MuscleMeat

Log Roderick (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ah ben je tymboo z'n slaveboy nu :)
 
Wat is de dikte ongeveer van je board?
 
Nee eerder nog wat dikker met die apenarmen van je. 8cm zit tussen een 1- en een 2-board in (bij een 5cm boarddikte). Zou 2- of 3-board gebruiken als ik jou was (10-15cm) of iets daartussen.
 
Nee eerder nog wat dikker met die apenarmen van je. 8cm zit tussen een 1- en een 2-board in (bij een 5cm boarddikte). Zou 2- of 3-board gebruiken als ik jou was (10-15cm) of iets daartussen.

dan druk ik zeker 140+ denk ik ik ga 15 cm board maken!
 
dan druk ik zeker 140+ denk ik ik ga 15 cm board maken!

Het lijkt me inderdaad logisch dat je met boards erop meer drukt dan zonder. Het gaat uiteindelijk om de carry-over naar je regular bench.
 
Het lijkt me inderdaad logisch dat je met boards erop meer drukt dan zonder. Het gaat uiteindelijk om de carry-over naar je regular bench.

die boardpresses verstevigen mijn triceps toch? of zit er meer achter? lockouts?
 
die boardpresses verstevigen mijn triceps toch? of zit er meer achter? lockouts?

Verstevigt lockout, dus triceps ja.
Plus je kan er het zwakkere deel uit je bench press mee trainen - als je dat hebt - door te gaan pressen vanaf je zwakste punt.
En als je in shirt gaat trainen zijn boards ook nog wel eens fijn om de halter steeds dichter bij de borst te krijgen.
 
Verstevigt lockout, dus triceps ja.
Plus je kan er het zwakkere deel uit je bench press mee trainen - als je dat hebt - door te gaan pressen vanaf je zwakste punt.
En als je in shirt gaat trainen zijn boards ook nog wel eens fijn om de halter steeds dichter bij de borst te krijgen.

aah oke thanks tymen!
 
zooo ik stond vanochtend op en dacht : wat is er met me gebeurt. kon me armen niet eens meer bewegen. nu gaat het wel en overal spierpijn in mijn ub. echt lekker:D
 
zooo ik stond vanochtend op en dacht : wat is er met me gebeurt. kon me armen niet eens meer bewegen. nu gaat het wel en overal spierpijn in mijn ub. echt lekker:D

Ik ook overal. Nieuwe reprange, nieuwe oefeningen, dan heb je dat he :D
 
zooo ik stond vanochtend op en dacht : wat is er met me gebeurt. kon me armen niet eens meer bewegen. nu gaat het wel en overal spierpijn in mijn ub. echt lekker:D
Wacht maar, wordt erger in de loop van de dag! Morgenvroeg is soms nog erger :eek:
 
Training van gisteren:

Squat ATG

rustig aan gedaan kijken wat enkels vonden. nu geen pijn dus volgende keer meer erop.

5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

Hyper extentions

10xbw+50
10xbw+50
10xbw+50
10xbw+50

Good mornings

nooit gedaan dus was effe oefenen

10x30
10x30
10x30
10x30

Stiff legged deadlift

8x90
8x90
8x90
8x90

Leg curls

10x20 per been
10x20 per been
10x20 per been
10x20 per been

Leg extentions

12x95 max stack:(
12x95
12x95
12x95

de rede dat ik gisteren avond niet hier was was omdat ik aan het kijken ben naar een andere sportschool. hier in zeewolde is niks hardcore dus ben naar Almere gegaan waar ik werk.

De rede van een andere sportschool is omdat in zeewolde gyms:

-Geen Bank hebben waar ik op wedstrijd breedte kan drukken
-Geen Squatrack
-Geen Decline bank

Er zijn nog meer beperkingen hier in zeewolde maar dit zijn voor mij wel de hoofd redenen.

In Almere zit Sport en Fitness en is 24/7 open en daar kan ik ALLES WEL DOEN

Het enige nadeel is dat ik vanuit me werk moet gaan trainen en daarna pas eten. maar ik kan wel wat eitjes of een shake mee namen ofzo.

Ik ben gisteren avond daar geweest bij Sport en Fitness en voelde me gewoon thuis. Bodybuilders met hoodys op die gewoon hun ding doen en je niet aanstaren als je arched bankt enzo.

Wat zouden jullie doen?
 
Training van gisteren:

Squat ATG

rustig aan gedaan kijken wat enkels vonden. nu geen pijn dus volgende keer meer erop.

5x50
5x50
5x50
5x50
5x50

Hyper extentions

10xbw+50
10xbw+50
10xbw+50
10xbw+50

Good mornings

nooit gedaan dus was effe oefenen

10x30
10x30
10x30
10x30

Stiff legged deadlift

8x90
8x90
8x90
8x90

Leg curls

10x20 per been
10x20 per been
10x20 per been
10x20 per been

Leg extentions

12x95 max stack:(
12x95
12x95
12x95

de rede dat ik gisteren avond niet hier was was omdat ik aan het kijken ben naar een andere sportschool. hier in zeewolde is niks hardcore dus ben naar Almere gegaan waar ik werk.

De rede van een andere sportschool is omdat in zeewolde gyms:

-Geen Bank hebben waar ik op wedstrijd breedte kan drukken
-Geen Squatrack
-Geen Decline bank

Er zijn nog meer beperkingen hier in zeewolde maar dit zijn voor mij wel de hoofd redenen.

In Almere zit Sport en Fitness en is 24/7 open en daar kan ik ALLES WEL DOEN

Het enige nadeel is dat ik vanuit me werk moet gaan trainen en daarna pas eten. maar ik kan wel wat eitjes of een shake mee namen ofzo.

Ik ben gisteren avond daar geweest bij Sport en Fitness en voelde me gewoon thuis. Bodybuilders met hoodys op die gewoon hun ding doen en je niet aanstaren als je arched bankt enzo.

Wat zouden jullie doen?
Bosman traint daar ook toch? Gewoon doen
 
Ja ik zou t gewoon doen indd wat jij zegt gewoon wat mee nemen gewoon flink eten na je werk en dan pas na het sporten avond eten.
 
Idd zo dacht ik ook en ja bossman traint erook
 
Neem gewoon bakje pasta+shake mee om na je werk te eten voordat je gaat trainen.
Nice dat je bent gaan squatten.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven