Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Jeff is geen bodybuilder toch? Maar een fitness model?

Daarnaast hoe buff verwacht je iemand van 180 @ 83 kilo
Kan zo zijn, de legende wordt echter way out proportion geblazen. Er wordt over hem gesproken alsof het een gigantisch monster is, dat is wat me lichtelijk irriteert. Dat, en het feit dat het zo'n gigantische aandachtshoer is dat je het van een kilometer afstand eigenlijk ruikt.
Mooi fysiek wel, daar niet van. Dat Amerikaanse gehype hangt me wel de keel uit.
 
best wel een gay attention whore.
 
Kan zo zijn, de legende wordt echter way out proportion geblazen. Er wordt over hem gesproken alsof het een gigantisch monster is, dat is wat me lichtelijk irriteert. Dat, en het feit dat het zo'n gigantische aandachtshoer is dat je het van een kilometer afstand eigenlijk ruikt.

Het aandacht hoer zijn is opzich niet heel erg.. Kon altijd wel lachen om zyzz zijn filmpjes. Probleem is alleen dat Jeff niet Jeff is maar meer een soa van zyzz.

Maar goed, hij heeft wel een mooi lichaam en zeker iets om naar te streven als je niet voor het extreme wilt gaan
 
Het aandacht hoer zijn is opzich niet heel erg.. Kon altijd wel lachen om zyzz zijn filmpjes. Probleem is alleen dat Jeff niet Jeff is maar meer een soa van zyzz.

Maar goed, hij heeft wel een mooi lichaam en zeker iets om naar te streven als je niet voor het extreme wilt gaan
'T is maar hoe je er tegen aan kijkt natuurlijk. Je zou mij niet zo te koop zien lopen met zo'n fysiek, dat zie je me nu ook niet doen. In mijn ogen is het mooier als je het gewoon subtiel laat merken, niet halfnaakt rondloopt zoals ze in Amerika doen. Beetje bescheidenheid toont karakter.
 
Het is dan ook echt een regelrechte kloon qua karakter van zyzz, alles wat hij doet heeft zyzz wel gedaan in zijn filmpjes

hehe ty men
 
Het aandacht hoer zijn is opzich niet heel erg.. Kon altijd wel lachen om zyzz zijn filmpjes. Probleem is alleen dat Jeff niet Jeff is maar meer een soa van zyzz.

Maar goed, hij heeft wel een mooi lichaam en zeker iets om naar te streven als je niet voor het extreme wilt gaan

Helaas als ik zo eerlijk gezegd kijk valt er niet veel te streven, het is vooral zijn bouw wat hem goed maakt. (Zijn taille etc)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enough said , haters gonna hate.
 
Jeff Seid heeft wel een ziekelijk fysiek, ook al weegt ie '' maar 83 kg ''. Hij oogt veel zwaarder dankzij lage vp en heeft zelfs goede benen, wat je van de meesten van de Zyzz crew niet kan zeggen.
 
Eerste keer dat ik hem eens goed zie. Had hem veel groter verwacht, serieus. Legende die gigantisch hard word opgeblazen, precies wat hij wilt :roflol:
Die video is ontzettend smal hoor, geeft geen goed beeld.
 
Die video is ontzettend smal hoor, geeft geen goed beeld.

Mensen gaan andere mensen 'haten' om zich beter te voelen over zichzelf , is een bekend iets. Kan je toch alleen maar doen als je niet weet wat je aan het doen bent , of ze gaan het rationalizen dat het 'om iets anders gaat'.
 
Het is dan ook echt een regelrechte kloon qua karakter van zyzz, alles wat hij doet heeft zyzz wel gedaan in zijn filmpjes

hehe ty men
Het verschil is dat zyzz alpha was, jeff is beta en probeert alpha te zijn




en wtf was dat in het begin van het filmpje man :roflol: Hoe akward kan het worden? :roflol:
 
Kerel is pas 17 (:roflol:) , iedereen hier was vast al een alpha van z'n 12j zo te horen hier. Strong envy is strong.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 20:22 ----------

alleen jammer dat deze geshopped is;)

Maybe , maybe not... maybe **** yourself. ;)
 
Het aandacht hoer zijn is opzich niet heel erg.. Kon altijd wel lachen om zyzz zijn filmpjes. Probleem is alleen dat Jeff niet Jeff is maar meer een soa van zyzz.

Maar goed, hij heeft wel een mooi lichaam en zeker iets om naar te streven als je niet voor het extreme wilt gaan

Helaas als ik zo eerlijk gezegd kijk valt er niet veel te streven, het is vooral zijn bouw wat hem goed maakt. (Zijn taille etc)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enough said , haters gonna hate.


Niet extreme, en niet veel te streven :roflol:

Echt respect voor dat fysiek (al het andere daarbuiten gelaten).
 
Niet extreme, en niet veel te streven :roflol:

Echt respect voor dat fysiek (al het andere daarbuiten gelaten).

Haha i kbedoel dat als je kijkt het gewicht niet erg hoog is, ik moet er natuurlijk nog komen. Maar wat ik bedoel is dat er mensen van 100KG zijn met zware toewijding die er amper zo bruut uit komen te zien.

Hij heeft een zéér goed frame dat bedoel ik. Yes i'm mirin.
 
Haha i kbedoel dat als je kijkt het gewicht niet erg hoog is, ik moet er natuurlijk nog komen. Maar wat ik bedoel is dat er mensen van 100KG zijn met zware toewijding die er amper zo bruut uit komen te zien.

Hij heeft een zéér goed frame dat bedoel ik. Yes i'm mirin.

Niet alleen het frame, stel dat hij idd 83 weegt, en op nouja 5-6% staat?

Heeft die alsnog 79 kilo VVM en yearround droog... Massa kan je nog best onderschatten
 
Still miss that cunt <3
 
Het aandacht hoer zijn is opzich niet heel erg.. Kon altijd wel lachen om zyzz zijn filmpjes. Probleem is alleen dat Jeff niet Jeff is maar meer een soa van zyzz.

Maar goed, hij heeft wel een mooi lichaam en zeker iets om naar te streven als je niet voor het extreme wilt gaan

Hou toch op. Iedereen die nu aandacht trekt door zich opvallend te gedragen met zijn fysiek, wilt op zyzz lijken.
Jeff is gewoon jeff en zyzz is dood!
 
Back
Naar boven