AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FOOD BREAK!

Naturalguy's meal and mine! From MUSCLE MAKER GRILL


He got arizona i got beef and brown rice
 
hoor altijd dat pro's het zo moeilijk hebben qua eten omdat het altijd veel en ranzig is maar zo te zien is dit lekkerder dan wat ik altijd eet :(
 
Onzin man. Pasta's bijvoorbeeld, je kan gewoon simpel een pak fusili koken, maar je kan ook gewoon ondertussen een goed sausje met wat groente maken.

Beetje creatief zijn, kleinklein beetje meer tijd voor uittrekken en 't kan al heel wat beter smaken.
 
Volgens mij is antoine ook iets makkelijker kwa voedsel IIFYM enzo
 
Zal wel zijn.. maar je ziet hem ook niet heel vaak exact hetzelfde eten toch. Hij eet wel gewoon erg clean altijd maar niet zoals andere pro's elke maaltijd rijst en kip bijv.
 
Heb hem ooit in een filmpje horen zeggen dat hij dat belachelijk vindt
Kan die wel groot gaan zeggen, maar iedereen is er eigenlijk mee bezig mits je serieus met je voeding inname bent. Stel je wijkt af van je voeding met 1 meal, je verrekend het met de rest van je kcals zodat je op zelfde aantal uitkomt...iifym brah;)
 
Shoot is done... Lol look at this shit :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Now it's eating + resting time lol















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Damn zijn maaltijden zou ik ook wel willen ! heeft gwn genoeg geld om elke dag op resto te gaan ofz ..
 
lekkere eten ja, goed bezig die kerel :D
 
Damn zijn maaltijden zou ik ook wel willen ! heeft gwn genoeg geld om elke dag op resto te gaan ofz ..

hij is op tour door de states, daar kan hij moeilijk elke dag zijn eigen potje gaan koken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die dumbbells zijn awesome! En inderdaad, lang leve sponsors als ik zo zie wat Antoine allemaal weg werkt aan eten.
 
Hopelijk gaat z'n focus 100% op bodybuilding staan en geen powerlifting meer etc...
 
Ligt het aan mij of begint hij qua gedrag meer en meer op die ''zyzz'' gast te lijken?
 
Ligt het aan mij of begint hij qua gedrag meer en meer op die ''zyzz'' gast te lijken?

Loopt hij als een baas te dansen en constant you're mirrin of you mad? te zeggen? Zo ja dan ja zo nee dan nee. :o
 
Back
Naar boven