XXL Nutrition

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wow, weeg je al 90 :eek:
Is bijna even veel als mij, maar ben wel 15cm groter :(
 
90 en 97 is nog wel een verschil ;), moest ik nu kunnen squatten zou ik wss meer wegen :D
 
It doesnt stop ffs
 
90 en 97 is nog wel een verschil ;), moest ik nu kunnen squatten zou ik wss meer wegen :D

weeg al geen 97 meer :( (+/- 94 nu)
Als ik +/- 105 weeg (15kg 'boven mijn lengte') wil ik toch 220 squatten :D
 
It doesnt stop ffs

I'm a man with a mission Joris, 100kg MP tegen het einde van het jaar en dan gaat jonggeleerd mijn derde been masseren, heeft hij beloofd met die woorden.

BTW, bitch please, 'mister 230 DL' :D

weeg al geen 97 meer :( (+/- 94 nu)
Als ik +/- 105 weeg (15kg 'boven mijn lengte') wil ik toch 220 squatten :D

jep kben wel blij met die krachtgains die die extra kilogrammetjes BW met zich meebrengen, 100kg zie ik zelf ook nog wel zitten maar veel meer dan dat moet het toch ook niet zijn denkik :) maar jij bent groter dus jouw potentieel ligt een pak hoger (120kg BW perhaps? :D)
 
wow epic soreness van de hele traps :D die power shrugs zijn volgens mij een keeper.
 
Goeie overhead, ingewanden. Binnekort een overhead > squat verhouding? :D
 
als ik ni snel terug begin te squatten gaat de bench mss nog over de squat, zou wel superlame zijn dus dat ga ik niet laten gebeuren :D
 
guts is up in this hizzay!!

BP
opwarming
5x5 107.5kg PR
weee, ging nog redelijk makkelijk maar de laatste rep was de meest epic grind ever, dus 110 had niet gelukt :)

BOR
5x60
5x70
5x80
5x90

Dumbbell Curls
6x15kg
6x22,5
form werd al crappier, dus terug wat lager op de curls

goeie training, hier is de tweede set van de 5x5,
http://www.youtube.com/watch?v=jVWCEjPG_uI&feature=youtu.be

kheb het niet kortgeknipt dus de set begint ergens in het midden van het filmpje :)
 
I'm a man with a mission Joris, 100kg MP tegen het einde van het jaar en dan gaat jonggeleerd mijn derde been masseren, heeft hij beloofd met die woorden.

BTW, bitch please, 'mister 230 DL' :D



jep kben wel blij met die krachtgains die die extra kilogrammetjes BW met zich meebrengen, 100kg zie ik zelf ook nog wel zitten maar veel meer dan dat moet het toch ook niet zijn denkik :) maar jij bent groter dus jouw potentieel ligt een pak hoger (120kg BW perhaps? :D)

**** u.
dat droomde je zeker ofzo?
kan me niet herinneren dat ik dronken op dbb heb zitten posten haha

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 18:19 ----------

je gaat goed, komt ook omdat je relatief zwaar bent. ikk ga nu ook lekker doorbulken. :D
 
**** u.
dat droomde je zeker ofzo?
kan me niet herinneren dat ik dronken op dbb heb zitten posten haha

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 18:19 ----------

je gaat goed, komt ook omdat je relatief zwaar bent. ikk ga nu ook lekker doorbulken. :D

dit vraagt om opzoekwerk
 
dit vraagt om opzoekwerk

haha, nee jonggeleerd heeft nooit zulk een belofte gedaan :D

ja ik heb ook ongeveer een maandje gebulkt, 2kg bijgekomen terwijl benen bijna amper getraind werden, moest ik nu gesquat kunnen hebben had ik wss wat meer gegaind en wss ook wat leaner gestaan, sta er nu zo bij, 92kg en VP redelijk hoog maar binnen perken.
P1040649.jpg
 
godverdamme seg, vieze buffe mens :) echt dikke gains man! go go go!!
 
Je bent wel buff man je bp ging wel erg hard man en die tweede set zag er inderdaad erg simpel uit
 
Fking buff idd. Ik ga ook bulken man!
 
eerste training van de deload/intensification fase

BP
warmup
3x1 115kg

BOR
3x3 85kg

Dips
5x5 +5kg

heel rustige training :)
 
Laatst bewerkt:
buffe pic en lekkere bench daar vrijdag!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
man man ik heb zo'n potje 'boxing liniment' gekocht om stijve spieren een beetje te sussen en bloedsomloop te bevorderen, ik smeerde het net op mijn borst en schouders en ik dacht: 'ja ik zal wel goed dik smeren', en ik kap zo goed wat druppeltjes om mijn torso (dus nog altijd niet veel) en ksmeer het uit, jongens jongens alles stond in brand :D ik moest me snel gaan douchen want mijn borst begon echt rood te zien en werd superwarm!! :D snel afgespoeld en nu heeeeel voorzichtig aangebracht (echt 5 druppeltjes voor de hele regio) en dat is echt meer dan genoeg, heel potent spul dus :D kan het zeker aanraden precies, het verwarmd beter dan andere dingen die ik heb geprobeerd en ruikt aangenamer
NEWTHAILINIMENTOIL.jpg
dit spul dus, het flesje dat ik kocht is niet groter dan mijn vinger maar ik denk dat ik er lang genoeg mee ga doen :D (we weghouden van je kloten of eikel)
 
Back
Naar boven