussen sets.

Ik denk dat je op zo weinig kcal 2u ook helemaal niet volhoudt ghehe :roflol:

Aware, ook van de gevolgen :( Ik weet alleen niet of ik het 2x moet doen om glycogeen volledig te depleten zoals bij UD2.0 wel het geval is of dat teveel is gezien ik al 2 dagen no carb ben.

Fuark, heftig.
Ik zou het mentaal niet aankunnen vrees ik, altijd maar honger hebben & het eenzijdig dieet. Ben benieuwd naar het resultaat na een week, misschien kan je mij ook wel overtuigen :D

Ik denk dat het echt wennen is! Net als IF. In de ochtend heb ik honger, wat ik vaker ook heb vlak voordat mijn eet window begint en voor het slapen nog wat. Na de maaltijden voel ik me goed energiek en krijg ik het ook warm.

Ik ook! Ik denk wel dat ik onnodig fat en carbs haal uit voeding, scheelt toch wel op weekbasis.

Laatste meal van vandaag. +/- 400gr kipfilet met 30gr casseine.


Totaal zo'n 250gr-300gr eiwitten gehad.
 
Ben benieuwd of je ook duurder uit bent qua voeding :D Denk het wel eigenlijk
Ik had dat met keto zelfs al, carbs zijn goedkoop mattie
 
Ben benieuwd of je ook duurder uit bent qua voeding :D Denk het wel eigenlijk
Ik had dat met keto zelfs al, carbs zijn goedkoop mattie

True that. Vlees/vis is duur en groenten als brocolli zijn ook niet de minsten. Veel eiwitten haal je ook wel uit complex carbs en noten.

Net kwartier foto's zitten maken van front, nadat ik eindelijk klaar was bleek mijn camera niks op te slaan fuuu :roflol:
 
Ja verse groenten en fruit zijn echt belachelijk duur :(
Hahaha doe pics nadat je klaar bent!
 
Full Body - depletion training

leg press (PL)
3x15x220

lying leg curl
3x15x35

db press
2x15x20
15x18

db row
2x15x30
15x28

seated lateral raise (fly beweging omhoog)
3x15x6

standing calf raise
3x15x100

db curl
15x12
12x12

rope pushdown
2x15x15

Comment
Voor de training whey shake genomen tezamen met supstack (waaronder 200mg cafeïne). De training verliep intens, heel weinig rust genomen 0,5 tot 1,5 min tussen sets. Ik kreeg het pas zwaar na de db press. De rows werden uitputtend. Ik heb na de lateral raise 5min op de wc gezeten om bij te komen, had het gevoel of ik moest puken. Hierna toch mijn Aqarius gebruikt, zodat ik wat zoetigheid proefde en beetje suikers binnenkreeg toen kon ik weer verder de training afmaken.

Het was lekker rustig in de gym, dus heb ongeveer 20min zitten bijkomen in de kleedkamer en rustig mijn whey shake opgenomen. Behalve de lichte hoofdpijn, verzuring en kotsneiging was het te doen :D

Wel raadt Victor Mooren aan om nog een depletion te doen, maar daar twijfel ik nog over.
 
Geen verkeerde training verder hoor
 
Haha het klinkt herkenbaar man, had het ook elke depletionwo tijdens keto.
Wel netjes getraind, ook die LP zwaar k*tding :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven