Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

je moet toch echt wel een flinke klapper maken wil je zoveel botten breken...
 
je moet toch echt wel een flinke klapper maken wil je zoveel botten breken...

Of gewoon ergens tegenaan schuiven. Da's het nadeel van de openbare weg, op circuits kom je vrijwel nooit iets tegen als je onderuit gaat.
 
Of gewoon ergens tegenaan schuiven. Da's het nadeel van de openbare weg, op circuits kom je vrijwel nooit iets tegen als je onderuit gaat.


Inderdaad.

Een leren broekje beschermt je niet tegen een boom, alleen bij een schuiver over de weg. Ook een helm beschermt je niet als je 200+ rijdt :rolleyes:

Ik vind het altijd zo makkelijk dat men vraagt of iemand volledig goed gekleed was. Anticiperend rijden en niet als een achterlijk elke bocht pakken verkleint je kans op ongelukken al een heleboel.
 
Ik zou het gehele bedrag als borg vragen. Serieuze kopers zouden daar geen moeite mee moeten hebben.

Ja inderdaad, daar had ik nog niet over gedacht, goede tip.

Als ze ermee onderuit gaan dan laat je ze de vraagprijs betalen, laat je ze eerst een overeenkomst tekenen dat ze daarmee akkoord gaan.

Overeenkomst had ik ook aan gedacht, maar is dat wel rechtsgeldig? Niet alle overeenkomsten zijn automatisch rechtsgeldig.

En daarbij kan iedereen onderuitgaan.. Misschien kan ik het beste hele bedrag als borg doen + overeenkomst bij crashen 50/50 van het bedrag. Dan heb je zowel als koper als verkoper enigszins zekerheid.
 
Idd ik twijfelde ook, maar wil hem ondanks dit hele gebeuren toch nog gaan halen.
Die botbreuken helen wel weer, lelijke littekens dat wel maar goed. Word minimaal een jaar revalideren. Dat zal wel weer goed komen.
Maar zijn hoofd heeft zo'n harde klap gekregen dat die een schedelbasis fractuur heeft opgelopen. Hij is helemaal van de waps. En snapt nog steeds niet waarom die in het ziekenhuis ligt. Daarbij heeft die er nu ook nog een hersenvlies ontsteking bij:eek:.
Klinkt helemaal niet goed:(
 
Overeenkomst had ik ook aan gedacht, maar is dat wel rechtsgeldig? Niet alle overeenkomsten zijn automatisch rechtsgeldig.

En daarbij kan iedereen onderuitgaan.. Misschien kan ik het beste hele bedrag als borg doen + overeenkomst bij crashen 50/50 van het bedrag. Dan heb je zowel als koper als verkoper enigszins zekerheid.

Volgens mij is elke overeenkomst rechtsgeldig zolang deze overeenkomst geen wetten overtreedt. (En niet onder dwang en bij volle bewustzijn gemaakt wordt uiteraard)
 
Zelf twijfel ik nog steeds voor een motorrijbewijs, vooral door dit soort dingen. Het kan flink fout gaan. Voel ik me in een auto toch veiliger :p.

Afhankelijk van je leeftijd zou ik voor 2013 beslissen ;)
 
Volgens mij is elke overeenkomst rechtsgeldig zolang deze overeenkomst geen wetten overtreedt. (En niet onder dwang en bij volle bewustzijn gemaakt wordt uiteraard)

Inderdaad, en naar mijn mening is zo'n beding (dus 100% aanbetaling of 50/50 bij crash) niet onredelijk bezwarend.
 
Theorie ook binnen, maandag afrijden.
 
Zo, 28 augustus weer naar zandvoort. ff een dagje banden krullen
 

ja wil de gopro zeker mee nemen, maar is wel verboden. Ga vandaag ff kijken of ik em ergens kan stoppen zodat ze em niet zo goed kunnen zien. iig zal er iemand van boven de pits filmen.
 
Is dat verboden? Waarom?

Waarschijnlijk gaan die malle nep rossi's nog meer risico nemen als er een camera bij is :D.

Had dat met de mf-meet ook. Stond ik te fotograferen bij een rotonde. Dacht zo'n gastje ff tof te doen voor de foto...... vol op z'n muil.
 
Is dat verboden? Waarom?

op de site zeggen ze om de veiligheid te waarborgen. Maar dat is bullshit op een circuit. Ze maken zelf altijd films en foto's en lopen dan inkomsten mis als iedereen zelf gaat filmen.
 
Vanochtend eerste vier uren AVB gehad, was nog best lastig. Ik heb vanaf mijn 13e een hele hoop brommers gehad, ook schakelbrommers en zelfs nog een crossmotor, maar het ging niet allemaal zo soepel. Moet wel zeggen dat het 5 jaar geleden is dat ik voor het laatst gereden heb.
 
Haha, vraag elke motorrijder die al jaren zijn rijbewijs heeft om AVB te doen en de meesten zullen jammerlijk falen ;)

Ik denk dat ik zelf ook geen achtjes meer kan maken etc.
 
Haha, vraag elke motorrijder die al jaren zijn rijbewijs heeft om AVB te doen en de meesten zullen jammerlijk falen ;)

Ik denk dat ik zelf ook geen achtjes meer kan maken etc.

Hehe, verbaast me niet. Ik heb ook met mijn crossmotor nooit op deze manier gereden en die had toch aardig wat vermogen.

Overigens les ik op een Kawasaki er-6 met 72pk, best een snel dingetje.
 
op de site zeggen ze om de veiligheid te waarborgen. Maar dat is bullshit op een circuit. Ze maken zelf altijd films en foto's en lopen dan inkomsten mis als iedereen zelf gaat filmen.
Beetje onzin inderdaad.
Haha, vraag elke motorrijder die al jaren zijn rijbewijs heeft om AVB te doen en de meesten zullen jammerlijk falen ;)

Ik denk dat ik zelf ook geen achtjes meer kan maken etc.
Ligt maar net beetje aan wat voor motor je hebt uiteraard.

Mijn R6 heeft een draaicirkel van een half dorp.
Langzaam rijden of langzame slalom moet denk nu nog wel lukken met de R6.
 
Back
Naar boven