MuscleMeat

HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!
 
Vandaag voor het laatst in de aanbieding:

HARD!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme pre-workout voor, energie spiergroei, pomp en prestaties!
 
Hoeveel creatine bevat een dosis (1 scoop) Hard! ?

Hoe regelmatig kan ik het gebruiken zonder dat er tolerantie optreed?
 
Hoeveel creatine bevat een dosis (1 scoop) Hard! ?

Hoe regelmatig kan ik het gebruiken zonder dat er tolerantie optreed?
Ongeveer 2 gram. Ik zou altijd met 1 scoop beginnen en eventueel verhogen naar twee. Tolleratie is heel persoonlijk. Dus zou het even uitvogelen. 2-3 scoops wordt vaak wel als heel heftig ervaren.

Ralf
 
zie andere post
 
Laatst bewerkt:
Mwa is gewoon heel persoonlijk lijkt het, hoe je lichaam er op reageert. Ik merk amper iets van Noxipro (behalve zweten als een otter en misselijk worden) terwijl ik super ga op Hard!
 
De producten hebben ongeveer dezelfde samenstelling en uiteindelijk zijn het de stimulanten en de dosis daarvan die bepalen in welke mate je opgepept wordt. ;)

Zaken als lichaamsgewicht, geslacht, maaginhoud etc. hebben natuurlijk wel invloed op de uitwerking.
 
Moet zeggen dat ik hem nu meer voel dan eerst! Heel vreemd dit.

Misschien de volgende keer een hapje eten erbij om de stofwisseling op gang te helpen.
 
Ik moest na een tijdje 3 scoops nemen en dan was het effect nog steeds veel minder dan in het begin :( Daarom heb ik maar een weekje niets meer genomen ;)
 
Ik moest na een tijdje 3 scoops nemen en dan was het effect nog steeds veel minder dan in het begin :( Daarom heb ik maar een weekje niets meer genomen ;)

Klopt, de gewenning treed eigenlijk altijd op. Even stoppen en je reactie is weer veel beter. Uberhaupt goed om af en toe even rust te pakken met stimulanten:)
 
Merk niet veel van de werking maar zie het wel terug in me reps
wel lekker dat ik niet aan het stuiteren ben, prima pre-workout!

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 23:28 ----------

Mwa is gewoon heel persoonlijk lijkt het, hoe je lichaam er op reageert. Ik merk amper iets van Noxipro (behalve zweten als een otter en misselijk worden) terwijl ik super ga op Hard!

Precies hetzelfde hier, word echt misselijk van Noxi terwijl ik bij Hard en jack3d niets merk!
 
had eens een vraag is hard ook goed voor enige supplement? heb altijd gewoon whey genomen
 
had eens een vraag is hard ook goed voor enige supplement? heb altijd gewoon whey genomen

dit gebruik je alleen wanneer je gaat trainen, dus lijkt me beter dat je whey gewoon behoudt in je voedingsschema.
 
Als je al je eiwitten uit je voeding kan halen dan is Hard! alleen genoeg zo niet dan kun je whey toevoegen
 
Klopt, de gewenning treed eigenlijk altijd op. Even stoppen en je reactie is weer veel beter. Uberhaupt goed om af en toe even rust te pakken met stimulanten:)

Klopt. Ik zou het alleen nemen wanneer je dit nodig kan hebben. Wanneer je vermoeid bent/extra gas wil geven etc. Op deze manier went je lichaam er ook niet aan en doet het wat het moet doen.
 
Gaat Hard er uit ? En zo ja, wat komt er voor in de plaats? :)
 
Vandaag voor het eerst Hard! gebruikt en ook meteen mijn eerste pre workout, maar merkte er eigenlijk niks van. Volgende keer eens 2 schepjes nemen.
 
Dat kun je inderdaad proberen om te kijken of het dan beter werkt voor je.
 
Vandaag voor het eerst Hard! gebruikt en ook meteen mijn eerste pre workout, maar merkte er eigenlijk niks van. Volgende keer eens 2 schepjes nemen.

Probeer inderdaad eens 2 schepjes;)

Eldert
 
Back
Naar boven