XXL Nutrition

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

Hey, je bent weer bezig!

Met Ron zitten kletsen. Gezellig :D

Crosstrainer hebben ze daar nieteens, dus dat scheelt. Hoe bevalt fullbody?

Je gewicht en vetpercentage wel stabiel gebleven tijdens de vakantie?
 
Hey, je bent weer bezig!

Met Ron zitten kletsen. Gezellig :D

Crosstrainer hebben ze daar nieteens, dus dat scheelt. Hoe bevalt fullbody?

Je gewicht en vetpercentage wel stabiel gebleven tijdens de vakantie?

Ja Ron is een aardige vent. Ja gewicht is nog steeds 70 kg en vet aardig hetzelfde gebleven. Kracht is bij sommige dingen iets minder maar meerendeel gewoon hetzelfde gebleven gelukkig.

Dit schema werkt toch niet zo goed want als ik alles geef met kracht dan kan ik de 2 dagen erna amper normaal lopen, laat staan cardio doen. En niet alles geven zodat ik geen spierpijn krijg vind ik niks. Dus ik ga nog ff m'n hoofd breken. Ik denk dat ik kracht weer ga opsplitsen en dan cardio na kt dagelijks. Ff kijken hoe dat werkt voor mij. Echt k*t dat ik altijd spierpijn heb, mijn vriend heeft dat nooit. Ik snap echt niet dat ik dat zo erg heb. Geeft wel voldaan gevoel :P
 
Het kan een teken zijn dat je voeding niet optimaal is (rond de training), als slecht eet voel ik dat terug in mijn training.

Gebruik je whey of animo's rondom je training?
 
Het kan een teken zijn dat je voeding niet optimaal is (rond de training), als slecht eet voel ik dat terug in mijn training.

Gebruik je whey of animo's rondom je training?

Ik neem dagelijks 2 whey shakes en amino's soms. Moet eigelijk meer amino's gaan nemen denk ik om te kijken of dat helpt.
 
elke dag cardio??
kan ook wel minder.
 
Is dat niet gewoon gewenning of heb je altijd zoveel spierpijn gehad?
 
Of je voeding aanpassen :D

Ja met hulp :D want zelf bak ik er niet zoveel van geloof ik :P

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 13:14 ----------

Is dat niet gewoon gewenning of heb je altijd zoveel spierpijn gehad?

Altijd al gehad. Ik heb nooit kracht training gedaan zonder spierpijn daarna.
 
ga je elke set voorbij spierfalen?
 
ga je elke set voorbij spierfalen?

Iedere set ga ik tot max tot ik het gewicht bijna niet meer omhoog krijg en de laatste set echt tot falen tot ik hem helemaal niet meer omhoog krijg.
 
Zo gisteren rust dag gehad en heel de dag lekker gehangen en niks gedaan. Vandaag spinning in de ochtend gedaan en heel de middag in de tuin geploeterd :P

Komende week begin ik met het andere schema. Ik ben benieuwd of dat beter uitpakt. Alex gaat mij ergens komende week bellen. Ik hoop snel ;)

Ik voel me zwaar gemotiveerd en heb er ontzettend zin in om te knallen in de sportschool. Fijn weer bijna iedere dag stoeien met ijzer :D
 
Zo gisteren rust dag gehad en heel de dag lekker gehangen en niks gedaan. Vandaag spinning in de ochtend gedaan en heel de middag in de tuin geploeterd :P

Komende week begin ik met het andere schema. Ik ben benieuwd of dat beter uitpakt. Alex gaat mij ergens komende week bellen. Ik hoop snel ;)

Ik voel me zwaar gemotiveerd en heb er ontzettend zin in om te knallen in de sportschool. Fijn weer bijna iedere dag stoeien met ijzer :D

Je fanatisme spat van het scherm hier. Top :D
 
Zo vandaag weer lekker getraind ook. Morgen weer bij straatweg trainen :) Ik merk dat mijn lichaam behoorlijk moe is ik nu ik uitgezakt op de bank hang haha. Alles gaat een beetje moeizaam omdat ik zwaar spierpijn in mn benen en onderrug heb, maar voelt wel goed! Morgen staat rug en schouders op het programma. Vandaag borst en armen gedaan.

Voeding is ook gezond nog steeds. Deze week ging mijn klas eten op een terras. Ik ben braaf eerst mijn eigen rijst met kip gaan eten en daarna pas gegaan voor alleen een (gezond) drankje :P Mensen vinden me soms wel wat raar maar dat maakt niet uit haha. Ik vond het heerlijk om naar m'n collega's te kijken terwijl ze aan de junk food zaten whuahaha :evilnana:

Mijn mentor op school zei vandaag dat vitamine B kan helpen tegen spierpijn... iemand ervaring mee?
 
Zo weer heerlijk getraind bij straatweg. Vormen beginnen steeds meer te komen in schouders en armen :)
 
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Straatweg (borst armen), wel ergens in de middag/ochtend
 
Ik ga morgen waarschijnlijk naar Straatweg (borst armen), wel ergens in de middag/ochtend

Mmmm ik moet tot 17:00 naar school dus dan ga ik dat helaas niet redden... Mocht je een keer in de avond gaan dan maak ik zeker tijd :D
 
Kittyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Goed bezig weer! Lekker dat je weer aan de gang bent.
 
Kittyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Goed bezig weer! Lekker dat je weer aan de gang bent.

:D

Ja zeker! Ik voel me gelijk weer de oude en ik zie gelijk vooruitgang bij m'n lijf. Die lijnen in m'n lies zag ik gister weer voor het eerst, je weet wel die buikspieren. Mag nog meer van mij want ik heb nu 4 lichte blokjes en die lijnen. Maar mag een stuk duidelijker allemaal en uiteraard nog wat blokjes erbij haha. Eergisteren stond ik in ondergoed met m'n zus voor de spiegel om te vergelijken. We hadden vroeger hetzelfde lijf (alleen ik iets smaller middel) maar nu is het echt een wereld van verschil. Ik ben een stuk strakker en smaller waar het smaller waar het moet en sommige plekken juist groter zoals bovenbenen. Je ziet bij mij heel veel vormen en bij mijn zus niet. Niks ten nadele van haar. Zij sport niet en vindt de zachte look juist mooi. Wel handig dat ik zo duidelijk dat verschil kan checken :P

Kortom ik voel me goed! :)
 
Lekker!

Wat zijn je doelen nu precies?
 
Eerst droger worden en dan verder gaan bouwen. Alles is strak alleen de achterkant van mijn benen niet. Onder mijn billen thv mijn hamstrings zeg maar. Ik hoop dit strak te krijgen door droger te worden.
 
Back
Naar boven