AndroidHealthClinic

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

Zou haast om een spoonpic vragen...of -als bij mijn pic- een B&F shakebeker achter de voorruit doet het ook.:D

De meeste fakers pluk je met tineye er zo uit..

Zal binnenkort wel foto maken van mijn huidige bakkie als ik t niet vergeet:p

---------- Post added 13 August 2012 at 13:04 ----------

Ik rijd een 996 turbo s maar die staat altijd bij een vriend. Heel soms mag ik in de Ford ka van mijn moeder rijden. Maar alleen op zondagochtend als zij ernaast zit en we gaan op bezoek bij mijn oma. 1 keer was mijn moeder tijdens het rijden in slaap gevallen en toen had ik het gas ff flink ingetrapt en reed ik bijna 140 km in het uur op de teller. En ik had nog gas over. Daarna 8 weken zenuwachtig geweest als de postbode kwam of ik geen bon had, je mocht er maar 100. Maar gelukkig niet geflitst dan was mijn moeder zeker door het lint gegaan. 20 weken huisarrest en mijn creatine ingenomen. Dat had ze al een keer gedaan toen ik mijn kamer niet had opgeruimd.

Maar nog even over die turbo s die is nog gechiptuned naar 550pk en heeft 629 Nm. Zit wel nog een begrenzer op van 250km/uur ohja en ik ben pas 19. Maar ik had een keer mijn sporttas per ongeluk omgeruild met iemand anders in de sportschool. Kwam ik thuis zat die helemaal vol met briefjes van 50. 125 pakjes van 50 stuks. Maar mijn bidon en schoenen was ik dus wel kwijt. Dus dat leverde weer 15 weken huisarrest op.

Zal binnenkort ff spoonpoc maken.

:roflol:

---------- Post added 13 August 2012 at 13:06 ----------

Opel astra van mijn mama.

Danm xy wat een gedoe man. Hoe kunnen 'vrienden' toch in hypocrieten veranderen wanneer er iets in je leven verandert.

True lol, door dat gek*t met mijn ex en de politie ook een boel kwijt geraakt. Maar goed, daar ben ik nu blij om want eindelijk de stap gemaakt om te beginnen met BB :D .
 
De meeste fakers pluk je met tineye er zo uit..

Zal binnenkort wel foto maken van mijn huidige bakkie als ik t niet vergeet:p

---------- Post added 13 August 2012 at 13:04 ----------



:roflol:

---------- Post added 13 August 2012 at 13:06 ----------



True lol, door dat gek*t met mijn ex en de politie ook een boel kwijt geraakt. Maar goed, daar ben ik nu blij om want eindelijk de stap gemaakt om te beginnen met BB :D .

Vernam uit betrouwbare bron dat het wel klopt.;)
 
Uit pure frustratie heb ik inmiddels alles vast gezet voor 10 jaar

Zeer slim. Jonge mensen kunnen vaak niet met geld omgaan (geen verwijt naar jou maar over het algemeen is het wel zo).
Ik zou zeker een gat in mijn hand hebben :o
 
Je moet het niet zeggen als je niet wil,maar aangezien we hier zo goed als anoniem zijn...
over hoeveel poen hebben we het? en alles vast gezet??
 
renault megane 2001
nette leren bekleding erin
2.0 liter motor
130.000 op de teller ( distributie net vervangen)
airco
open dakkie
licht metalen velgen

half jaar geleden gekocht voor 2000. perfect beginners autootje dacht ik zo
 
renault megane 2001
nette leren bekleding erin
2.0 liter motor
130.000 op de teller ( distributie net vervangen)
airco
open dakkie
licht metalen velgen

half jaar geleden gekocht voor 2000. perfect beginners autootje dacht ik zo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo'n type?

Niet lullig bedoeld maar aan zo'n auto gaat echt alles kapot. Maar wel een leuk snel beginnersbakkie idd.

Gr de Renaultmonteur.;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alleen die van mij is wit met zwarte velgen + spoiler

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 19:53 ----------

Ik vind dat toch altijd een beetje, uhhh, grappig. Gasten die een dikke bmw rijden maar dan nog bij paps en mams thuis wonen en net rond kunnen komen. Al hun geld in die auto stoppen en beetje rond cruisen. Ok als je autoliefhebber en je al vanaf je 12e van die auto droomt, dat is wat anders. Het is een beetje als een zwerver met een rolex, no offence.

Meeste krijgen een "leuk" bedrag van papie en mamie voor hun eerste auto'tje :) Sparen vanaf hun 16e? Umm hoeveel maak je op je 16é, 300 euro p/m als je ft werkt lol? Kan je volgens mij niet even 30,000 bij elkaar sparen om z'n auto te kopen.. Mijne is op afbetaling (yhh!)
 
@ford62

Leuke bakkies zijn dat.

Hoe rijdt zo'n ding nou op een klinkerweggetje eigenlijk?



En de meeste jonge gasten die ik in dikke bmw's zie rijden hebben volgens mij een leuke plantenhobbie.
 
Back
Naar boven