XXL Nutrition

Sticky Waar luister je nu naar?

Bezoekers in dit topic

he kraft dit is echt wel een topic naar jouw hart of niet? jij vult half dit topic in jou eentje:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:27 ----------

edit; ik zie nu pas dat jij de OP bent :fa:
 
he kraft dit is echt wel een topic naar jouw hart of niet? jij vult half dit topic in jou eentje:roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 13:27 ----------

edit; ik zie nu pas dat jij de OP bent :fa:
Mooi plekkie om wat muziek te dumpen en mn postcount te verhogen :P
Waarom heet dit topic nu ''foute muziek topic''? Is iets heel anders dan ''schaammuziek''.



In een impuls gedaan. Ik kan het wel weer veranderen als het label schaammuziek er beter bijpast
 
vind schaammuziek beter erbij passen idd. schaam mij ook echt om veel liedjes.
 
In een impuls gedaan. Ik kan het wel weer veranderen als het label schaammuziek er beter bijpast

Bij foute muziek denk ik meer aan Jan Smit en The Village People. Bij schaam muziek denk ik aan muziek die je prachtig vindt, maar liever niet hebt dat iedereen dit weet. Bijvoorbeeld The Cure, Queen en The Verve blijven toch wat twijfelachtig om hardop mee te zingen, maar hebben wel geweldige nummers gemaakt.
 
Ik vind dat foute muziek mij doet denken aan oude liedjes uit de jaren weet ik wat. Schamen voor muziek is voor oude liedjes of van deze tijd die een belachelijke tekst hebben et cetera. Maar je hebt het al veranderd zie ik, goed zo.
 
Back
Naar boven