MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar ik ben buffer dan jou, dus wat ben jij dan? :dunno:


:trollface:

Ik ben niet buff :o

1thefinger.gif


---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 20:59 ----------

nee maar een keer samen trainen lijkt me gezellig :D

Belgen schijnen te trekken tijdens hun training, zou ik maar niet doen dus :roflol:
 
Nee, dat ik gay :gay:

:trollface:

Jongen, weet jij hoe hard je test dan stijgt? :roflol:

Als je fapt gaat je test omlaag en als je keihard trained ook. Dus als je fapt tijdens of na het trainen krijg je gyno.

:roflol:
:trollface:
 
Als je fapt gaat je test omlaag en als je keihard trained ook. Dus als je fapt tijdens of na het trainen krijg je gyno.

:roflol:
:trollface:
Bro, je moet je kunnen beheersen. Het moment dat je bijna klaar komt moet je aan je set beginnen!! :D
 
Als je fapt gaat je test omlaag en als je keihard trained ook. Dus als je fapt tijdens of na het trainen krijg je gyno.

:roflol:
:trollface:

Oh dus als ik het goed begrijp was het Zyzz zijn truck om net voor het trainen te fappen? Daarom dat die dus random push-ups etc. begon te doen, boner hiden weetjewel.
 
Bro, je moet je kunnen beheersen. Het moment dat je bijna klaar komt moet je aan je set beginnen!! :D

Ik overweeg soms ook wel eens te rukken onder douche in de gym, effe beetje spanning kwijt.

Kwakje in de shampoofles en dan achterlaten..
 
Iemand van jullie die weleens het Zyzz dansje doet tijdens uitgaan? Die dans is full of win, chicks be mirin'. Uiteraard wel shirtless doen met 6-10% bf req.
 
Iemand van jullie die weleens het Zyzz dansje doet tijdens uitgaan? Die dans is full of win, chicks be mirin'. Uiteraard wel shirtless doen met 6-10% bf req.
ik doe altijd zyzz dansjes, alleen boven 20% bf


true story
 
Iemand van jullie die weleens het Zyzz dansje doet tijdens uitgaan? Die dans is full of win, chicks be mirin'. Uiteraard wel shirtless doen met 6-10% bf req.

Ik ga t volgend jaar sowieso doen :o

Alleen dan moet ik wel ff van 63 naar 80-85 gaan in 1 jaar :roflol:
 
Gewoon epi en superdrol stacken en test erbij zetten, ben je d'r over 2 maanden al. :)
 
Baas, ik doe met je mee. Ik injecteer jou, jij mij? :o

Ik zet zelf mn injects wel :P

Eerst ff doorbuffelen, eind dit jaar bulk kuurtje en voor zomer een cut kuurtje en ik sta er buffer bij dan Arnaud die, omdat hij nog geen 21 is, geen roids mag gebruiken :trollface:
 
Ik zet zelf mn injects wel :P

Eerst ff doorbuffelen, eind dit jaar bulk kuurtje en voor zomer een cut kuurtje en ik sta er buffer bij dan Arnaud die, omdat hij nog geen 21 is, geen roids mag gebruiken :trollface:

Zelf injecteren lijkt me k*t, maar strak plan. Succes en Arnold is kei buff jungeeee
 
Waarom je inhouden, als je wilt epic dancen doe je dat toch. Als je er goed uit ziet miren chicks evengoed wel:D
 
Mijn zyzz achtergrond pic op mn mobiel:



u mirin brah?
 
Zelf injecteren lijkt me k*t, maar strak plan. Succes en Arnold is kei buff jungeeee

Arnaud heeft geen ecto lichaam dus hij kan nooit zo epic worden als zyzz :trollface:

En zelf spuit zetten valt best mee.. Lijkt me alleen wel ziek om dat ding helemaal in je spier te rammen.
 
Hoeveel kost zo'n kuurtje waarmee je richting die breedte kan komen? (Srs)
Niet dat ik het ga doen..
 
Back
Naar boven