AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Aanleg bro, aanleg..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]









[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BOOM







[Afbeelding niet meer beschikbaar]








TEAM MD'S MEALS
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

UH OHHHHHHHHHHHH
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]










new girlfriend
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haha geweldige foto's
 
Het wordt altijd zo snel op aanleg gegooid..

Kijk eens hoelang die gast al dedicated bezig is. Volgens mij vanaf kinds af aan al.

Toch is dit wel sick

vailla10.jpg
 
Ik zou hier toch wel wat kuurtjes voorover hebben. Wel als ik geld teveel had, dat dan weer wel.

alsof ie ooit nog off gaat :roflol:
Eigenlijk wel geschift dat je zo jong al de beslissing maakt om je hele leven afhankelijk te blijven van "externe middelen".
 
Ach, hij zal er waarschijnlijk zat mee verdienen.

---------- Post toegevoegd Wed 22 Aug 2012 om 16:00 ----------

Oud filmpje, maar als je dit zo bekijkt zie je dat die op z'n 16e er beter bij staat als 90% van dbb.

[Link niet meer beschikbaar]
 
alsof ie ooit nog off gaat :roflol:
Eigenlijk wel geschift dat je zo jong al de beslissing maakt om je hele leven afhankelijk te blijven van "externe middelen".

is idd wel geschift ja, en wat dat betreft ook een k*tsport :)
 
alsof ie ooit nog off gaat :roflol:
Eigenlijk wel geschift dat je zo jong al de beslissing maakt om je hele leven afhankelijk te blijven van "externe middelen".
Ik denk niet dat je op zo'n jonge leeftijd echt een heldere beslissing maakt maar je gewoon laat meenemen door wat andere mensen tegen je zeggen/adviseren.
Als je aanleg hebt spring je er al snel bovenuit en krijg je al snel contact andere soortgenoten en drijf je zo beetje voor beetje zonder besef het BB wereldje in.
 
is idd wel geschift ja, en wat dat betreft ook een k*tsport :)

Mja ben ik het niet mee eens, het finetunen van voeding en trainen en aanleg speelt sowieso nog een grote rol, maar als je BB vergelijkt met andere sporten dan blijkt dit toch beduidend minder dan de impact van PEDs en kan je je wel afvragen in hoeverre je nog met een sport te maken hebt.


Ik denk niet dat je op zo'n jonge leeftijd echt een heldere beslissing maakt maar je gewoon laat meenemen door wat andere mensen tegen je zeggen/adviseren.
Als je aanleg hebt spring je er al snel bovenuit en krijg je al snel contact andere soortgenoten en drijf je zo beetje voor beetje zonder besef het BB wereldje in.

true, aan de andere kant gaan er meer deuren open dan voor de meeste leeftijdsgenoten. Als ik zelf ooit dezelfde kans had gekregen had ik die ook gegrepen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]










[Afbeelding niet meer beschikbaar]









[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PACKIN' SHOOT IS DONE!

Taking the plane to L.A. at 6pm....




[Afbeelding niet meer beschikbaar]
SALTGRASS STEAK HOUSE... 4 times in 4 days... :)It doesnt get old the steaks are awesome here!!
 
ik zie de meeste afbeeldingen niet meer?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BOOM still dieting




Per's and Aaron's treat... They have been shooting for the past 9 days like crazy.... Should I have some too lol??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]






[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Photo luggage... Lol jeez






Stoort het dat ik deze random dingen plaats? Of liever alleen foto's van zijn fysiek? :dunno:
 
ik wil alleszzz zien! maar dan ook alles, moar to fap :D
 
Nee stoort niet, blijf maar plaatsen leuk om te zien
 
Few ones of Antoine I shot minutes after the show...

00002844.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik wil iedere foto!

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 15:15 ----------

Heb trouwens laatst ook die groene asperges gehaald, echt lekker in.combinatie met kastanje champignons
 
ben ik trouwens de enigste die z'n wedstrijd shape vorige wedstrijd beter vond? los ervan dat die nu enkele kg's zwaarder was.
 
Zijn de pics van deze contest eigenlijk al gepost? anders post ik ze even

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 15:25 ----------

Misschien een repost, misschien ook niet. Maar ik denk niet dat iemand dit erg vindt??
Je moet wel ingelogd zijn op MD denk ik

04702443.jpg


04702563.jpg


04702625.jpg


04702638.jpg


04702670.jpg


04702682.jpg


04702802.jpg


04702805.jpg


04702816.jpg


04702838.jpg
 
Back
Naar boven