AndroidHealthClinic

Update Antoine Vaillant (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oke, normaal reageren is blijkbaar een kunst..
Maar goed, jij vindt het dus wel boeiend als iemand allemaal foto's van zichzelf en z'n maatjes maakt waarbij hij de meest vreemde bekken trekt en als een homofiel op de grond ''gay'' in de camera kijkt? Mij ontgaat toch enige connectie met de sport bodybuilding.

En laten we het netjes houden. Geef enkel mijn mening en vraag hoe anderen er over denken. Asociale reacties heeft niemand wat aan.

Op de grond liggen doen alle pro's toch voor wedstrijd oid om warmte uit hun lichaam te trekken en dat zou dus gunstig zijn voor hun droogheid oid (weet niet precies). Dus je argument gaat niet op.

Ga anders even ergens anders lopen haten.


Antoine is gewoon een eindbaas. U jelly?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SHOUT OUT TO Cecil COHEN!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
I look so weird without a beard lol wtf















[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WOW PHOTOSHOOTS ARE ALL DONE!!! FOOOD TIMMMEEEED MAJOR PICS COMIN!!!

Btw this is the weirdest soda ever... There is a marble that keeps you from drinking fast wtf.. Me and Josh are at a sushi place!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Presushi bicep pose















[Afbeelding niet meer beschikbaar]

BOOOMMMMMMM

[Afbeelding niet meer beschikbaar]














COLD STONE QUEST

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
















[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]













Round 2 :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
















You have that Brian Mulroney... chin rockin lol

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I am probably one of the only guys who can rival jay cutler in the chin department lol...
 
Oke, normaal reageren is blijkbaar een kunst..
Maar goed, jij vindt het dus wel boeiend als iemand allemaal foto's van zichzelf en z'n maatjes maakt waarbij hij de meest vreemde bekken trekt en als een homofiel op de grond ''gay'' in de camera kijkt? Mij ontgaat toch enige connectie met de sport bodybuilding.

En laten we het netjes houden. Geef enkel mijn mening en vraag hoe anderen er over denken. Asociale reacties heeft niemand wat aan.

Ik snap je punt wel. Maar bij mij is dat nu net omgekeerd eerlijk gezegd. Ik vind BB'ers als zyzz en Antoine gewoon fantastisch om te zien. Je ziet tenminste een stukje van hun leven en niet gewoon enkel wat BB'ing pics. Toont gewoon aan dat er zelfs voor BB'ers meer is dan enkel eten,trainen & slapen.

Ik snap het best als je enkel pics van BB'ers wilt zien, ik zie eerlijk gezegd soms liever hoe ze leven dan weer de zoveelste most muscular.
 
ik weet niet wat ik van deze jongen moet vinden...
ok , goed lichaam...pro ? nou nee , niet in mijn ogen.
vind er ook een domme kop opstaan.

ben ook zo geen fan van facebook people die alles maar op het net willen zetten.
zelfs de meest bizarre dingen die je imo niet moet delen met de wereld.
 
ik weet niet wat ik van deze jongen moet vinden...
ok , goed lichaam...pro ? nou nee , niet in mijn ogen.
vind er ook een domme kop opstaan.

ben ook zo geen fan van facebook people die alles maar op het net willen zetten.
zelfs de meest bizarre dingen die je imo niet moet delen met de wereld.

Ik heb zo gevoel dat Antoine een van de meest bekende namen in de BB wereld gaat worden :)
 
Ik heb zo gevoel dat Antoine een van de meest bekende namen in de BB wereld gaat worden :)

Zou me niet verbazen inderdaad. Hij is goed bezig zichzelf te promoten via internet. Iemand die snapt dat dat de snelste manier is om veel mensen te bereiken.
 
ik weet niet wat ik van deze jongen moet vinden...
ok , goed lichaam...pro ? nou nee , niet in mijn ogen.
vind er ook een domme kop opstaan.

ben ook zo geen fan van facebook people die alles maar op het net willen zetten.
zelfs de meest bizarre dingen die je imo niet moet delen met de wereld.

hij is nog wel jong he Sammy_V, geef m wat tijd.
brute shape trouwens op je fotos :)
 
Ik snap je punt wel. Maar bij mij is dat nu net omgekeerd eerlijk gezegd. Ik vind BB'ers als zyzz en Antoine gewoon fantastisch om te zien. Je ziet tenminste een stukje van hun leven en niet gewoon enkel wat BB'ing pics. Toont gewoon aan dat er zelfs voor BB'ers meer is dan enkel eten,trainen & slapen.

Ik snap het best als je enkel pics van BB'ers wilt zien, ik zie eerlijk gezegd soms liever hoe ze leven dan weer de zoveelste most muscular.
dus jij vergelijkt antoine met zyzz? Besef je niet dat dat twee compleet verschillende mensen zijn en dat hun levens totaal verschillen?
 
die sushi ziet er gruwelijk lekker uit :meal:
 
Iemand anders begon met die belachelijke vergelijking

is die huppelende flikker nou nog steeds niet weggeveegd van dbb? zie overal idiote vergelijkingen naar die zyz


ontopic: krijg zin in sushiiiiiiiiiiiiiii mmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Hij vind IIFYM bullshit maar eet ondertussen wel sushi en ijs en brownies? :D
 
Hij komt het uit wedstrijd prep... Dan mag je alles eten.

Voor die contest at ie ook van die grote burgers enzo maargoed

van z'n twitter:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat genieten zeg :D
 
Die grote burgers waren niet gepost door hem ;)
Was een discussie op MD over waar men de beste burger hebben

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:36 ----------

UNSTRUCTURED BREAKFAST'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
















[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een huilebalken trouwens hier.

Zijn jullie nou echt zo dom dat jullie niet begrijpen dat door de.hoeveelheid post die hij maakt meer geld verdient dmv sponsors?

Niks met ego te maken of liefde voor de fans, maar gewoon met geld.
De reden waarom atleten tijd besteden aan fans is omdat fans = meer reclame voor sponsors = meer sponsor geld.

Er zijn prof bodybuilders die minder verdienen dan top amateurs gewoon omdat die veel meer aan promotie doen.

Dus.niet huilen.van 'dit heeft niks met bodybuilding te maken'... Dit is gewoon bodybuilding marketing.
 
Zal best maar de hoeveelheid pics en vids die hij post doen niet veel pro's hem na, daarnaast deed ie dit ook al wel voordat ie zo 'groot' was en bij MD zat.
Ik geloof wel dat hij het oprecht doet omdat ie het leuk vindt.
 
Zal best maar de hoeveelheid pics en vids die hij post doen niet veel pro's hem na, daarnaast deed ie dit ook al wel voordat ie zo 'groot' was en bij MD zat.

Ja, daarom juist.
Hij moet meer doen dan een phil heath, gek hè ::o

Hij is momenteel nog verre weg van een top bodybuilder en moet daarom zijn inkomsten voornamelijk hier van hebben.
Mooiste voorbeeld is zyzz, een gozer met een verre weg van bijzonder fysiek die geld verdient met bodybuilding.

Zo is het internet er mee bezaaid, zijn gewoon slimme marketing mensen.
 
Hij is echt ****ing lelijk zonder baard lol
 
Back
Naar boven